Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

"Happy 5th Birthday Fairy Make up Tales" Giveaway! **Closed**

Hi Fairy Girls....

Το Fairy Make Up Tales έκλεισε 5 χρόνια λειτουργίας. 5 χρόνια γεμάτα ομορφιά, αγάπη, συμβουλές, φιλία και όμορφους διαλόγους... Για να ευχαριστήσω λοιπόν εσάς, τα αγαπημένα μου Fairy Girls, για την απίστευτη αγάπη που δείχνετε στο blog μου ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε παρέα με ένα αγαπημένο μου κατάστημα καλλυντικών και όχι μόνο. Έτσι λοιπόν το Fairy Make up Tales και το αγαπημένο μας Bebeauty.gr γιορτάζουν παρέα... 5 χρόνια Fairy Make up Tales και 4 ολόκληρα χρόνια λειτουργίας Bebeauty.gr.

To δώρο είναι μεγάλο και ένα τυχερό Fairy Girl θα το κάνει δικό του. Αποτελείται από 7 best seller προϊόντα μακιγιάζ που θα σας ξετρελάνουν. Πιο συγκεκριμένα το υπερ-δώρο περιλαμβάνει ...

1. Μία super mascara RIMMEL MAX BOLD CURVES COLOR BLACK
2.  Ένα υπέροχο κραγιόν GOLDEN ROSE VELVET MATTE GR 18
3. Ένα βερνίκι νυχιών BARRY M MAGNETIC NAIL PAINT NO 329
4.  Το άκρως ερωτεύσιμο baked blush MILANI BAKED BLUSH 05 LUMINOSO
5.  Ένα απίθανο JORDANA SWEET CREAM MATTE LIP COLOR 01 CRÈME BRULEE
6. Την υπέροχη παλέτα contouring by Sleek SLEEK FACE CONTOUR KIT 14G COLOR LIGHT
7. Και την άκρως εποχιακή παλέτα που θα σου χαρίσει ακαταμάχητο βλέμμα W7 IN THE MOOD EYESHADOW PALLETE
(Kάνοντας click στα ονόματα των δώρων θα τα δείτε και αναλυτικά στην σελίδα του Bebeauty.gr)

Eνθουσιάστηκες? Διάβασε τώρα πώς θα το διεκδικήσεις... 
Απλά ακολούθησε τα βήματα... To Giveaway λήγει στις 20 Νοεμβρίου 2016, στις 18:00!





Υποχρεωτικά:

1. Να είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου" 

2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)

3. Like στην σελίδα Bebeauty.gr (από εδώ)

4. Like and Share την φωτογραφία του διαγωνισμού
από εδώ! και κάνε tag και μερικές φίλες σου (Μπορείς να τα κάνεις καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 

5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση με το email σου και πες μου τι αγάπησες αυτά τα 5 χρόνια στο Fairy Make up Tales, και επίσης τι σου αρέσει στο Bebeauty.gr και αν αυτά τα 4 χρόνια λειτουργίας του, το έχεις προτιμήσει για τις αγορές σου.


Προαιρετικά.....

6. Επιπλέον συμμετοχές εάν κάνεις repost την φωτογραφία του Giveaway στο Ιnstagram με τα hashtag #fairymakeuptales #bebeauty_gr (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές), ή/και Share on Google+ την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ!
Aν θέλεις να τα κάνεις κάθε μέρα, θα έχεις περισσότερες συμμετοχές στην κλήρωση!

Αμέσως μετά τη λήξη του giveaway, η τυχερή θα ανακοινωθεί στο τέλος αυτής της ανάρτησης, θα της αποσταλλεί mail, στην ηλ. δνση που έχει αφήσει στο σχόλιο και έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει μαζί μου, εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της! Το δώρο θα αποσταλλεί από το Bebeauty.gr  και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του!
Update 20/11/5016...
The  lucky fairy girl  is. . . 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ FAIRIES

110 σχόλια:

