Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Huge Spring Giveaway with Papoutsanis! **CLOSED**

Hi Fairies....

Νέο Giveaway, αυτή τη φορά με υπέροχα προϊόντα Παπουτσάνης! Διαχρονικός, ποιοτικός, αγαπημένος! Τι πιο ωραίο από το να υποδεχτούμε την Άνοιξη με την νέα αγαπημένη κυκλοφορία τα Olivia Fusion σε ανοιξιάτικα χρώματα και καλοκαιρινά φρούτα! Μπορείς να δείς σχετικό review εδώ! All time favorite classic τα αφρόλουτρα Aromatics και φυσικά τα πράσινα σαπούνια με τα οποία σου έδειξα home made συνταγές εδώ και εδώ!
ΤΟ ΔΩΡΟ
Το  Fairy Make up Tales σε συνεργασία με τον Παπουτσάνη προσφέρει 2 υπέροχα καλάθια γεμάτα με 9 αγαπημένα προϊόντα Παπουτσάνης!  Το Giveaway ξεκινάει σήμερα και θα λήξει στις 28 Μαρτίου στις 23.59!

Πιο  συγκεκριμένα, το κάθε καλάθι θα περιέχει:
1 αφρόλουτρο Aromatics Cotton Blossom (review here)
1 shower gel Olivia Fusion Ρόδι (review here)
1 body lotion Olivia Fusion Ρόδι
1 Olivia body oil (review here)
1 αφρό ξυρίσματος Καραβάκι
1 classic πράσινο σαπούνι ελαιόλαδου (hand made recipes here and here)
1 σαπούνι olivia με λεβάντα
1 λευκό σαπούνι Καραβάκι
1 σαπούνι Aromatics Magnolia
 
 ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο  "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .Be member of  Fairy Make up Tales via GFC (Google Friend Connect).   
2. Like Papoutsanis Olivia on Facebook from here 
3.Like Papoutsanis SA on Facebook from here  
4. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ. Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin  from here.    
5. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win!   
6. Follow Fairy Make up Tales via Google+  from here.  Προαιρετικά - Optional: 

Αφού ολοκληρώσετε τα 6 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής:
For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following:      
7. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here.      
8. Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, λέγοντας μου πιο είναι το αγαπημένο σας προιόν Παπουτσάνης!
9. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ  (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές).
10. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!  
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway


Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Τα δώρα θα αποσταλλούν από την εταιρεία Παπουτσάνης και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς. 

Τα γενέθλια μου πλησιάζουν και ένα μεγάλο δώρο σας περιμένει σε ένα International Giveaway (Coming Soon)

Many kisses and love from Fairy {oo} Mary! 

171 σχόλια:

  1. Υπέροχος διαγωνισμός. Ευχαριστούμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελαίνομαι για τα κλασικά σαπούνια του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΔΩΡΟ!!! ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΑ ΤΟΥ!!!ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΑΦΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπάμε Παπουτσάνης!!! όλα τα προιοντα του είναι υπεροχα!!! λατρευω τα σαπουνια!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας κακομαθαινεις!!!!!!!!!!!!!!! το αγαπημενομου αφρολουτρο απο papoutsanis ειναι το musk και το σαπουνι το καραβακι το κιτρινο!!! Απο τα olivias δεν εχω δοκιμασει...Σε ευχαριστουμε πολυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω δοκιμάσει το shower gel & body lotion ελιάς, Είναι καταπληκτικά!!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+:Stavroula Douvropoulou
    email:stavroula211977@yahoo.gr
    bloglovin:stavroula211977

