Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Are you suffering from ‪#‎breakouts‬? Say goodbye to spots & hello to ‪#‎Dreamdots‬

Hi Fairies...

Dream Dots and Spots! Ακούγεται αστείο? Πρόκειται για μικρά, στρογγυλά αυτοκολλητάκια τα οποία μπορούν να κάνουν το επίμονο σπυράκι να εξαφανιστεί μέσα σε μία νύχτα! 

Σου φαίνεται απίστευτο? Η Dream Dots δίνει την λύση και πραγματικά προκαλεί έκπληξη σε όποιον τα δοκιμάσει! Αναρωτιέσαι τι κάνει ένα τόσο μικρό αυτοκολλητάκι?
Κολλάει πάνω στο σπυράκι και δεν το αφήνει να "αναπνεύσει", με αποτέλεσμα να  σταματάει η ανάπτυξη του. Αρχίζει άμεσα η επούλωση του και φεύγει η έντονη κοκκινίλα! To κάθε αυτοκόλλητο περιέχει ένα αόρατο gel το οποίο απορροφά όλα τα μικρόβια μέσα από τον "μολυσμένο" πόρο και καταπραΰνει το σπυράκι χωρίς να ξεραίνει την περιοχή! 

Εγώ το δοκίμασα σε ένα μεγάλο εσωτερικό σπυράκι που με ταλαιπώρησε στο μέτωπο, και δυστυχώς δεν θυμήθηκα να το χρησιμοποιήσω από την πρώτη μέρα! Το απίστευτο είναι ότι σε ένα μόνο βράδυ και με μία μόνο χρήση, μειώθηκε ο πόνος, το πρήξιμο, και κατά κάποιον τρόπο "έσκασε" ο πυρήνας του και δεν ήταν πλέον εσωτερικό!
Προσοχή ακολουθούν αηδιαστικές φωτογραφίες !
Ήξερες ότι τα σπυράκια μπορεί να αντικατοπτρίζουν κάποιο άλλο εσωτερικό μας πρόβλημα? Διάβασε τον χάρτη του προσώπου μας  εδώ!
Την συσκευασία των Dream Dots μπορείς να την παραγγείλεις από εδώ. Κοστίζει 15 € για 24 αυτοκολλητάκια και έρχεται σπίτι σου με δωρεάν μεταφορικά! Αν έχεις παρόμοιο πρόβλημα με σπυράκια τα Dream Dots είναι η ιδανική λύση!
Επισκέψου τα Dream Dots και στο Facebook!
Αν τα δοκιμάσεις θα περιμένω να μου πείς τις εντυπώσεις σου. Αλήθεια έχεις δοκιμάσει κάτι παρόμοιο Fairy Girl? 

Update 3-3-2015!
Τα Dream dots από σήμερα είναι διαθέσιμα και στην Ελλάδα από το Eyewish.gr, μπορείς να τα δείς εδώ!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

19 σχόλια:

  1. αυτα τα εσωτερικα σπυρακια ! πονανε τοσο πολυ!!! αν κανει δουλεια θα ειναι καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δελεαστικό προιον!Πόσες φορές εχω πεταξει τετοια ενοχλητικα σπυρακια..ουτε που ξερω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ατιμααα σπυρακιααα!!μαακαρι να κανει δουλεια καλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mporoume na ta vroume k sta farmakeia h mono internet??makari na kanei douleia....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχονται από την Αγγλία και ειναι διαθέσιμα μόνο στην ιστοσελίδα που αναφέρω!

      Διαγραφή
  5. λιγο ακριβο δε ειναι ;; =( παντως αν κανει οντως καλη δουλεια,χαλαλι !εγω δε υποφερω απο ακμη αλλα αυτα που βγαζω οταν ειμαι αδιαθετη μου χαλανε ακομα περισσοτερο τη διαθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβό δεν το λές γτ περιέχει 24 κομμάτια, οπότε πάει για αρκετό καιρό!

      Διαγραφή
  6. μπα δεν με εκπλησει ευχαριστα αυτο! μιλας για τις κοπελες που εχουν την τελεια επιδερμιδα και με το που βγαλουν ενα σπυρακι σερνουν τον πανικο!! τι να πουμε κι εμεις που καθημερινα αντιμετωπιζουμε τα σπυρακια! ΑΚΜΗ αν σας λεει κατι! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατια, και εγω ακμή μιλάω, αλλά ενηλίκων που ειναι εξίσου δύσκολη με της εφηβείας και που επίσης μπορεί να εμφανίζεται με πολλά συνεχομένα, επίμονα σπυράκια! Παρόλα αυτά κανείς δεν σέρνει πανικό για ένα σπυράκι όπως λές, αλλά όλες θέλουμε να το/τα ξεφορτωθουμε μια ωρα αρχύτερα! Οπότε αυτό ίσως φανεί και σε σένα χρήσιμο!

      Διαγραφή
  7. Wow !! Μαίρη σε ευχαριστούμε που μας παρουσιάζεις πάντα καινοτόμα προιόντα. Δεν βγάζω συχνά σπυράκια, αλλά θα ήθελα να τα δοκιμάσω :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δενβγαζω σπυρακια σχεδον ποτε, αλλα αν για καποιο λογο βγαλω με ταλαιπωρουν γιατι τα πειραζω!! καμια φορα βγαζει ο αντρας μου και θα του ηταν χρησιμα, αλλα η τιμη τους ειναι λιγο τσιμπιμενη,anyway, θα το τσικαρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια απο τα ιδια κι εγώ!!Ειδικα σε εκεινα τα σπυρακια που εμφανιζονται 2-3 μερες πριν τη περιοδο,θα ηθελα πολυ να το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα το τσεκαρω και εγω, με κορη στην εφηβεια κατι τετοια ειναι θησαυρος! Πολυ καλο φαινεται. Δεν το εχω δοκιμασει, αλλα μου θυμιζει πολυ τη λειτουργια των αυτοκολλητων για τον ερπη στα χειλη, οποτε why not? Μπορεις να περασεις μεικ απ απο πανω οπως βαζεις κραγιον με τα αντιστοιχα του ερπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να περάσεις από πάνω make up αλλά ειναι καλύτερα να το χρησιμοποιήσεις νύχτα για 8 ώρες, το πρωί το έχει ήδη ανοίξει οπότε μπορείς να το σκουπίσεις με μία Lotion και απλά να βαφτείς!
      xoxoxoxo

      Διαγραφή
  11. πολύ καλό !γιατί πολλές φορές λόγω ακμής έχω βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να χω να πάω κάπου και από το πουθενά να εμφανίζεται ένα τεράστιο αντιαισθητικό σπυρί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τελεια σε ευχαριστουμε!!!! εγω βγαζω τις δυσκολες μερες του μηνα σπυρακια και οχι 1-2 αλλα λες και ειμαι στην εφηβεια καποια ειναι εσωτερικα και μεγαλα με πυον και πονανε. Ειναι πολυ εκνευριστικο να γινεται αυτο καθε μηνα. πιστευω αν κερδισω θα με σωσει αυτο το κουτακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα είναι τέλεια για την κόρη μου που αντιμετωπίζει πρόβλημα με σπυράκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...