  1. georgiavetsou@gmail.com .Aαυτό που λατρεύω είναι ότι είσαι λεπτομερείς σε ότι αφορά προϊόντα περιποίησης.Εξηγείς πως μπορούν να βοηθήσουν τον κάθε τύπο δέρματος...Και λατρεύεις ότι έχει σχέση με βάση φυσικά προϊόντα και στηρίζεις πολύ Ελληνικές εταιρίες..όσο για το Bebeauty λατρεύω τις αποχρώσεις που βγάζει στις παλέτες του είναι ιδιαίτερες και συνδυάζονται άνετα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλα Fairy Mary στο blog,με το καλο να ερθει και το σπουδαιοτερο δημιουργημα σου(τα Χριστουγεννα θα ειστε σπιτι?)Αυτο που εκτιμω ειναι οτι παρουσιαζεις παντα προσεγμενα και καλα προιοντα,με καλη απεικονιση και ομορφα αστερακια για να παιζω!Το Bebeauty δεν το γνωριζω για να εχω αποψη.Ευχαριστουμε και τους δυο για την προσφορα.katiarpt64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το έχω προτιμήσει αλλά θα το κάνω σύντομα !
    vickoula3@hotmail.com
    fb: Βασιλική Σουχλέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι λεπτομερείς σου παρουσιάσεις, καθώς το γεγονός ότι παίρνω ιδέες καθώς έουμε παρόμοιες ανάγκες σε δέρμα και μαλλιά!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google Friend Connect: Fotini Xanthopoulou
    google plus: Fotini Xanthopoulou
    Instagram: f_xanth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κι ευχαριστούμε για το δώρο! Μου αρέσουν τα ενδιαφέροντα προϊόντα που μας δείχνεις, η συχνότητα των αναρτήσεων, και το οικείο σου ύφος!
    alkminipi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν εχω πραγματοποιησει καποια γορα απο bebeauty αλλα εχω δει οτι εχει μεγαλη ποικιλια καλλυντικων και ειδων περιποιησης σε λογικες και προσιτες τιμες.οσον αφορα το fairy make up tales μου αρεσουν τα αρθρα που μας πηροφορουν για νεα προιοντα και φυσικα οι διαγωνισμοι!χρονια σας πολλα!
    fb:Flora Gerardi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. isis7d@gmail.com Μου αρέσει η σωστή παρουσίαση προϊόντων που κάνεις με όμορφες φωτογραφίες και από bebeauty μου αρέσει η άριστη εξυπηρέτησή τους και η ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν. fb: Ισιδώρα Δρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν οι λεπτομερείς σου παρουσιάσεις, καθώς το γεγονός ότι παίρνω ιδέες καθώς έχουμε παρόμοιες ανάγκες σε δέρμα και μαλλιά!
    fb: Anna Tsagali- Lazaros Nikolaidis
    email: verzevoulis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά κι ευχαριστούμε για το δώρο! Μου αρέσουν τα ενδιαφέροντα προϊόντα που μας δείχνεις και ο τρόπος που τα περιγράφεις!!!
    fb: Maria Tsagali
    email: maria_tsag@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα!!! athinave@gmail.com
