Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

My Soufeel Bracelet!

Hello Fairy Girl...

Την αδυναμία μου για τα κοσμήματα την ξέρεις... Τα βραχιόλια με τα διάφορα στοιχεία που το εμπλουτίζουν τα θέλω εδώ και καιρό, το είχες διαβάσει και στο Dear Santa μου, άλλωστε! Κάπως έτσι η επιθυμία μου έγινε πραγματικότητα και ένα βραχιόλι Soufeel  με στοιχεία έγινε δικό μου! 
Σίγουρα τα έχεις δει σε κάποια διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης!  Τα Soufeel είναι όλα κατασκευασμένα από ασήμι 925 (και κάποια από χρυσό) και είναι άριστης ποιότητας! Διαθέτει απεριόριστη ποικιλία σε στοιχεία και σε πληροφορώ ήταν απίστευτα δύσκολο να διαλέξω μερικά από αυτά που με αντιπροσωπεύουν! 

Το δέμα μου ήρθε μέσα σε 10 μέρες από την παραγγελία μου σε ένα όμορφο κουτί δώρου (που οι κύριοι του τελωνείου βεβήλωσαν ολίγον) και το κάθε στοιχείο σε ξεχωριστό σακουλάκι! Επιπλέον παρέλαβα ένα γκρι πουγκί για την εύκολη αποθήκευση του βραχιολιού.
Πάμε να σου δείξω τι επέλεξα...
 Καταρχήν διάλεξα το basic bracelet στα εκατοστά που το θέλω! Το πρώτο στοιχείο που με γοήτευσε ήταν το Solar Deity, έχει μία πανέμορφη διχρωμία χρυσού - ασημένιου και πολλά λαμπερά ζιργκόν! 
Το δεύτερο που μπήκε στο καλάθι μου ήταν το Pink Hearts. Ένα πολύ γλυκό charm με ροζ και λευκές πετρούλες που σχηματίσουν ροζ καρδούλες!
Το  Μarine Vortex έκλεψε την καρδιά μου γιατί ώς είναι γνωστό λατρεύω το τιρκουάζ, και ο συνδυασμός με το κόκκινο κρύσταλλο το απογειώνει! **Είναι σε πολύ καλή εκπτωτική τιμή 50% αυτή την εποχή**

Το τέταρτο charm είναι μία Vintage Camera και υποδηλώνει την αγάπη μου για την φωτογραφία!
Το πέμπτο charm ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Το Compass είναι υπέροχο και το σχέδιο του διακρίνεται και από τις δύο πλευρές! **επίσης με 50%**

Πρέπει να σου πω ότι ο λόγος που λάτρεψα  ιδιαιτέρως τα κρεμαστά Soufeel Charms είναι ότι μπορούν να φορεθούν άνετα και στο λαιμό με μία απλή αλυσίδα, που έρχεται δώρο με αγορές άνω των 69$. Έχει δωρεάν μεταφορικά με αγορές άνω των 50$ και άνω των 99$ σου δίνει δώρο το basic bracelet που κοστίζει 26$ **με έκπτωση αντί των 65$!

Πώς σου φαίνονται αυτού του είδους τα βραχιόλια με charms, Fairy Girl? Είσαι fan του είδους? Οι δικές μου επιλογές πώς σου φαίνονται?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

2 σχόλια:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...