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο προίον!Μακάρι να δοκιμάσω τώρα, φαινονται εκπληκτικά!ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα πιο αγαπημένα μου είναι τα αφρόλουτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το αγαπημενο μου προϊον της εταιριας ειναι το αφρολουτρο με το Musk...δυστυχως δεν εχω δοκιμασει τιποτα αλλο αλλα θελω πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ !!!!!!!!!!!!! body lotion Olivia Fusion Ρόδι ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω χρησιμοποιήσει και πολλά προϊόντα της εταιρείας μέχρι στιγμής, αλλά λάτρεψα το σαμπουάν olivia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σαπούνι καραβάκι!!! Έχω αρκετά αποθέματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε για έναν ακόμη διαγωνισμό!
    Τα προϊόντα καραβάκι γιατί μου θυμίζουν την παιδική μου ηλικία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένη εταιρεία!Έχω πολλά χρόνια να δοκιμάσω προιόντα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα τα αφρόλουτρα είναι υπέροχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ ωραίος διαγωνισμός!! δεν εχω δοκιμάσει κάποιο προιόν τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο, μυρωδάτο δωρακι :)) Σε ευχαριστούμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σαπούνια aromatics!!!
    Τα λατρευω!ειδίκα το Musk!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Awesome giveaway looks like nice products I got my planner is small even though I made it medium still cute will carry with me. Thanks again.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστούμε για τα τέλεια δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μου αρεσουν τα κρεμοσαπουνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το καραβάκι! Από την παιδική μου ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τρελανετε μας!!! παπουτσανης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα Olivia είναι γενικώς πολύ καλή σειρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Eυχαριστούμεεεεεε Μαίρη!!
    Μου αρέσουν πολύ τα αφόλουτρα του αλλά και τα σαπουνάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. δεν εχω δοκιμασει καποιο εκτος απο τo αγνο πρασινο σαπουνακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. O Παπουτσάνης είναι μια εξαιρετική εταιρεία! Όλα τα προϊόντα τους είναι υπέροχα, αλλά τα αφρόλουτρά τους είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραίος διαγωνισμός ! ο Παπουτσάνης έχει γενικότερα πολύ ωραία προϊόντα και το αγαπημένο μου είναι olivia fusion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τα αφρόλουτρα μοσχοβολάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λατρεύω το αφρόλουτρο Aromatics Cotton Blossom! Το δοκίμασα για πρώτη φορά το καλοκαίρι και από τότε έχω κολλήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έχω χρόνια να τα χρησιμοποιήσω. Θυμάμαι πιο παλιά είχα κολλήσει με τα αφρόλουτρα, πρέπει να τα είχα δοκιμάσει όλα. Μου άρεσε ένα μαύρο που είχε κάπως δυνατή μυρωδιά. Τα καινούργια δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Poooso yperoxa dwra!!!ta proionta swmatos einai apisteyta!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τα αφρόλουτρα Aromatics είναι τ'αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. όλα τα προϊόντα Παπουτσάνης είναι εξαιρετικά.......τα αφρόλουτρα είναι υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τα μυρωδατα σαπουνακια φαινονται υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τέλειο δωράκι!
    Τα αφρόλουτρα είναι τα αγαπημένα μου προιόντα Papoutsanis, ειδικά η νέα σειρά Olivia Fusion είναι τέλεια <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο,αλλά θα ήθελα πολύ να κερδίσω και να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτα τα χαιτωμενα σαπουνια κατα κυριο λογο,αλλα εχω δοκιμασει σαμπουαν κ μαλακτικη κ εχω ενθουσιαστει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. latreyv th lebanta !! an thes akolouthise me, exw ligo diasthma pou eftiaxa blog.! elpizw na sou aresei.!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπημένο προϊόν Papoutsanis??..!! Μα,πραγματικά δυσκολεύεσαι να ξεχωρίσεις είναι όλα υπέροχα...Έχω πάρει το σαμπουάν από τη σειρά Olivia,body lotion..Εκπληκτικά!! Και τα σαπουνάκια τους που σου αφήνουνε μια τέλεια αίσθηση..Και όλα αυτά..'βγαλμένα' από τη φύση..! !Από μία Ελληνική εταιρία!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία..Έχω ξετρελαθεί με το μαγικό αυτό καλαθάκι σου..Το θέλωωω!!!!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αφρολουτρα φοβερααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τα αφρολουτρα του που ειναι υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μου αρέσουν πολύ τα σαπούνια του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. τα σαπουνάκια του φυσικά αλλά θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω και όλα τα άλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τα κλασικά σαπούνια κια τα αφρόλουτρα!
    Ευχαριστώ για την ευκαιρία να γνωρίσω και νέα προιόντα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. τα αφρολουτρα aromatics ! θελω πολυ να δοκιμασω τα olivia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. τι να πρωτοδιαλέξω...ολα υπέροχα.... θα ψηφισω ομως σαν αγαπημενα τα παραδοσιακα πράσινα σαπουνακια ελιας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τα σαπούνια είναι υπέροχα ενυδατικά αλλά θέλω να δοκιμάσω και την νέα σειρά Olivia !
    iphivla@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Teleia dwrakia, euxaristoume!mou aresoun ta klasika sapounakia karavaki me xamomili!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αγαπημένα; Όλα! Λατρεμένα; Το αφρόλουτρο Lemongrass (με κίτρο και γιασεμί, θεϊκό!!!) και το σαπούνι Tabac!!! Μακάρι να είμαι τυχερή, λατρεύω τα προϊόντα Papoutsanis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παλιότερα έπαιρνα αρκετά συχνά τα αφρόλουτρα, τα καινούρια όμως δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη, αν και τα μύρισα και είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Το body oil έχω δοκιμάσει πολύ και μ'αρεσει για το καλοκαίρι.. αλλα θελω πολύ να δοκιμασω τα Fusion!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την σειρά Olivia και θα ήθελα να δω πως είναι!
    Τα υπόλοιπα είναι κλασσικά και δοκιμασμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μου αρέσουν πολύ τα σαπούνια του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Papoutsanis - Olivia body lotion
    ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. επιλέγω πάντα τα προϊόντα Καραβάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τα αφρολουτρα είναι όλα καταπληκτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τα σαπούνια aromatics αποτελούν σταθερή αξία για το σπίτι μου εδώ και χρόνια!!Καλή τύχη σε όσους συμμετέχουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. τα σαπούνια είναι μυρωδάτα και τα αφρόλουτρα απλά υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αφρόλουτρα aromatics είναι τα αγαπημένα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. αφρόλουτρα, μοσχομυριζουν!!!!! εκανα ολα τα βηματα υποχρεωτικά και μή και ελπίζω! ευχαριστουμε για ακομα ενα υπέροχο Giveaway! giannnax@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Υπέροχα τα καλούδια σου! Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ωχ ξέχασα να αναφέρω αγαπημένο προϊόν!! Ένα από αυτά, είναι σίγουρα το Aromatics Cotton Blossom!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Το κρεμοσάπουνο Natura γάλα και αμύγδαλο! Υπέροχο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. body lotion Olivia Fusion Ρόδι ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Το κρεμοσάπουνο Natura γάλα και αμύγδαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΟ ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΟΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή





