Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Miss Manga Mascara! It's a review!

Hey Fairies...

L'oreal has launch the new mascara Miss Manga*...... Let's take a look  at the Black, Miss Manga!

Different cone shaped brush for a better result in the upper lashes...
360 flexy brush for effortless application, easy to use..
Available in 3 colors, black, turquoise and violet!
Its unique brush has a flat surface to intensify and amplify upper lashes while its conical shape capture the lower lashes.
 
 
Formulated with collagen spheres and polymers for ultimate volume and hold.
It has very good duration on my lashes, almost 12 hours of continuous application without falling traces on my face! I have to try the other two colors.......
Two coats!
 
So miss Manga.....is worth the hype! Have you tried it yet, Fairy Girls??

Many kisses Fairy {oo} Mary!

27 σχόλια:

  1. Μαιρη θα σε σκοτωσω..πανω μου ελεγα να μην παρω αλλη μασκαρα..τη θελωωωω απεγνωσμενα....τελειο αποτελεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wow..This is soo good..n Love ur eotd ♡♡

    My recent one : http://natashabhatt.blogspot.in/2014/02/valentines-day-celebration-2014-with-my.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφού αξίζει τον κόπο Μαίρη μου να την δοκιμάσουμε!!!ξέρεις να λέμε όχι;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!!Σου πάει τέλεια αυτή η μάσκαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ τόσο πολυ για τα καλά σου λόγια!! και το σχόλιο σου φυσικά!

      Διαγραφή
  5. I need to find and try it out great review.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ μ' αρέσει! Λες να την δοκιμάσω? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χμμμ. δε με τρελαίνει γτ φαίνεται πως κολλάει τις βλεφαρίδες :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμχμ, δίνει όγκο βασικά και εχω βάλει και 2 στρώσεις..... Φυσικά, γούστα είναι αυτά!!!

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται πολύ αξιόλογη μάσκαρα ! Θα φροντίσω να την προμηθευτώ για να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται πολύ ωραία!Αν και το βουρτσάκι της μου φαίνεται λίγο περίεργο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α ωραία φαίνεται η μάσκαρα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω ειναι τελεια την θελω παρα πολυυυυ.Μολις μου τελειώσει αυτη που εχω θα την χτυπήσω Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη και έκανες το καλύτερο review για να καταλάβω αποτέλεσμα και λοιπά!
    Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επίσημα απειλώ πως θα σταματήσω να σε διαβάζω, με ξελογιάζεις συνέχεια χαχαχαχα

    Μαύρες έχω καμιά 5-6 κλειστές, μια ΚΙΚΟ πράσινη είναι καθ'οδόν, χμμμ νομίζω μια μπλε πρέπει να την πάρω, ειδικά τώρα που θα ανοίξει και ο καιρός ε;ε; δεν έχω δίκιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ μυστήριο το βουρτσάκι, μου εξάπτει την περιέργεια! Αλλά έχω δέκα; δώδεκα; Το έχω ήδη παρακάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...