Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Skincare Routine in Quarantine!

Γεια σου Fairy Girl...

Εντάξει, είναι γεγονός ότι η καθημερινότητα μου τον τελευταίο καιρό είναι εντελώς διαφορετική λόγω της καραντίνας εξ αιτίας της Πανδημίας του Covid-19. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν το έχεις συνηθίσει, το να περνάς όλη σου την ημέρα μέσα στο σπίτι είναι μία πρόκληση.  Αν όμως το δεις σαν μία ευκαιρία για ξεκούραση και ανάκτηση δυνάμεων με σκοπό να επιστρέψουμε νικητές και πάνω από όλα υγιείς και ασφαλείς, τότε είναι σίγουρη ότι θα βρεις να κάνεις άπειρα πράγματα που σε ευχαριστούν! ΄Ετσι λοιπόν νομίζω ότι ο άπλετος χρόνος μας είναι ιδανική ευκαιρία για περιποίηση, beaute και αναζωογόνηση της επιδερμίδας μας! Θα σου μιλήσω λοιπόν για την δική μου αγαπημένη φροντίδα προσώπου για το λιπαρό προς μεικτό μου δέρμα!
Tον τελευταίο καιρό έχω επιλέξει να χρησιμοποιώ κάποια συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία με ευχαριστούν και ως προς το αποτέλεσμα αλλά και ως την υφή τους, αφού θεωρώ ότι η απολαυστική υφή και μυρωδιά ενός προϊόντος είναι το Α και το Ω!
Για τον πρωινό και τον βραδινό καθαρισμό του προσώπου μου αγαπώ να χρησιμοποιώ το Nuxe Aquabella. Ένα αφρώδης μικρό-απολεπιστικό τζελ καθαρισμού που είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση! Καθαρίζει το πρόσωπο μου σε βάθος, απομακρύνει σμήγμα, βρωμιές και λιπαρότητα με ένα μόνο πλύσιμο και η καθαριότητα είναι κάτι που μπορείς να το καταλάβεις μετά την χρήση του.
Αμέσως μετά τον καθαρισμό ένας ορός με υαλουρονικό οξύ είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται το πρόσωπο μου για να ενυδατωθεί βαθιά! 
Το Nuxe Crème Prodigieuse Boost έχει απίθανη υφή τζελ και απορροφάται απολαυστικά από την επιδερμίδα μου! Χαρίζει σύσφιξη, φρεσκάδα και λάμψη στην επιδερμίδα μου και αυτό είναι ορατό από τις πρώτες κιόλας χρήσεις! 
Για ορό νύχτας επιλέγω να χρησιμοποιώ τον θρυλικό Estée Lauder Advanced Night Repair που πραγματικά σε κάνεις να ξυπνάς με "άλλο" πρόσωπο! Ξεκούραστο, λαμπερό και σταδιακά απαλλαγμένο από βαθιές ρυτίδες!
Για τα μάτια μου που δεν ξεχνώ ποτέ να φροντίζω χρησιμοποιώ δύο κρέμες ματιών εναλλάξ!
 Την Nuxe Nuxellence που αφαιρεί πρήξιμο και μαύρους κύκλους με την βοήθεια του μεταλλικού στομίου της κρέμας και φωτίζει ορατά την περιοχή γύρω από τα μάτια!
Είναι μία κρέμα που μπορείς εύκολα να λατρέψεις για πρωινή χρήση! Το βράδυ επιλέγω να χρησιμοποιώ την Nuxe Crème Prodigieuse Boost που είναι ένα πολυ-λειτουργικό βάλσαμο για τα μάτια που λειαίνει γραμμές και ρυτίδες και μειώνει το πρήξιμο και τους μαύρους κύκλους!

Οι μάσκες που έχω λατρέψει τον τελευταίο καιρό είναι και οι δύο peel off η πρώτη είναι η Bielenda Holographic Mask με πολύ glitter και πολύ υαλουρονικό οξύ που αφήνει το πρόσωπο τόσο απαλό που είναι εθιστικό και την θέλεις ξανά και ξανά! Και η δεύτερη είναι η Dermacol Beautifying Peel-Off Metallic Mask μία μάσκα για βαθύ καθαρισμό που φωτίζει, αναζωογονεί το πρόσωπο και το καθαρίζει σε βάθος ενώ ξεφλουδίζει πανεύκολα!


Να μην ξεχάσω να σου δείξω και το αγαπημένο μου για αυτή την εποχή toner που μυρίζει υπέροχα και τονώνει την επιδερμίδα μου μαγικά!




Κάπου εδώ να σου δείξω και τα αγαπημένα προϊόντα του καλού μου που αγαπά για την καθημερινή ρουτίνα του.



Όλα τα παραπάνω προϊόντα και πολλά περισσότερα θα τα βρεις στο αγαπημένο μου ηλεκτρονικό κατάστημα Notino.gr
Θα χαρώ να μοιραστείς και την δική σου καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς με τα αγαπημένα σου προϊόντα!

Many kisses from Fairy Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...