Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Bespoke Handmade Make up Bag from Sewlomax!

Hi Fairy Girls...

Πάντα με ενθουσίαζε η ιδέα να μπορώ να φτιάξω τα δικά μου τσαντάκια ή νεσεσέρ με το δικό μου γούστο! Η αγαπημένη μου Sewlomax εκτός από όλα αυτά τα υπέροχα που διαθέτει, μόλις εγκαινίασε μία ολοκαίνουργια εφαρμογή με την οποία μπορείς να σχεδιάσεις ακριβώς όπως εσύ θέλεις το νεσεσέρ σου, και να σου το ράψουν!
I've been always fascinated by the idea that I can make my own personalized bags and make up bags. My favorite Sewlomax besides all these wonderful bags that already has, managed to feel the spirit of their customers and created a new Service that offers us the opportunity to be involved in the design process of our own products - and Sewlomax will sew that, for us.



Την εφαρμογή μπορείς να την βρεις εδώ και είναι πανεύκολη στην χρήση της.
You can find the the design process here - it was easy, simple to follow and fun too.  

Διαλέγεις ένα από τα τρία σχέδια, στην συνέχεια διαλέγεις το χρώμα του καμβά με το οποίο θα ντυθεί! Και στην συνέχεια τοποθετείς όποια από τα σχεδιάκια θέλεις, σε όποιο χρώμα κλωστή θέλεις και να γράψεις ακόμα και κείμενο στο χρώμα της αρεσκείας σου!
You choose one of the three bag style options and then the colour canvas of your bag! You can then just add the design items you want to have to the bag, in many and different shapes. You can even select the thread colour and even write text in colour of your choice!
Το δικό μου το λάτρεψα με την πρώτη ματιά! Διάλεγα το box shape και το έφτιαξα στο αγαπημένο μου βεραμάν χρώμα! Από χθες βρήκε ήδη τη θέση του στην τσάντα μου με όλα τα αγαπημένα μου καλλυντικά! 
When I saw my own personalized bag, was love at first sight! I picked the box shape in my favorite mint green colour! Since yesterday it found its place in my bag along with all my favorite cosmetics!

Η Sewlomax κυκλοφόρησε ήδη πολλές ακόμα νέες σειρές που θα αγαπήσεις με την πρώτη ματιά..
The Sewlomax already released lots of new series that you will absolutely love..
Και τα αγαπημένα μου Lipsticks Pouches σε νέα παστέλ χρώματα! 
My favorite Lipsticks pouches is now on new pastel colours!
Μπορείς να δεις όλα μου τα αποκτήματα από την Sewlomax εδώ! Πίστεψε με είναι τα πιο ιδανικά δώρα για την φίλη ή την αδερφή μας, και είναι από τα πιο ποιοτικά νεσεσέρ που θα έχεις στην κατοχή σου!
You can see all my possessions from Sewlomax here! Believe me, it is the best gift for our girlfriend or sister, and will be one of the most quality make up bags you will have in your possession!
Follow Sewlomax on Instagram 

What is your favorite make up bag from Sewlomax, Fairy Girl? Did you like mine bespoke mint bag?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

11 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Κόστος αποστολής και πόσες μέρες περίπου χρειάζεται για να φτάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοστος αποστολης περιπου 6€ κ φτανει περιπου σε μια εβδομαδα με 10 μερες.... Xoxo

      Διαγραφή
    2. Κοστος αποστολης περιπου 6€ κ φτανει περιπου σε μια εβδομαδα με 10 μερες.... Xoxo

      Διαγραφή
  2. καλα εμεινα, τι ομορφα που ειναι!!!!μπραβοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε λες να κανω ενα tickle me pink νεσεσερ; πρωτοτυπη ιδεα και πολυ ωραια προταση για δωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο κ τ νεο σ αποκτημα!!! Καλημερα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Eλένη μου εννοείτε να κάνεις ένα.... και έχεις αργήσει μη σου πώ... Όσο για τ δώρο είναι πολύ όμορφο και προσωπικό, εγώ χάρισα ένα στην αδερφή μου με μηνυματακι και ξετρελάθηκε!!
    xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει πόσο πιο υπέροχη ιδέα! Πάω να τσεκάρω το facebook page τους για να βρω περισσότερες ιδέες και σχέδια. Μπράβο Μαίρη, πάντα ανακαλύπτεις κάτι πρωτότυπο για να μας παρουσιάσεις και αυτό μας αρέσει πολύ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και προτότυπο!!!!Μπορείς να σχεδιάσεις οτιδήποτε θέλεις?(πχ έναν γατούλη?το λέω γιατι έχω και θα ήθελα να σχεδιασω η να ποστάρω σε περιπτωση που θελησω να παραγγειλω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...