    τελεια τα κειμενα μου αρεσουν πολυ οι νεες τασεις και στα χρωματα και παιρνω ιδεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια σου πολλα!!!ευχομαι να βρισκεις παντα χρονο να μας ενημερωνεις για τις νεες τασεις με το δικο σου μοναδικο τροπο! λατρευω το best & worst sample παντα τα διαβαζω γιατι εμπιστευομαι τη κριση σου!ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια ειναι ολα μοναδικα!
    fb -gfc -google magdalene volonaki
    instagram magdalene_13
    e mail magvol_13@hotmail.com
    στο bebeauty μαρεσει η ποικιλια των προιοντων και η ευκολια αγορας τους!εχουμε ηδη παραγγειλει με την αδερφουλα μου μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρακολουθώ πολύ το blog και μου αρέσουν οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων και η προσωπική σου άποψη,θετική ή αρνητική.Επίσης λατρεύω τους διαγωνισμούς με όλα τα υπέροχα δώρα που χαρίζεις!
    Από το Bebeauty δεν έχω αγοράσει ακόμα κάτι,όμως το έχω επισκεφτεί πολλές φορές κι έχει μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα.
    charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγάπησα την σελίδα σας την πολύχρωμη με τις υπέροχες μουσικές!!Το bebeauty είναι ένα πολύ καλό eshop με καλλυντικά ότι τελευταίο κυκλοφορεί σε απίστευτες τιμές!!!eirinipappa12@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά κι ευχαριστούμε για τα δωράκια!!Μου αρέσει που βρίσκεις πάντα γνωστα κι άγνωστα προϊόντα και μάρκες και μας τα παρουσιάζεις με την ειλικρινή σου άποψη.Από το ηλ.κατάστημα δεν έχω κάνει κάποια αγορά. domniki70 @ hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευχαριστουμε!!
    μου κρατας συντροφια με τις όμορφες αναρτήσεις σου κ μου φτιάχνεις τη διάθεση!!!!
    fb: venetia palaiologoy , instagram: lady1regina, mail: fvdi@outlook.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τελειο δωρο! χρονια πολλα!! εχετε πολυ ωραια πραγματα... μπραβο σας!!
    fb + g+ thomais fountoulaki
    instag thomais_f
    thomaisf@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!αγαπησα τη λεπτομερεια στη προβολη των προιοντων στο Fairy Make up Tales,αυτα τα 5 χρονια και επίσης στο Bebeauty.gr,αγαπησα τα προιοντα που δεν τα γνωριζα πριν!!!!!!!!!!!!!!!συνεχιστε ετσι!!!!φιλια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελεια τα κειμενα μου αρεσουν πολυ.
    gfc: Sevi N.
    instagram: Sevastoulantakoula
    sebintakoula@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπώ τα reviews σου και το ότι δείχνεις προϊόντα που δεν τα έχουμε ξαναδεί. Δεν έχει τύχει να ψωνίσω ακόμη από το bebeauty. FB:Katia Pattinopoulou, gfc/google+:Katia Pattinson, instagram:KateFlor90, katia_gemini@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Από το fairy make up tales μου αρεσουν πολύ τα αρθρα που ανεβάζει!! Από το bebeauty δεν εχω πραγματοποιησει καποια γορα αλλά έχει πολύ όμορφα προϊόντα!!

