Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Lista Doron kai Black Friday 2019!

Hello Fairy Girl...

Μπήκε ο Νοέμβριος και ήδη αρχίζω να ετοιμάζω την λίστα  μου για τα Δώρα Χριστουγέννων. Τα χρόνια έχουν αποδείξει ότι όσο πιο νωρίς οργανώνω τα δώρα για τα αγαπημένα μου πρόσωπα, τόσο πιο όμορφα είναι και φυσικά, πιο οικονομικά μου βγαίνουν! Με αφορμή την Black Friday 2019 στην Notino.gr, που είναι στις 29 Νοεμβρίου, αποφάσισα να προμηθευτώ ήδη τα πρώτα μου δώρα!
Επιλέγω για τις αγαπημένες μου γυναίκες φέτος να δωρίσω αρώματα που βρίσκω σε καταπληκτικές τιμές!
arden beauty
Για αρχή θα διαλέξω ένα νέο άρωμα που αγάπησα και τελείωσα ήδη από την Γαλλική Roger-Gallet! To Roger et Gallet Extrait De Cologne Tubéreuse Hédonie είναι ένα αισθησιακό άρωμα που δεν αφήνει την παρουσία σου να περάσει απαρατήρητη! Επιφυλάσσομαι να σου μιλήσω σε ξεχωριστό post γι' αυτό το άρωμα! Επόμενο άρωμα που θα επιλέξω είναι από την Elizabeth Arden, το Arden Beauty σε εκπληκτική τιμή που για την Black Friday θα ξεκινάει από 9,90€!


Για αγαπημένους άνδρες, όπως ο καλός μου αλλά και ο πατέρας μου θα επιλέξω φέτος ανδρικά καλλυντικά αλλά και μία καλή ξυριστική μηχανή  όπως η Braun Series 3 3020s.


Για τα αγαπημένα μου κορίτσια, όπως η κόρη μου και οι φίλες της θα επιλέξω δώρα από την λίστα Δώρα για παιδιά. Τα απίθανα σετ δώρου με άρωμα τα έχω ήδη αγαπήσει.
Hello Kitty

Frozen

Αλλά και οι αγαπημένες Tangle Teezer σε υπέροχα σχέδια είναι ιδανικό δώρο για τα κορίτσια που έχουν μακριά μαλλιά!
Tangle Teezer
Και κάπως έτσι η Notino.gr θα με βοηθήσει και φέτος να οργανώσω την φετινή μου λίστα δώρων για τα Χριστούγεννα.

Εσύ Fairy Girl φτιάχνεις λίστα για τα δώρα σου από νωρίς?

Many Kisses from Fairy {oo} Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...