Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Shiny, Fresh Hair with Rene Furterer Okara Illuminating Shampoo!

Hallo Fairies....

Σε μία από τις διαδικτυακές αγορές μου από φαρμακείο, είχε φτάσει στα χέρια μου ένα σωληνάριο-travel size από το σαμπουάν της Rene Furterer της σειράς Okara. Η σειρά απευθύνετε σε βαμμένα μαλλιά με ξανθές ανταύγειες (καμία σχέση δηλαδή με τα δικά μου).
In one of my online purchases from pharmacy, had arrived in my hands a tube-travel size of the Rene Furterer Okara series shampoo. This shampoo is for dyed hair with blonde highlights (no relationship to my own hair).

Την Rene Furterer δεν την είχα ξανακούσει ομολογώ, και κράτησα το travel size για να το χρησιμοποιήσω σε κάποιο ταξίδι μου.
I admit that I have not heard Rene Furterer brand before, and I kept the travel size for use in some trip.
Το πήρα λοιπόν μαζί μου στο εξωτερικό, και σε μία περίοδο με πολύ υγρασία. Όταν λούστηκα δεν μου έκανε κάτι ιδιαίτερη εντύπωση! Στέγνωσα τα μαλλιά μου απλώς χτενίζοντας τα και αυτό ήταν. Δύο μέρες μετά συνειδητοποίησα, ότι τα μαλλιά μου δεν λάδωσαν ακόμα, και ήταν τόσο απαλά, σχεδόν μεταξένια όπως όταν πρωτολούστηκα!
I got with me travelling abroad, and in a period with too much humidy. When I washed my hair with it there wasn't something special impression! Just dry out my hair and that it was. Two days after I realized, that my hair is not heavy and oily yet, and it was so soft, almost silky as was fresh-washed!
Αυτό ήταν, έπρεπε να το αποκτήσω! Το έψαξα σε διάφορα φαρμακεία του διαδικτύου. Και τελικά το παρήγγειλα, στην τιμή αν θυμάμαι καλά των 10€ περίπου.
I had to get it! I searched at various pharmacies on the Internet and finally I ordered it at the price if I remember well  of 10 € approximately.
Το χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω στα μαλλιά μου κάτι ιδιαίτερο και όχι καθημερινά! Άλλωστε η τιμή του δεν το κάνει φιλικό για καθημερινή χρήση!
I use it when I want to do in my hair something special and not daily! Anyway the price does not make it friendly for everyday use!
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, αφήνει τα μαλλιά μου μεταξένια και λαμπερά! Μυρίζει όμορφα και διακριτικά σαν μέλι και χαμομήλι! Έχω σε travel size και την κόκκινη σειρά της Okara για βαμμένα μαλλιά που περιέχει σαμπουάν, μάσκα και προστατευτικό spray χρώματος. Οπότε μελλοντικά θα επανέλθω με νέο review! 
I'm very pleased with thiw shampoo, it leaves my hair silky and shiny! It smells beautiful and distinctive like honey and Chamomile! I have travel sizes of the Red series of Okara, for dyed hair that contains shampoo, mask and color protective spray. So in future I will come back with a new review! 
Άν έχεις ανταύγειες Fairy Girl είναι το ιδανικό σαμπουάν για σένα. Έχεις δοκιμάσει κάτι από την Rene Furterer?
If you have highlighed hair Fairy Girl this is the perfect shampoo for you. Have you tried something else from Rene Furterer?

Many kisses from shiny fairy{oo}Mary!

9 σχόλια:

  1. Another great review have an awesome Saturday.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο ποστ,μπραβο!!δεν εχω καποιο ποριον της συγκεκριμενης εταιρειας,αλλα εχω ανταυγειες!!οποτε μαλλον ηρθε η ωρα να το ψαξω κι εγω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το χρώμα των μαλλιών σου θα ειναι ιδανικό! Ευχαριστώ για το σχόλιο σου |!

      Διαγραφή
  3. εγω δοκιμασα για την τριχοπτωση που ειχε και κατι μπιλακια πρασινα μεσα,που αυτα κανουν ολη την δουλεια...δεν ειδα καμια διαφορα..και το πηρα απο hondo 18e...δεν θα το ξαναπαρω........φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια ε? Ευχαριστώ για την πληροφορία, αν και για την τριχόπτωση εγώ σώθηκα με την Bioaroma! kisses doll!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραιο ποστ. δεν την εχω ξανα ακουσει αυτή τη εταιρεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thank you for this lovely review!
    looks like a nice product!
    Have a fab sunday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως ακούγεται πολύ πολύ καλό :) θα δοκιμάσω κι εγώ τα δικά μου και ελπίζω να μείνω ευχαριστημενη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...