    christinapanagidi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε εσένα αγάπησα το πόσο όμορφα μας κάνεις review <3 Aγαπώ τον τρόπο που τα παρουσιάζεις, όπως επίσης και το πολύχρωμο blog σου <3 Απο το bebeauty δεν εχω αγοράσει κάτι ακόμη αλλά έχω προσέξει και έχω ξεχωρίσει τις απίστευτες τιμές και την ποικιλία των προιόντωμ τους!! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η σελίδα του fb και το blog έχουν μια ανάσα ομορφιάς και όμορφης διάθεσης. Τα προιόντα που παρουσιάζονται αξίζουν και το review τους είναι σωστό και προσεγμένο. Oι διαγωνισμοί φοβεροί (να μην ξεχνιόμαστε...)
    Για το Bebeauty δεν γνωρίζω πολλά και δεν έχω ψωνίσει...
    Χρόνια πολλά!!! Ο αριθμός 5 να είναι τυχερός εύχομαι!!!
    Τέλεια προιόντα!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!!!
    Σας ευχαριστούμε πολύ!!!!!
    pamgoutz3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απο τότε που σε γνώρισα,έμαθα αρκετά πράγματα,και φυσικά σε ευχαριστούμε για όλους τους διαγωνισμους.Ευχομαι να εισαι πάντα καλά μέλλουσα μανούλα,και φυσικά έχω κάνει share παντου εκτος απο το instagram που αντιμετωπιζω ένα προβλημα με το κινητό αυτη τη περίοδο..Facebook:Tania Karamani.email:ninaoxou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά!!!!!!!!1 μου αρέσουν οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων και οι όμορφες φωτογραφίες!!!! fb -gfc Sofia Gilina e mail gilina70@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ntinapapadia@gmail.com Τα ωραία άρθρα και οι διαγωνισμοί, δεν έχω αγοράσει κάτι προς το παρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχα όλα .... μ αρέσει να ενημερώνομαι για τις νέες τάσεις !! lefty.lemontzi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eιναι κ τα 2 εξαιρετικα κ μιλανε για ολες τις γυναικες..ευχαριστουμε πολυ! marakiblonde@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγάπησα την ποικιλία των θεμάτων και την απλότητα που εκπέμπει αυτό το blog. To Bebeauty δεν το γνωρίζω τόσο καλά για να είμαι ειλικρινής, αλλά το αγαπώ τώρα για τα δώρα που μας χαρίζει! :) ;)
    maraki.81@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μου αρεσει που αναλύεις με λεπτομερεια και μας δινεις ιδεες και προτασεις! Το BeBeauty δεν το γνωριζα αλλα θα το εχω στο μυαλο μου εαν χρειαστω κατι! email: mariamarconiou@gmail.com / GFC & FB: Maria Marconiou / Instagram: mariamarconiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά! Μου αρέσει που δεν μας σερβίρεις αυτα που τους προωθούν οι εταιρείες οπως κάνουν οι άλλες μπιουτουδες! Απο το Bebeauty δεν εχω ψωνισει! eudoxia64@gmail.com
    Fb:ευδοξια Καραγιωργου
    Gfc eudoxia karagiorgou
    Google +eudoxia karagiorgou
    Instagram eu_kara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. xronia polla!!euxaristoyme polu!
    vaggelispaok65@gmail.com
    fb+gfc+google+:βαγγελης νανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά!Παρακολουθώ το blog και μου αρέσουν οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων και οι διαγωνισμοι!Δεν εχω πραγματοποιησει καποια γορα απο bebeauty αλλα εχω δει οτι εχει μεγαλη ποικιλια καλλυντικων σε λογικες και προσιτες τιμες.
    FB: Nansy Theofilopoulou
    Nansy-19701@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρονια πολλα σε παρακολουθω αρκετο καιρο !!Μου αρέσουν τα ενδιαφέροντα προϊόντα που μας δείχνεις,To bebeauty εχω κανει αρκτες αγορες υπεροχα προιοντα σε πολυ καλες τιμες !!Ευχαριστουμε για τα δωρακια ¨}}FB Μαιρη Αδαμαντιδη e-mail maria-star24@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ blog ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ..ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΠΟΛΥ...sotiriakoukou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΣΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 55 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑΣ Π ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ REVIEWS KAI GIVEAWAYS!!!
    olgaristani@yahoo.gr
    Instagram: oliviawins_78
    fb/g+ :olga ristani
