Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

BirchBox in New Adventures!

Hello Fairy Girls....

Είχα πολύ καιρό να σας δείξω ένα συνδρομητικό κουτάκι εξωτερικού! Έτσι λοιπόν έρχομαι να σε αποζημιώσω σήμερα με ένα απίθανο Ισπανικό BirchBox, αυτό του Αυγούστου! 
Περιείχε πολύ ωραία καλούδια και μερικά από αυτά με ενθουσίασαν!Να διευκρινίσω ότι όλα τα προϊόντα στο BirchBox είναι travel size και οι τιμές αντιστοιχούν στα full Size! Το κουτάκι κυκλοφορεί κάθε μήνα και κοστίζει 10€ μαζί με τα μεταφορικά.
Πάμε να το ανοίξουμε?




 1. Unani Gel Aloe Vera (15€ full size) 

Ένα gel με την θαυματουργή aloe vera ιδανική για να την έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου!

2. Uresim Λάδι με spf30 σε spray με ενεργοποιητές μαυρίσματος (14.85€)

Μην το χαρακτηρίσετε άκαιρο, γιατί το κουτάκι ήταν του Αυγούστου! Το λάδι μυρίζει θεϊκά και το έβαλα ήδη στα αντηλιακά μου για του χρόνου!

3. Marvis Whitening Mint (12€)

Ιταλική φυτική οδοντόκρεμα για λευκά δόντια που περιέχει παγωμένη μέντα για υπερ-δροσερή αναπνοή που διαρκεί! 

4. Νaobay Oxygenating Cream Moisturizing (35.50€)

Για τα Naobay σου έχω ξαναμιλήσει (εδώ) και την συγκεκριμένη κρέμα την έχω δοκιμάσει και την αγαπώ! Οπότε..... με ενθουσίασε η ιδέα να την έχω σε travel size!

5. Comodynes μαντηλάκι ντεμακιγιάζ (4,30€)

Μαντηλάκι εμποτισμένο με νερό, micellar ιδανικό για ντεμακιγιάζ σε όλο το πρόσωπο!

6. The Balm - Balm Desert Bronzer  (25€ )

Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη για αυτό το The balm travel!  Είμαι σίγουρη ότι ενθουσίασε και σένα! Ένα όμορφο σοκολατένιο Bronzer που χαρίζει ένα απαλό άγγιγμα ήλιου στα μάγουλα και έχει μία ελαφριά λάμψη, όση χρειάζεται για να το αγαπήσω!
Λοιπόν τι λες για το BirchBox, Fairy Girl? Σου άρεσε?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!
Balm Desert Bronzer/Blush
Balm Desert Bronzer/Blush

3 σχόλια:

  1. Με γειά σου κοριτσι...Τι ωραίο κουτάκι.Θέλω και εγώ σπανιόλικο beauty box...Ξεχώρισα το bronzer φυσικά και την Naobay...οπότε πετάγομαι να διαβασω και για εκείνη..Σματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδικά το μπρόνζερ της The Balm φαίνεται καταπληκτικό!
    Με 'γεια σου Μαίρη μου, να το χαρείς το κουτάκι σου. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνονται όλα πολύ όμορφα!!!
    Να τα χαρείς!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...