Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Best and Worst Sample for April! *Hair*

Hallo Fairy Girls......



Νέα ανάρτηση για το καλύτερο και το  χειρότερο δείγμα που δοκίμασα μέσα στον μήνα που μας πέρασε.  Σας υπενθυμίζω ότι σε αυτή τη σειρά αναρτήσεων δεν συμμετέχουν δείγματα που προήλθαν από προώθηση εταιρειών, μόνο εκείνα που επέλεξα εγώ ή που απλά βρέθηκαν στα χέρια μου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Νew post  for the Best and Worst Sample I had tested within the month that passed us. I remind you that in this series of posts it is not going to be tested samples that came from promoting corporations but only those that I chose or simply those that have been found in my hands in one way or another.

Ξεκινάμε όπως πάντα με το δείγμα που μου έκανε την χειρότερη εντύπωση για τον Απρίλιο. 


We start, as always, with the sample that made me the worst impression for April!

Pharmasept Tol Velvet Total Repair Hair Mask
Πρόκειται για προϊόν   ελληνικής εταιρείας και είχα ακούσει τα καλύτερα γι'αυτό ! Δοκίμασα και τις δύο μάσκες μαλλιών της σειράς Tol Velvet! 
Την Total Repair και την Total Treatment.          
Υποτίθεται πως επανορθώνει, ενυδατώνει, θρέφει και αναδομεί τα μαλλιά.
Εγώ που γενικά λατρεύω τις μάσκες μαλλιών σε αυτήν δεν βρήκα τίποτα να αγαπήσω! Καταρχήν δεν μου ξεμπέρδεψε τα μαλλιά, που είναι το πιο απλό που έπρεπε να κάνει. Για ενυδάτωση ούτε λόγος,οπότε φυσικά ούτε θρέψη,ούτε αναδόμηση! 
Δεν μου έκανε απολύτως τίποτα και αντιθέτως μου ξήρανε και τις άκρες και αναγκάστηκα και τις 3 φορές που τις χρησιμοποίησα να βάλω ένα leave-in προϊόν για ενυδάτωση! Οπότε καταλαβαίνεις, ούτε λόγος για να το ψάξω περαιτέρω!
Τιμή περίπου 12€ για 200ml, και διατίθεται στα φαρμακεία! 
This product is from a Greek company and it is really famous as the best hair mask! I tried both hair masks from the Tol-Velvet series! One is the Total Repair and the other is the Total Treatment. Supposedly gives extremely moisture, nourishes and restructures hair. I generally love the hair masks, but truly, in this one I didn't find anything to love! In principle it didn't do anything good in my hair even, the detangling which is the simplest that it had to do. 

No hydration, no hair nourishing, neither rebuild my hair! It did absolutely nothing and also dried my hair ends. I had to use a leave-in product to moisture and detangle my hair all the 3 times that I used those masks! So understand, there is no reason to look further for those two!
Price: 12€ for 200ml and available on pharmacies!

 
Και τώρα ας δούμε το καλύτερο δείγμα που δοκίμασα τον μήνα Απρίλιο! 

And now let's see the best sample tested for April! 



Shine Hair Mask (masque eclat) by L'Occitane
Είναι μία μάσκα μαλλιών που περιέχει 5 αιθέρια έλαια και υπόσχεται λαμπερά και υγιή μαλλιά! Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δίνει μέγιστη λάμψη στην τρίχα! Υπέροχη μυρωδιά, απαλά και άκρως ενυδατωμένα 
μαλλιά. Φυτική   όπως 
όλα τα προϊόντα της L'Occitane και αξιόπιστη! Με μακροχρόνια χρήση, υπόσχεται αναδόμηση σε κατεστραμμένες και ξηρές άκρες! Εγώ έχω ένα πολύ υγιές μαλλί τα τελευταία χρόνια, αλλά πάντα με ενδιαφέρουν προϊόντα που βοηθούν τα μαλλιά μου να φαίνονται αλλά και να είναι υγιή!
Το δοκίμασα σε συνδυασμό με το σαμπουάν της ίδιας σειράς και μπορώ να πω ότι τα μαλλιά μου μύριζαν υπέροχα όλη μέρα, ήταν ζωντανά, λαμπερά και είχαν όγκο 





Τιμή: 24€ για 250ml, από το Lookfantastic.com 

It's a hair mask that contains 5 essential oils and promises shiny and healthy hair! From the very first application I can confirm that gave maximum shine to my hair! Lovely scent, soft and highly moisturized hair. It is formulated with a natural vegetable complex like all the others products of L'Occitane! With long-term use, promising reconstruction in damaged and dry ends! I have a very healthy hair in the last few years, but I am always interested in products that help my hair to look and to be healthy!
I tried the mask in combination with the Repairing Shine Shampoo and I can say that my hair smelled wonderful all day, it was vivid, bright and had extra volume!
Price 24€
/250ml from Lookfantastic.com

Ποια είναι η αγαπημένη σας μάσκα μαλλιών Fairy Girls?
Which is your favorite hair mask Fairy Girls?
 
Many Kisses from Fairy {oo} Mary!
My opinion on the samples I try and write about is totally based on my own needs and preferences!

18 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις 2 αλλά κάτι θα ξέρεις περισσότερο Μαίρη Μαίρη!!!πολλα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ιδιο επαθε και η μαμα μου με την μασκα της pharmasept total repair!Εγω
    αντιθετα την λατρεψα! Δεν μπορω να πω το ιδιο για το σαμπουαν ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες τελικά κάθε προιόν δεν ταιριάζει σε όλους!! Χαιρομαι που εσενα σου ταιριαξε η μάσκα!!

      Διαγραφή
  3. Η L'occitane έχει εξαιρετικά προϊόντα. Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από το blog μου, για να δεις το tag σου. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Your reviews are always honest and helpful.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω πως τη μάσκα και το σαμπουάν της Pharmasept τα έχω κι εγώ...Ελπίζω να κάνουν τίποτα και να μην ξοδέψω τσάμπα το μπάνιο μου! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου ταιριάξουν! Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου!

      Διαγραφή
  6. Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ τη Mythic Oil τη μάσκα και την έχω λατρέψει. Αυτά που μας δείχνεις δεν έτυχε να τα δοκιμάσω αλλά νομίζω τα L'Occitane είναι εγγύηση, δεν υπάρχει προϊόν τους που να μην κάνει καλή δουλειά.
    Καλό μήναααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι η mythic oil πρεπει να ειναι πολύ καλή αν κρίνω από τα αλλα προιοντα της σειράς! Θα συμφωνήσω ότιμε την L'Occitane δεν μπορει να κανεις κατι λαθος!
      φιλια!!

      Διαγραφή
  7. πολύ ωραιο ποστ!!! εγω αυτό το καιρο χρησιμοποιω τη gliss με υγρη κερατινη αρκετα καλη :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα αυτά τα Gliss μου πεφτουν καπως βαρια στα δικά μου μαλλιά, αν και την συγκεκριμένη δεν την εχω δοκιμασει! Αφηνει λιπαροτητα?

      Διαγραφή
  8. εμένα η αγαπημένη μου είναι του ΑΒ έχει δυο για βαμμένα και για όλους τους τυπους μαλλιών κάνει 3 ευρώ και δεν υπάρχει η ενυδάτωση της!! η καλύτερη που έχω δοκιμάσει!
    ωραίο ποστ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο άρθρο! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Pharmasept!
    Έχω το total repair-L'Oréal αλλά δεν την πολυχρησιμοποιώ! :-ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Great Nice&worst post!
    Thank you for sharing!
    have a fab weekend my dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...