    gfc:olivia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρονια πολλα μαρεσουν πολυ τα χρωματα και οι νεες τασεις insta kkapranou fb gfc ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΠΡΑΝΟΥ email kkapranou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρονια πολλα μαρεσουν πολυ τα χρωματα και οι νεες τασεις insta kkapranou fb gfc ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΠΡΑΝΟΥ email kkapranou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Eyxaristoyme gia to dvro!.GFC Olympia Arktouria email mpiakzina@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια σας πολλά και δημιουργικά!!!!!! Αυτό που μου αρέσει στη σελίδα σας είναι ότι τα προϊόντα που μας προτείνετε είναι εγγυημένα τα καλύτερα της αγοράς και πάντα πέφτετε μέσα!!!! Από το bebeauty,για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω αγοράσει κάτι ακόμα γιατί δεν έτυχε!! Αν όμως χρειαστώ κάτι,θα το προτιμήσω καθώς απ' ό,τι είδα έχει καλά προϊόντα!! gfc: MARIA ST, facebook:Μαρία Στρατουδάκη(Maria Stratoudaki),instagram:mariastratoudaki, email:maria1572011@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνιααα πολλάααα!!!! Μου αρεσουν τα αρθρα και τα προιοντα που παρουσαζεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρονια πολλα!!! Και ευχαριστουμε για το υπέροχο δωρο!!
    Αυτό που εχω αγαπήσει στο blog ειναι οτι πάντα βρίσκω προτάσεις για νεα προϊόντα μακιγιαζ και περιποίησης και φυςικα και οι διαγωνισμοί!!
    Όσο για το bebeauty ακομα δεν εχω κανει κάποια αγορά, θα πραγματοποιήσω ομως σύντομα μια!!
    pennytoli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια σας πολλά και καλά!!!! Σας εύχομαι πάντα επιτυχίες!!! Αυτό που κάνει τη σελίδα σας ξεχωριστή είναι ότι πάντα έχετε να μας προτείνετε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά προιόντα που κυκλοφορούν στην αγορά!!! Γι'αυτό σας εμπιστεύομαι πάντοτε!!!
    Facebook: Παναγιώτα Φυλακτάκη Instagram: panagiota_filaktaki email: panagiotafilaktaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χρονια πολλα και δημιουργικα!!!ευχομαι να κλεισετε πολλα παρα πολλα χρονια ακομη συντροφια μας!!ευχαριστουμε πολυ για το δωρο και ολα αυτα που κατα καιρους μας παρουσιαζεις!!μου αρεσουν πιο πολυ οι παρουσιασεις για τα προιοντα γιατι παιρνω ιδεες και δοκιμαζω κι εγω!επισης με βοηθανε πιο ευκολα να διαλεγω προιοντα που να ταιριαζεουν στο δερμα μου!δεν εχω αγορασει ακομη κατι απο τοBeBeauty ακομη αλλα θα ηθελα πολυ!καλη συνεχεια!!!! gmail: giouli.parasxidou@gmail.com instagram:giouli_kavala facebook: gouligoulieta kai google+ goullieta parasxidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Teleio dwro !!!!! Xronia polla xronia kala me pollh omorfia freskies uperoxes idees kai pollh dhmiourgikothta !!!!! To blog exei teleies protaseis kai idees euxaristoume mesa apo thn kardia mas !!!!! Nikoleta chris sto facebook !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όλα τα θέματα είναι ενδιαφέροντα και προσεγμένα. Χρόνια σας πολλά. Ευχαριστούμε πολύ. <3. Facebook:Martha Vlachogianni, mail.marthadv77@hotmail.com , gfc:martha vlachogianni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. eudokiamountzouri@hotmail.gr τα αρθρα σου και τα φανταστικα προιοντα be beauty!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Happy birthday!!! Και στα 100!! Μου αρέσει νη δουλειά σου γιατί είσαι φυσική!! Δεν έχω χρησιμοποιήσει το BeBeauty ακόμα, αλλά διαβάζω τις απόψεις σου!! Thank you!! blog Μαριάννα Χαλικιά mail mariannakigr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Xρόνια Πολλά και πάντα επιτυχίες.Εξαιρετικός διαγωνισμός θα ήθελα να τα κάνω δώρο στην σύζυγο αν κερδίσω. Εmail mimis702004@gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ειναι υπεροχα ολα!Μακαρι να σταθω τυχερη!Σας ευχαριστουμε για την ευκαιρια που μας δινετε να κερδισουμε αυτα τα μοναδικα προιοντα ομορφιας!Χρονια σας πολλα !Καλη επιτυχια!! Fb:Ianthi Kritikou email : ianthi93@gmail.com GFC: ianthi93 🙏🎁😁❤️😍🎁👌✌️️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρόνια σας πολλά !! Συγχαρητήρια για τη σελίδα σας που παντα μας προτείνετε τα καλύτερα και εγγυημένα προιοντα της αγοράς!! Από το bebeauty δεν έχω τύχει να αγοράσει κάτι ακόμα αλλα σίγουρα θα σας προτιμήσω για τις μετέπειτα αγορές μου!!Καλές δουλειές!! facebook: ianthi kritikou , email: ianthi93@gmail.com , GFC : ianthi 93