  72. body lotion Olivia Fusion Ρόδι υπέροχο!!!αλλα και όλα είναι τελεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τα σαπουνια ...ειδικα το πρασινο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. έχω χρησιμοποιήσει μόνο αφρόλουτρο και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω σε εαυτόν τον διαγωνισμό!!!!!!!!! είναι απλά τελειος!!!!!!!!!!! :) Μακαρι!!!! έκανα όλα τα βήματα!!!! Ονομα Τζίνα Νικητακη και emai metalikatzina@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω σε αυτόν τον διαγωνισμό !!! Τα λατρεύω όλα!!!!!! Είναι απλά τέλεια!!!! Ονομα Τζίνα Νικητάκη και email metalikatzina@hotmail.com !!!! Εκανα όλα τα βήματα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τα αγαπημένα μου είναι τα αφρόλουτρα! Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σαν τα σαπούνια τα Aromatics και το αφρόλουτρο το καραβάκι δεν υπάρχει τίποτα! :)
    Ευχαριστούμε πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. δεν εχω bloglovin αλλα ακολουθησα ολα τα αλλα βηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω αλλά ακούω πολύ καλά λόγια για τα αφρολουτρά του..είναι και Ελληνική εταιρια.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Το Καραβάκι σε όλες του τις μορφές! Το αγαπώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τα αφρόλουτρα Aromatics και ιδιαίτερα το Musk.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. όλη η σειρά AROMATICS είναι λατρεμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αγαπημένο προϊόν είναι το αφρόλουτρο Musk!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αχ τι μοσχοβολιστός ανοιξιάτικος ο διαγωνισμός σου?? Σε ποιον από μας τα προϊόντα Papoutsanis δεν είναι συνδεδεμένα με παιδικές αναμνήσεις?? Τα λατρεύουμε γιατί είναι αγνά << σέβονται>> την επιδερμίδα, με υπέροχα αρώματα που σε ταξιδεύουν !!! Αν έπρεπε να διαλέξω θα πω δύο απ' τα λατρεμένα μου αφρόλουτρα το Lemongrass και το Aromatics Cotton Blossom!!

