Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Compact Tangle Teezers..Everyday's addiction!

Hi Fairies.....

Θυμάστε τα υπέροχα λαδάκια Macadamia (review here) που έγιναν η αφορμή να γνωρίσω το απίθανο Eyewish.gr
Σερφάροντας λοιπόν στο e-shop του, και αναποφάσιστη καθώς ήμουν γιατί ήθελα πολλά από τα ενδιαφέροντα πραγματάκια που διαθέτει, έπεσα πάνω στις αγαπημένες Tangle Teezers! 

Σου είχα ξαναμιλήσει για αυτές στο παρελθόν και πόσο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου έχουν γίνει!
Tangle Teezer Salon Elite Blue Blush Στο Eyewish.gr, υπάρχουν πολλές Τangle Teezers σε απίθανα και παιχνιδιάρικα σχέδια και σε πολύ καλή τιμή.
Η Salon Elite σε υπέροχες διχρωμίες, γίνεται δική σου μόνο με 16€, για ρίξε μία ματιά στην ποικιλία χρωμάτων εδώ!

Όμως αυτή τη φορά, το δικό μου ενδιαφέρον μου στράφηκε αποκλειστικά στις compact εκδόσεις της Tangle Teezer
Από καιρό είχα βάλει στο μάτι αυτό το απίθανο προβατάκι! To τόσο χαριτωμένο Shaun The Sheep, έπρεπε να γίνει δικό μου......αλλά εφόσον κόστιζε μόνο 16€, θα μπορούσα να πάρω και μία Rock Star Black* αποκλειστικά για τον καλό μου, που παραπονιέται ότι όλο βρίσκει τρίχες μου στις κοινές μας βούρτσες!

Ας ρίξουμε μία πιο κοντινή ματιά!

Μπορείς να τις βρείς στο Εyewish.gr εδώ......
Και αν γράφει ότι δεν είναι διαθέσιμες, μην ανησυχήσεις, επικοινώνησε με την Βιβιάννα που είναι η ιδιοκτήτρια του Εyewish.gr (FB page) και θα σου πει πόσο σύντομα θα τις έχει και πάλι διαθέσιμες!
Είναι απίστευτα βολικές, μικρές ώστε να χωράνε και στο πιο μικρό clutch αλλά και τόσο μεγάλες όσο χρειάζεται για να χτενιστείς άνετα, ακόμα και αν έχεις μακριά μαλλιά (όπως εγώ)! 
Δεν σπάει τα μαλλιά, δεν πονάει όταν τα ξεμπερδεύει και είναι ιδανική ακόμα για χρήση στο μπάνιο με την μάσκα μαλλιών! Αν την χρησιμοποιήσεις σε όποια έκδοση εσύ προτιμάς, είμαι σίγουρη ότι δεν θα την αλλάξεις ποτέ!
Tangle Teezer Magic FlowerpotΝα μην ξεχάσω να σου δείξω και μία απίθανη παιδική και άκρως κοριτσίστικη Tangle Teezer που είδα.....
Tangle Teezer Magic FlowerpotΗ Magic Flower Pot, είναι ιδανική για μικρές πριγκήπισσες, και μπορείς να αποθηκεύσεις στο εσωτερικό της λαστιχάκια και τσιμπιδάκια κάθε είδους!
Δες τις επιλογές χρωμάτων εδώ, σε τιμή 17,50€!
Λοιπόν εσένα ποιά είναι η αγαπημένη σου Tangle Teezer, Fairy Girls? Αλήθεια, έτυχε να τις δοκιμάσεις?

Many kisses from happy Fairy{oo}Mary!

12 σχόλια:

  1. This is soo gorgeous...i loved it..
    Great review Mary

    check out my recent post :http://www.vanitynoapologies.com/2014/02/mua-britain-irelands-next-top-model-palette-review-swatches-look.html#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν την έχω δοκιμάσει και από παντού ακούω τα καλύτερα .Γιατί όλες οι υπόλοιπες βούρτσες που έχω δοκιμάσει μου σπάνε την τρίχα και γενικότερα δεν μου ξεμπερδεύουν τα μαλλιά.Ανυπομονώ να την αγοράσω και να την δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σωθείς, είμαι σίγουρη,εμένα με τα τόσο λεπτά μαλλιά και δεν μου τα σπάει καθόλου... Δοκίμασε την και θέλω εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  3. δεν ετυχε να εχω δοκιμασει αλλα εχω ακουσει πολύ καλα λογια!!! το σκέφτομαι πολύ να την αναζητησω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μια μωβ με στρασάκια και τελικά είναι τόσο καλές όσο τις λένε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι, είναι, η μωβ που έχω και φαινεται στην φωτογραφία, την έχω πάνω από ένα χρονο με συνεχή χρήση!! Πολύ καλές και ανθεκτικές!!

      Διαγραφή
  5. Φανταστικό σχεδιάκι διάλεξες!! Το λατρευω !! Εχω ακούσει και εγώ πολύ καλά λόγια για τις συγκεκριμένες! Πολύ ωραιες οι φωτογραφίες και αναλυτικές! σε ευχαριστούμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ χαριτωμένο review!!!θέλω το γλαστράκι για το κοριτσάκι μου και την προβατίνα για μένα!!!!kisses dear Mary!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προβατίνα υπέροχη, όσο για το γλαστράκι θα το ήθελα κ εγω αν ημουν μικρο!!! χεχε
      kisses Crazy Jazzy

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...