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. mgrapsa@mail.com Να τα χιλιασεις!!! Πολύ ωραια σελιδα και blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια! Εγώ τώρα σε ανακάλυψα μέσω του bebeauty και είδα ότι έχεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στο blog σου! Δεν έχει τύχει να κάνω κάποια αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα όμως το γνωρίζω καθώς έχει πολλές από τις αγαπημένες μου μάρκες για μελλοντικές αγορές! email: manolakiel@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Georgia Danigeli - z.danigeli@gmail.com - ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. χρονια πολλα fairy mary!! μου αρεσει γιατι διαβαζω για προιοντα που δεν θα εβρισκα μονη μου ή τουλαχιστον δυσκολα. το bebeauty δεν το εχω χρησιμοποιησει γιατι δεν το γνωριζα. fb: Artemis Papachristou, GFC: Vicky A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. υπεροχο δωρο....ευχαριστουμε πολυ....Χρονια σας πολλα και μου αρεσει πολυ να διαβαζω τα review σου......
    (σε ακολουθω σε ολα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Να συνεχίσεις έτσι δυναμικά. Πάντα παρακολουθώ τα θέματα του blog σου, γιατί τα παρουσιάζει πάρα πολύ όμορφα. Απο το bebeauty νομίζω έχω αγοράσει κάποια προϊόντα παλαιτότερα
    Email: k_mpag@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια πολλά,ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!! Ευχαριστούμε πολυ για τα υπέροχ αδωρα!!!Με το καλο να ρθει το μωρακι σου !!!! Insatgram : Nikipapage nikipapage@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρονια πολλα Μαιρουλα!!!
    Fb Despina Despinaki
    allbeautyincluded@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. στελλα μακρη
    imissyoubaby23@gmail.com
    χρονια πολλα και με το καλο να ερθει το μωρακι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις. Ευχομαι χρόνια πολλά και δημιουργικά. Το καλύτερο για σένα και το bebauty. <3
    x.koukouvini@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. χρονια πολλα και καλα!Μου αρεσουν οι λεπτομερεις αναφορες στα προιοντα που ειναι προσεγμενες και εγκυρες!Επισης τα χρωματα του blog σου που μου δημιουργουν μια αισθηση παιχνιδιου καθως περιηγουμαι και το γεγονος οτι θα εισαι στη ιδια φαση με εμενα περιμενουμε το μωρακι μας συντομα! :) To Βe Beauty δεν το ξερω για να ειμαι ειλικρινης αλλα θα ριξω μια ματια να δω τι εχει
    facebook Σταυρουλα Αλτιπαρμακη email stavroula213@yahoo.gr instagram roula_alti gfc alti_sta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. moy aresei poly o tropos me ton opoio ekfrazese gia ta diafora proionta. fb margarita afentaki mafentaki@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλά για την σελίδα.Ειμαι απο τις τυχερες που είμαι μέλος στην σελίδα σας από το 1ο έτος λειτουργίας του.Ευχομαι να είναι αλλά 100 χρόνια.

