Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Fairies Cooking: Τρουφάκια με τσουρέκι!!

Hi Fairies...

Σήμερα σου έχω συνταγή για το πώς να αξιοποιήσεις ένα μπαγιάτικο κέικ ή τσουρέκι! Εγώ χρησιμοποίησα μία  βασιλόπιτα που έβγαλα από την κατάψυξη και δεν την φάγαμε όλη...  Τρουφάκια με γέμιση τσουρέκι λοιπόν...

Υλικά:
200 ml κρέμα γάλακτος
100 γρ. κουβερτούρα μαύρη
100 γρ. κουβερτούρα γάλακτος
400 γρ. τσουρέκι
*** μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ίδια γραμμάρια σε κεικ!

Για την επικάλυψη:
100 γρ. κουβερτούρα μαύρη
100 γρ. κουβερτούρα γάλακτος
2 πακετάκια τρούφες

Χτυπάμε το τσουρέκι στο multi να γίνει ψίχουλα.



Σε ένα κατσαρολάκι σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος και αφού βράσει, βάζουμε τις 2 σοκολάτες κομμένες σε κομμάτια και ανακατεύουμε με γρήγορες κινήσεις για να γίνει μία ομογενοποιημένη γκανάζ (wow... λεξιλόγιο μαγειρικής)!

Αφού γίνουν όλα μία μάζα, βάζουμε το μπολ στο ψυγείο για τουλάχιστον μία ώρα να παγώσει! Στην συνέχεια το πλάθουμε σε μπαλάκια. 

Εν τω μεταξύ λιώνουμε σε μπεν μαρί τις σοκολάτες και βουτάμε τα μπαλάκια μέσα και στην συνέχεια μέσα στην τρούφα!
Τα απλώνουμε σε λαδόκολλα και τα αφήνουμε τουλάχιστον 3-4 ώρες στο ψυγείο! 

Voila! Εύκολο κέρασμα για φίλους αλλά και για τις λιγούρες.....

Eλπίζω να σου άρεσαν τα τρουφάκια μου Fairy Girl, αν τα δοκιμάσεις, θα χαρώ να αναβάσεις φωτογραφία σε όποιο social media θέλεις, χρησιμοποιώντας το #FairiesCooking!
Bon Apetit Fairy Girls....

9 σχόλια:

  1. Καλημέρες όμορφες!Περιττό να σου πω οτι μου άνοιξες τρελά την όρεξη!!Θέλω να μπω μέσα στην οθόνη και να αρπάξω 1-2 τρουφάκια!!χαχαχαχα!!Μπράβο σου πάντως που ασχολείσαι κάθε τόσο και φτιάχνεις κάποιο γλύκισμα,φαγόσιμο!!(Και μας ξετρελένεις εμάς απο εδώ!χοχοχοχο)Ευχομαι να φτιάξεις και τουρτιτσα σοκολατίνα ή black forest!!(τι ονειρεύομαι πρωινιατικα θεε μου.....)!!!! :R :R :R

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑ!ΜΜΜ ΠΕΙΝΑΣΑ!ΕΥΚΟΛΟ ΠΟΛΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Κ ΝΟΣΤΙΜΟ!ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΜΟΛΙΣ ΕΧΩ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΟ ΚΕΙΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Nina oxou αποφευγω τις τουρτες γιατί τις τρώω μόνη μου!! Αυτό το καιρό τα ζυμάρια είναι το φόρτε μου... λέω να κάνω και λαγάνα την Δευτέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πας να μας καταστρεψεις μου φαινεται νεραιδουλα γλυκια! μετα τα απαιχτα τυροκουλουρα, τρουφακια! θα τα φτιαξω και το κριμα στο λαιμο σου, για την χοληστερινη και το σακχαρο που θα ανεβασω..καλη αποκρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα το δοκιμάσω,με έβαλες σε πειρασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία να αξιοποιούμαι το κάθε τι.Πολύ έξυπνο αυτό.Μέχρι τώρα τα πετάγαμε.Απο τώρα και μετά στόπ.Ευχαριστούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδωσες τρελη ιδεαα!!!αν το κεικ ή το τσουρεκι δεν ειναι μπαγιατικο,θα εχει λες διαφορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω και είναι και δύσκολη η ώρα!!! Φαίνονται τέλεια! Βέβαια εμένα δεν πρόκειται ποτέ να μου περισσέψει τσουρέκι/βασιλόπιτα/κέικ γιατί τα λατρεύω και τα τσακίζω άμεσα χαχαχα! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εχω ολα τα υλικα για να τα κανω, την εχω ξαναδει αυτη την συνταγη, αν δω οτι δεν φαγωνεται το τσουρεκι της πεθερας θα τα κανω, μπορει να βαλω και λιγο μπραντυ ή κονιακ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...