    fb: Μαρία Μανασή
    e-mail: maria.manasis@hotmail.com
    Google: Μαρία Μανασή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Η αγαπημένη μου σειρά είναι από τα aromatics, το άρωμα musk, σαπούνι και αφρόλουτρο!!! Κι επίσης, λατρεύω τη μουσική σου, κάθε φορά που επισκέπτομαι το blog μου φτιάχνει τη διάθεση, ειδικά όταν ξεκινάς τη μέρα σου "loud like love" !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. τα αφρόλουτρα με τις φανταστικές μυρωδιές και τα παιχνιδιάρικα χρώματα!
    gfc:Βάσω Α.
    fb: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    bloglovin: Vasiliki9280
    e-mail: vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. τα αφρολουτρα του ειναι τελεια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Υπέροχα δωράκια!!!! Δεν έχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα αρώματα, φαντάζομαι όμως ότι θα είναι σούπερ!!! Ευχαριστούμε για το giveaway!!! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Μου αρέσουν πολυ τα αφρολουτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. latrevw to prasino sapouni!!einai statherh a3ia sta xronia!!teleios diagwnismos kai kalh mas epitixia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον Παπουτσανης, αλλα θελω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πόλλα μου αρέσουν , αλλα νομίζψ τα σαμπουαν olivia είναι τα αγαπημένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Το τελειο αφρολουτρο με το καραβακι... (κλασσικη αξια) και το πιο μυρωδατο ever κουμ κουατ! Αφρόλουτρο και κρέμα σώματος!!! Ευχαριστούμε συνονόματη για το τελειο giveaway... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Yπέροχα!!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Αφρόλουτρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Τελειο δώρο!!!!!!!!!! <3 <3 <3 body lotion!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΟΛΑ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν και γι' αυτό τώρα τα βλέπω και μ αρεσουν όλα!!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Δεν εχω δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω ..... ειμαι σιγουρη οτι ολα ειναι φανταστικαααααααα !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Εχω δοκιμασει τα αφρολουτρα και ειναι φανταστικα ,εχουν απιστευτο αρωμα, μετα το μπανιο το αρωμα η μυρωδια εξαπλωνεται σε ολο το σπιτι και μενει για ωρες ,φανταστειτε στο σωμα ποσο διαρκει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ,,,το Link απο την κοινοποιηση που εκανα στο φεισμπουκ πως το βρισκω για να το κανω copy-paste ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπές στο προφίλ σου και εκει που εχεις κανει την κοινοποιηση πάτα εκεί που λέει (πριν από 5 λεπτά π.χ.) και πάρε το link αυτης της φωτογραφιας που θα ανοιξει! Να προσέξεις να είναι Δημοσίο για να μπορέσω να το δώ!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστω πολυ Mary !!! Το βρηκα ,ευχαριστουμε πολυ για τα δωρακια !

      Διαγραφή
  103. Όλα τα αφρόλουτρα του, ειδικά αυτό με το ρόδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Όλα είναι υπέροχα,σε ευχαριστούμε πολύ!!!
    Φιλιά πολλά Sofia!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Olivia body oil και λευκό σαπούνι Καραβάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...