    Τα προϊόντα που δοκιμαζεις και γράφεις μου αρέσουν πολύ.

    Gfc Georgia Fotiadou
    Fb Γεωργία Φωτιάδου
    Email:georgitsa_87@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν έχω χρησιμοποιήσει για αγορές το bebeauty.gr, αλλά βλέποντας τη δική σου δουλειά, πιστεύω ότι θα είναι αξιόλογο. Πάντα επιτυχίες στο μπλογκ σου! Μου αρέσει που συνοδεύεις τα ποστ με μουσικούλα και χρώματα.

    emi22lyk@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χρονια πολλαααααα!!!! Τελεια τα δωρα σας!!!! Μακαρι να ειμαι τυχερη!!!! Πολυ ωραια σελιδα και τα θεματα σου!!!!
    Fb name: Pavlos-Margarita Koutivis
    instagram: pavlosmargarita
    blog: Google: Margarita Koutivis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. υπέροχα δώρα! ☺ 😊 Χρόνια Πολλά και συνεχισε δυναμικά το όμορφο blog σου!μου αρέσει που γράφεις για πολύ ωραία προϊόντα! ☺ ☺ 🌹 🌼 🌸 🌸 🌷 🌻 🌸
    Facebook:Koula Pavlidou
    instagram : koulap1
    Google:koulap435@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. χρόνια πολλά με επιτυχίες και πολλά χαμόγελα
    tsag.li@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. χρονια πολλα και με το καλο να ερθει το μωρακι σου!
    rui_costa_the_greek@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Υπεροχα δωρα!Ευχαριστουμε πολυ και χρονια πολλα!!!!
    Μ'αρεσει που μας ενημερωνεις για νεα καινοτομα προιντα
    Facebook: Despoina Sideri
    INSTAGRAM: deppy_sideri
    email : desp.sideri@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χρόνια πολλα <3 Αυτο που μου αρεσει στο μπλογκ σου ειναι ο τρόπος που γράφεις και το πως παρουσιαζεις τα προιοντα :*
    όσο για το bebeauty έχω παρει 1-2 φορες και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!!
    ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι <3
    dimitrakats.g6@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Facebook:Koula Pavlidou
    instagram : koulap1
    Google:koulap435@gmail.com
    είσαι αξιόλογη Blogger! ☺ ☺ 🌹 🌼 🌸 🌸 🌷 🌻 🌸
    μακάρι να είμαι τυχερή για να κερδίσω αυτά τα τελεια προϊόντα! ☺ 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Χρονια πολλα Fairy Mary στο blog,με το καλο να ερθει και το σπουδαιοτερο δημιουργημα σου!
    tsikritsikri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρόνια πολλά....Μου αρέσουν όλα στο blog,ιδιαιτέρως τα reviews...Απο το Bebeauty δεν έχω παραγγείλει ακόμη αλλα θα το κάνω οπωσδήποτε...Σας ευχαριστούμε για το μοναδικό αυτό δώρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μου αρέσει που ασχολείσαι και αγαπάς αυτό που κάνεις, είναι το χόμπυ σου και το έχεις εξελίξει αρκετά από όταν σε παρακολουθώ! Πολυ καλή δουλειά! Δε εχω αγορασει κατι απο αυτο το site αλλα φαίνεται πολύ καλό!
    email : valandysif@gmail.com
    fb : Valentina Sifalaki
    google+ : Valanti Sifalaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Χρονια πολλα, ευχομαι να συνεχισεις ακομα πιο δυνατα. Μου αρεσει ο τροπος που παρουσιαζεις τα προιοντα στα αρθρα και τις συμβουλες ομορφιας που δινεις! Οσο για το bebeauty δεν γνωριζω τιποτα!
    Instagram: nikhsarri
    Gfc: Νικη Σαρρη
    Google+: Νικη Σαρρη
    Email:nikisar13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρόνια πολλά κι ευχαριστούμε για το δώρο! Μου αρέσουν τα προϊόντα που μας παρουσιάζεις και οι συμβουλές σου !!! Οσο για το bebeauty δεν έχω κάνει αγορές ακόμα...!!!!!
    fb: Ανθή Νίκου
    email: fasolaki1975@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. gwgw_kou@hotmail.com . Fb Georgia koureli .χρόνια πολλά:) πάντα επιτυχίες :) χρήσιμες οι συμβουλές ομορφιάς που δίνεις ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Θαυμάσια... χρόνια πολλά και ευτυχισμένα κορίτσι μου όμορφο...τα καλύτερα σου εύχομαι...μου αρέσει πολύ που γνώρισα πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι...
    Fb: Lydia Anastasiadou
    email:eua_braun@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. xronia polla kai kala.... fb.Olga Efthimiadoy instagram olgaefthimiadoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. angelscream1989@gmail.com
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!! Πολύ όμορφο το blog και με χρήσιμα και ευχάριστα ποστ! Από το bebeauty.gr δεν έχει τύχει να κάνω κάποια αγορά ακόμα αλλά το γνωρίζω και αγαπώ πολύ τα προϊόντα που έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. email: anastasia1989_bio@hotmail.com
    fb: Anastasia Youme
    Μου αρεσουν πολυ οι συμβουλες και τα καινουρια προιοντα που βρισκεις και δοκιμαζεις.....το Bebeauty.gr δεν εχει τυχει να το δοκιμασω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. χρονια πολλα!! απο τ bebeauty.gr δεν εχω ακομη αγορασει κτ αλλα θα ηθελα να τ δοκιμασω κ αν ειναι καλα ν τ προτιμαω
    email:zoiskar-2003@hotmail.com
    fb:Ζωή Σκαρμούτσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Η ποικιλία των προιόντων,ειδικά όσον αφορά τις τιμές τους,μας δείχνεις και οικονομικά και high end προιόντα.Πολλές εταιρείες με πιο άγνωστα προιοντα και με φυσικα καλλυντικά έγιναν γνωστα σε μενα απο το μπλογκ!!!
    gfc:eleni vlaxou elenir

