Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Lavera Organic Shampoos for Her and for Him!

Γεια σου Fairy Girl....

Σήμερα το θέμα μας είναι και πάλι μαλλιά.... Αυτή τη φορά δύο σαμπουάν, ένα για εκείνον και ένα για εκείνη! Οργανικά, βιολογικά και απόλυτα φυτικά! Η εταιρεία είναι η Lavera και τα σαμπουάν της είναι τα Men Sensitiv 2 in 1 shower shampoo και το Balance Shampoo με βιολογικό λεμόνι και μέντα!




Θα ξεκινήσω από το δικό μου αγαπημένο, το Balance Shampoo, που απευθύνεται σε μαλλιά κανονικά προς λιπαρά
Τα δικά μου (ως γνωστόν) λιπαρά μαλλιά το λάτρεψαν! Τα αναζωογονεί και τα κάνει απίστευτα λαμπερά, καθαρίζει την λιπαρότητα σε βάθος και μυρίζει υπέροχα! Αφήνει μία φρεσκάδα στο τριχωτό αφού λουστείς και αυτό οφείλεται στην βιολογική μέντα!

Όπως όλα τα φυτικά σαμπουάν θα χρειαστεί μία γενναιόδωρη ποσότητα (ίση με ένα μικρό καρύδι) για να σε ευχαριστήσει, αλλά το κεφάλι σου και τα μαλλιά σου θα σε ευγνωμονούν που τα φροντίζεις χωρίς χημικά και τα βοηθάς να λαμποκοπάνε από υγεία!
Το δικό του Men Sensitiv είναι ένα σαμπουάν και αφρόλουτρο 2 σε 1. Περιέχει βιολογικό bamboo και Guarana και χαρίζει μία ευεξία σε σώμα και μαλλιά!

Οk, η μυρωδιά του δεν είναι αξιόλογη και η σύσταση του είναι πολύ πηχτή. Το δοκίμασε ο καλός μου και το χρησιμοποιεί περισσότερο σαν αφρόλουτρο, γιατί δε σου κρύβω ότι σαν σαμπουάν προτιμάει το λεμόνι-μέντα!
Το Lavera Balance Shampoo θα το βρεις εδώ και διαθέσιμο για αγορά εδώ, κοστίζει μόλις 5€ και θεωρώ ότι για βιολογικό φυτικό προϊόν η τιμή του είναι εξαιρετικά προσιτή!
Το Men Sensitiv 2 in 1 θα το βρεις εδώ και διαθέσιμο για αγορά εδώ!

Εσένα Fairy Girl, ποιο είναι το αγαπημένο σου σαμπουάν?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

 Κάποια από τα παραπάνω  προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!  

3 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ!!! Εγω εχω το εξης προβλημα με τα φυτιξα σαμπουαν οταν ξεπλενω τα μαλλια μου δεν τα νιωθω κ πολυ ενυδατομενα ετσι τα χρησιμοπιοω μονο για το πρωτο χερι και για δευτερο χρησιμοποιω ενα κλασικο σαμπουαν εμποριου και μετα μια γερη δοση conditioner εσενα σ συμβαινει αυτο;;; φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεσποινάκι μου, με κάποια σαμπουαν μου εχει συμβεί αυτό που λές αλλά με το συγκεκριμένο όχι, παρόλο που έχει και λεμόνι!! Αλλά δεν έχει και πολύ νόημα να κάνεις ένα χέρι με φυτικό και ένα με κλασσικό (χημικό)!! Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μυριζει πολυ ωραια το σαμπουαν!!θα το εχω υποψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...