Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Deep Cleansing Gel for Make up Brushes by Real Techniques!

Hello Fairy Girl....

Πρόσφατα σου μίλησα για τα νέα μου πινέλα Real Techniques eyelining set (review) που ειδικεύονται στις διαφόρου τύπου γραμμές eyeliner! Μαζί με αυτό το set πινέλων λοιπόν επέλεξα να δοκιμάσω και το υγρό καθαρισμού πινέλων της RT
Για τον καθαρισμό των πινέλων μου μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσα πράσινο σαπούνι και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, αλλά οι τρίχες των φυσικών πινέλων, μετά το πλύσιμο ήταν τραχιές!

Το καθαριστικό πινέλων Real Techniques έχει την υφή παχύρρευστου καθαριστικού Gel και χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα για να κάνει αφρό και να καθαρίσει σε βάθος ακόμα και το πιο χοντρό πινέλο! 
Έτσι λοιπόν κάθε Κυριακή... όλα τα (βρώμικα) πινέλα μου μπαίνουν στην σειρά......

Και με την βοήθεια του νέου μου καθαριστικού, γίνονται πεντακάθαρα χωρίς καθόλου κόπο!
Nα μην ξεχάσω να σου πώ ότι το καθαριστικό είναι:
• Δερματολογικά ελεγμένο
• Χωρίς alcohol, phthalates
• Γρήγορο ξέβγαλμα
Οι τρίχες παραμένουν απαλές και τα πινέλα μου μυρίζουν φρεσκάδα!
Θα το βρείς εδώ στο (ως γνωστόν πλέον) αγαπημένο μου Femme-Fatale.gr

Εσύ πώς πλένεις τα πινέλα σου Fairy Girl? Έχεις δοκιμάσει το καθαριστικό gel της RT?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

  1. Φισικα με το καθαριστικο της real techniques το παλιο μπουκαλακι και μου τελιονη και εχω παραγγειλη το καινουριο μπουκαλακι που σε λιγες ημερες θα το εχω στα χερια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν είμαι καλό παιδί!! Τα πλένω με ένα καθαριστικό προσώπου, όποιο χρησιμοποιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ότι έλεγα να το παραγγείλω! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...