    fb:eleni vlachou
    email:helenalda1993@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χρονια σας πολλα ... αγαπήσαμε όλα αυτα τα χρονια ... την αγάπη που μας δείχνετε ...

    Σας ευχαριστούμε πολύ !

    Gfc Ελένη Μουράτογλου
    Instagram: elenmour
    Email ; ellenmour@yahoo.com
    Facebook : Elen Mour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. χρόνια πολλά και καλά! σα; ευομαι τα καλύτερα!
    marykoulieri@gmail.com
    fb Mary Koulieri
    g+ ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΙΕΡΗ
    gfc: ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΙΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. allbeautyincluded@gmail.com
    Fb Despina Despinaki
    G+ Δεσποινα Δεσποινακι
    Gfc allbeautyincluded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. FB ΧΑΡΑ ΚΟΥΚΟΥΒΊΝΗ και Blog ΧΑΡΑ ΚΟΥΚΟΥΒΙΝΗ. Ευχαριστουμε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Χρόνια πολλά!!!!! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!! Μου αρέσουν τα ενδιαφέροντα προϊόντα που μας δείχνειςΜου αρεσουν πολυ οι συμβουλες και τα καινουρια προιοντα που βρισκεις!!!!!!!!το Bebeauty.gr δεν εχει τυχει να το δοκιμασω.
    marikos21o@gmail.com
    FB name:Μαρια Κωστη
    gfc:MARI KOS
    google+:MARI KOS
    Twitter: @MARIKOS10
    instagram:mariakoste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Χρόνια πολλά και δημιουργικά ομορφιά μου!!! Αυτά τα 5 χρόνια αγάπησα τα αναλυτικά reviews που έκανες σε διάφορα προϊόντα και οι συμβουλές ομορφιάς που μας έδινες!!!Από το bebeauty.gr δεν έχει τύχει να αγοράσω κάτι ακόμα αλλά θα αγοράσω οπωσδήποτε γιατί είδα πολύ καλά προϊόντα και σε πολύ καλές τιμές!!! Σε ευχαριστούμε πολύ για τα υπέροχα δωράκια, μακάρι να σταθώ τυχερή και να κερδίσω!!! Τα θέλω τόσο πολύ!!! :D <3 :*
    Εmail:iliannalilly@hotmail.com
    Fb: Hliana Smile
    Gfc: Hliana Smile
    Instagram: iliana_lilly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. αυτό που λατρεύω είναι ότι είσαι λεπτομερείς σε ότι αφορά προϊόντα περιποίησης!!!!το Bebeauty.gr δεν εχει τυχει να το δοκιμασω!
    χρόνια πολλά!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    andriadiotoy@gmail.com
    FB name:Ανδρια Διωτου
    gfc:ΑΝΔΡΙΑ ΔΙΩΤΟΥ
    google+:ΑΝΔΡΙΑ ΔΙΩΤΟΥ
    instagram: andriadiotou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Χρονια πολλα...αγαπησαμε τις χρησιμες συμβουλες που μας δινετε κ που μας προτεινετε προιοντα αναλογα με τον τυπο επιδερμιδας μας κ τις ιδιαιτεροτητες μας...Ευχαριστουμε πολύ.. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Υπέροχα όλα .... μ αρέσει να ενημερώνομαι για τις νέες τάσεις
    hara_pantelaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Happy Birthday Faairy makeup tales!! Amazing reviews!!! Agaphmenoo e-shop to be-beauty!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. χρονια πολλα!!!μου αρεσει ολα παρα πολυ ωραιο blog.
    kirkimini@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Υπεροχα δωρα!Ευχαριστουμε πολυ και χρονια πολλα!!!!
    Μ'αρεσει που μας ενημερωνεις για νεα καινοτομα προιντα
    Facebook: Lena Zafiri
    INSTAGRAM: lefkoz
    email : lefkoz@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Αγάπησα τις καταπληκτικές παρουσιάσεις των προιόντων που επιλέγεις και τα υπέροχα δώρα που μας χαρίζεις!!!Από το Bebeauty.gr δεν έχω πραγματοποιήσει κάποια αγορά ακόμα!Χρόνια πολλά και δημιουργικά σου εύχομαι!!!
    gfc/fb/google+:Κρυστάλω Σταμάτη e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Χρόνια πολλά, δημιουργικά, με πολλές επιτυχίες!! Ευχαριστούμε πολύ για το φανταστικό δώρο!! Μου αρέσουν οι πολύ καλές παρουσιάσεις προϊόντων που κάνεις και τα όμορφα δώρα που μας χαρίζεις!! Δεν έχω πραγματοποιήσει κάποια αγορά ακόμα από το Bebeauty.gr. Θα κάνω στο μέλλον.. Fb: Πετρούλα Φιλίππου - GFC: phaos - Email: petroula16@outlook.com.gr - Instagram: apollwnia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. χρονια πολλα......μ αρεσουν ολα τα θεματα σου ..παρακολουθω συχνα το μπλογκ σου ... σε ολα τα θεματα ομορφιας ,,,, οσο για το bebeauty.gr δεν εχω αποψη γτ δε το γνωριζω ,,,το ειδα πρωτη φορα εδω σε σενα...!!!
    email: xydea7@hotmail.com
    google+ :virginia7x
    facebook:virginia xydea
    instagram:vir7x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Χρόνια πολλά... Μου αρέσουν πολύ οι παρουσιάζεις προϊόντων
    Fb Triantafyllia Toti
    lilian.toti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. χρονια πολλα μ αρεσουν τα ενημερωμενα αρθρα σας δεν εχω αγορασει κατι ακομη email vaggiannax@gmail.com fm Γιαννα Ξανθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. μου αρέσουν οι πολύκαλές και πλήρεις παρουσιάσεις των προϊόντων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Email: k_mpag@hotmail.com
    Εγώ έχω λατρέψει τις εξαιρετικές κριτικές σου στα εκάστοτε προϊόντα. Ομολογώ ότι πολλές φορές στις αγορές που κάνω συμβουλεύωομαι τα post σου και δεν έχω πέσει έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...