Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Double wear και καλοκαίρι γίνεται?

Γεια σου Fairy Girl...

Επιτέλους καλοκαίρι και όπως είναι φυσικό, κάποιες μέρες  δεν επιθυμώ να έχω βαρύ μακιγιάζ, όμως δεν θέλω και να κάνω εκπτώσεις στην κάλυψη και στο αποτέλεσμα. Έτσι στις επιλογές μου προστίθεται το Estée Lauder Double Wear Nude Water Fresh.
Παρόλο που έχει δείκτη προστασίας Spf 30, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για πρωινές βόλτες, ας μην ξεχνάμε ότι σε περίπτωση που έχουμε αλλεργία στον ήλιο ή επιθυμούμε μία μεγαλύτερη προστασία από τον ήλιο, θα πρέπει να μην ξεχάσουμε το αντηλιακό μας κάτω από το foundation!
Έχει δείκτη προστασίας 30, είναι ιδανικό για καθημερινή πρωινή χρήση. Είναι ελαφρύ, έχει shimmer τελείωμα και δίνει μια καθημερινή φρεσκάδα στην επιδερμίδα μου.

Χρειάζεται λίγη ποσότητα, απλώνεται εύκολα και καλύπτει ικανοποιητικά. Φυσικά δεν περίμενα κάτι λιγότερο από την Estee lauder. Το αγάπησα για την υφή του, για την αντηλιακή του προστασία και την εύκολη αφαίρεση του με ένα demakeup gel.  Οπότε τώρα στον κύκλο με τα αγαπημένα μου make up/foundation προστίθεται ακόμα ένα, και αυτό της σειράς double wear.

Το χρώμα που επέλεξα είναι το fresco  και ταίριαξε άψογα στην light/medium σταρένια επιδερμίδα μου. Φυσικά δεν βαραίνει καθόλου το προσώπου μου, ούτε μου δημιούργησε σπυράκια. Μετά από 4 ώρες αρχίζει να βγάζει μια ελαφριά λιπαρότητα αλλά με λίγη διάφανη πουδρίτσα  πάει ακόμα 3 ώρες άνετα.

Εσύ έχεις δοκιμάσει το Double wear nude Fairy Girl?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...