Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

All time favorites from L'oreal!

 Hallo Fairies...

Όλοι έχουμε αγαπημένα brands στην ομορφιά μας και έχουμε αγαπημένα προϊόντα που πάντα ξαναγυρνάμε σε αυτά! Σήμερα λοιπόν θα σου δείξω κάποια τέτοια αγαπημένα προϊόντα μου από συγκεκριμένα brands.

Αρχικά το λάδι μαλλιών Absolut Repair Oil της L'oreal Proffesionel είναι αυτό που πάντα έχω στο μπάνιο μου. Είναι ένα λάδι ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα θαυματουργό για τα λεπτά μαλλιά μου.

Προσφέρει 10 οφέλη σε μία μόνο εφαρμογή, περιποίηση, θρέψη, αναδόμηση, μείωση ψαλίδας, ανάλαφρο άγγιγμα, απαλότητα, φορμάρισμα, ευκολοχτένιστα μαλλιά, εύκολο στέγνωμα, έλεγχος φριζαρίσματος . Τι άλλο να ζητήσει κανείς για τα μαλλιά του?

Το δεύτερο προϊόν είναι από την L'oreal Paris  και είναι η κρέμα ματιών Age perfect cell renew illuminating eye cream.


Είναι μία κρέμα ματιών που προσφέρει μία κυτταρική ανάπλαση στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών ενώ παράλληλα χαρίζει λάμψη και αντιρυτιδική προστασία!


Και φυσικά από το ίδιο brand δεν θα μπορούσα να παραλείψω να σου δείξω ΠΑΛΙ το χρόνια τώρα αγαπημένο μου Casting creme gloss


Ένα χρωμοσαμπουάν που καλύπτει λευκά και φεύγει σταδιακά και ομοιόμορφα με τα λουσίματα, ενώ κάνει τα μαλλιά πολύ λαμπερά και απαλά!

Όλα τα παραπάνω αγαπημένα μου προϊόντα θα τα βρεις στο Parfimo.gr σε πολύ καλές τιμές και άριστη εξυπηρέτηση!

Τα έχεις δοκιμάσει Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...