Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Catrice HD Liquid Foundation, Αξίζει την δοκιμή?

Γεια σου Fairy Girl...

Βρίσκομαι σε μόνιμη αναζήτηση για ένα καθημερινό foundation, οικονομικό, ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιώ καθημερινά στο γραφείο (χωρίς πόνο καρδιάς), αλλά και τόσο αποτελεσματικό όσο το ακριβό αλλά αγαπημένο μου high end foundation. 
Για να είμαι πιο συγκεκριμένη θα σου πώ τι ακριβώς ζητάω από το καθημερινό μακιγιάζ μου. Ζητάω αδιαπραγμάτευτα, 8ωρη διάρκεια, να μην μου βγάζει γυαλάδες στην διάρκεια της ημέρας, να μην μου προκαλεί σπυράκια, να γίνεται ένα με το πρόσωπο και το δέρμα μου και να μπορώ να το βρώ εύκολα σε οικονομική τιμή. Αναρωτιέσαι εάν το βρήκα? Το βρήκα και το αγάπησα και είμαι ήδη στο 2ο μπουκάλι.
Το όνομα του είναι HD Catrice Liquid Foundation. Έχει 12ωρη διάρκεια, είναι τόσο ματ όσο πρέπει και είναι απόλυτα αξιόπιστο! Το βρήκα στην απίστευτη τιμή των 7,90€ στο αγαπημένο μου πλέον www.notino.gr  που βρίσκω ό,τι και να φανταστώ!
Κάνε click στον σύνδεσμο και δες όλες τις διαθέσιμες αποχρώσεις www.notino.gr/catrice/hd-liquid-coverage-meik-ap/
Εμπειρικά θα σου πώ ότι το 010 είναι για πολύ λευκές επιδερμίδες, το 020 (αυτό που αγαπώ εγώ) είναι για σταρένιες και το 030 για μαυρισμένες!

Επίσης ξεχώρισα και τo Catrice  Light Correcting Serum,  στην απόχρωση  candlelight, είναι ένας ορός με χρυσές λάμψεις για πιο υγιή και λαμπερή επιδερμίδα και σε απίθανη τιμή.. Και θα το βρεις σε bronze  έκδοση για ηλιοκαμμένη επιδερμίδα, sunlight η απόχρωση.
Δες το εδώ www.notino.gr/catrice/light-correcting/
Αν λοιπόν ψάχνεις και εσύ μία βάση προσώπου που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αντίστοιχα των high end brands, το Catrice HD Liquid foundation είναι αυτό που ψάχνεις, και είμαι σίγουρη ότι δεν θα το αλλάξεις εύκολα, απαξ και το δοκιμάσεις, Εγώ τουλάχιστον αυτό έπαθα! 

Many kisses from Fairy {oo} Mary! 

1 σχόλιο:

  1. Hello
    Lovely post and review!
    Thanks for sharing.
    Enjoy your weekend!
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2019/05/la-surprise-de-france-the-surprise-of-france.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...