Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Stop Hair Loss for Good!

Γειά σας και πάλι Fairy Girls...

Καλός ο χειμώνας δε λέω, αλλά τον συνοδεύουν και λίγα δυσάρεστα! Ξέρετε, γρίπη, ξηρό δέρμα και στην δική μου περίπτωση και μία εποχιακή τριχόπτωση! 
Ναι, τριχόπτωση καλά διάβασες! Με ανησύχησε πολύ και προσπάθησα να κινητοποιηθώ άμεσα! Όταν επικοινώνησα με την ελληνική εταιρεία βιολογικών καλλυντικών  Bioaroma (webpage), τους ανέφερα το πρόβλημα μου και αυτοί έσπευσαν να με βοηθήσουν! 


Έφτασε λοιπόν σπίτι μου ένα βιολογικό, φυσικό σαμπουάν για τόνωση των μαλλιών με λάδι ελιάς, λάβδανο, δίκταμο και αιθέρια έλαια δεντρολίβανου και δάφνης.  Η μυρωδιά του είναι λίγο έντονη, αλλά μετά από 2 μήνες περίπου που το χρησιμοποιώ και εγώ και ο "καλός μου", έχουμε ξεχάσει τι θα πει τριχόπτωση.
Μπορείς να το δείς εδώ και να αποκτήσεις στην τιμή των 6,50€
Βέβαια δεν το χρησιμοποιήσαμε από μόνο του, γιατί ένα σαμπουάν όσο καλό και αν είναι δεν μπορεί να σε βοηθήσει 100%. Συνοδευόταν από ένα μπουκαλάκι, με αντίστοιχα του σαμπουάν, αιθέρια έλαια. Αναρωτιέσαι πώς τα χρησιμοποίησα? Σε ενα γυάλινο μπουκάλι με spray έβαλα 50ml νερό, 50ml καθαρό οινόπνευμα και 20 σταγόνες από το αιθέριο έλαιο! Κάθε πρωί λοιπόν πριν χτενιστώ, ψέκαζα τα μαλλιά μου στις ρίζες με αυτό και στην συνέχεια χτενιζόμουν! Σε προειδοποιώ, η μυρωδιά του δεντρολίβανου στην αρχή είναι λίγο έντονη, αλλά μην τρομάζεις, γιατί εξατμίζεται γρήγορα ! (tip - Εξαφανίζει την ενοχλητική λιπαρότητα στις ρίζες και φαίνεσαι φρεσκολουσμένη).
Με αυτόν τον απλό τρόπο μέσα σε δύο μηνές σταμάτησε η τριχόπτωση και μη σου πώ ότι βγάζω και νέα τρίχες γιατί ίσως ζηλέψεις! Αυτό θα είναι το μυστικό μας λοιπόν..... 

Μπορείς ακόμα να διαβάσεις το review μου για την μάσκα με ροζ άργιλο της Bioaroma, εδώ!
Εσύ αντιμετωπίζεις πρόβλημα εποχιακής τριχόπτωσης Fairy Girl? Ποιό είναι το μυστικό σου? Πώς σου φάνηκε το δικό μου?

Many kisses from smiley Fairy {oo} Mary!

16 σχόλια:

  1. Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και δελεαστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow κανει πολύ καλη δουλεια και είναι και σχετικα οικονομικο για βιολογικο!!! ειχα ένα σαπουνακι για απολεπιση με λουφα και τριανταφυλλο από bioaroma και ητα φανταστικο φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίο ακούγεται! αν και είμαι στη φάση που αρχίζει να μου φεύγει αυτή η εποχιακή τριχόπτωση, θα το πάρω για τον άντρα μου που δε λέει να κρατήσει τρίχα στην κεφαλή!!χι..χι...
    Πολύ ωραίο post, όπως πάντα άλλωστε!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό, και ο δικός μου είδε μεγάλη διαφορά!!! Ευχαριστώ για τα πολύ καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  4. sounds really interesting ..great review...
    such a nice product

    my recent one :http://www.indianbeautyforever.com/2014/02/real-techniques-core-collection-brushes-review.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Seems like a great product,,, nice post..
    Do chk out my last post... :)
    http://natashabhatt.blogspot.in/2014/02/patanjali-aloe-vera-kanti-body-cleanser.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Seems like a great product,,, nice post..
    Do chk out my last post... :)
    http://natashabhatt.blogspot.in/2014/02/patanjali-aloe-vera-kanti-body-cleanser.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχο review!!Μου αρεσε ιδιαιτερα το σπρει θα το δοκιμασω σιγουρα.Εγω οταν εχω προβλημα τριχοπτωσης κανω το εξης:στην δοση του σαμπουαν που θα χρησιμοποιησω για να λουσω τα μαλλια μου βαζω 2 σταγονες tea tree η 2 σταγονες δεντρολιβανο αναλογα την περιπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφερουσα πρόταση....διορθώνει αισθητά την τριχόπτωση?

      Διαγραφή
  8. θα ηθελα να σε ρωτησω το αιθεριο ελαιο στο εστειλε το bioaroma με την παραγγελια?Ψαχνω αλλα δεν το βρηκα στο site

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...