Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Food Lovers Tag!

Hallo Fairies......

Νεό TAG με μοναδικό θέμα το "φαγητό". Με έκαναν tag η Jazzy του CrazyJazzyTips4Everything και η Sofia του LuckyStar21. Ευχαριστώ κορίτσια!
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικές με αγαπημένο θέμα το φαγητό και την σχέση που έχω μαζί του, που πίστεψε με (όσο δύσκολο και αν σου είναι) είναι πολύ καλή! 




Ας περάσουμε στις ερωτο-απαντήσεις!

1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Αγαπημένο φαγητό  ε? Έχω πολλά που αγαπώ! Πρώτα μου ήρθαν στο μυαλό οι τηγανητές πατάτες και η σπιτική πίτσα!!

2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;
Λατρεύω την σοκολάτα σε κάθε της μορφή! 

3. Ποιο φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ;
Το "ποτέ" είναι πολύ βαριά λέξη για έναν άνθρωπο τόσο διαλλακτικό όσο εγώ(!). Δεν έχω φάει ποτέ σαλιγκάρια και δεν είμαι σίγουρη εάν θέλω να φάω κιόλας, παρόλο που αυτοί που τα δοκίμασαν λένε ότι είναι εκλεκτός μεζές!

4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα;
Ελληνική φυσικά, αλλά αγαπώ και την ιταλική αλλά και την κινέζικη πάρα πολύ!

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;
Όχι, δυστυχώς δεν χρειάζεται να αποφέυγω τίποτα!!! :)
 
6. Σε ποιο φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ;
Νομίζω ότι φτιάχνω τέλεια σπιτική πίτσα! Τόσο καλή που εγώ και ο καλός μου μπορούμε να εξοντώσουμε ένα ταψί, μόνο οι δυο μας! Εντάξει, υπερβάλλω! Αφήνουμε και 3 κομμάτια για πρωινό!

7. Ποιο είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;
Όπως όλες οι άλλες κοπέλες που απάντησαν σε αυτό το tag έτσι και εγώ, έμαθα τα μακαρόνια να μαγειρεύω πρώτα! Αλλά είχα σύστημα! Έβγαζα ένα και το κόλλαγα στο  πλακάκι της κουζίνας! Αν κολλούσε καλά, είχαν γίνει!

8. Είσαι χορτοφάγος;
Καμία σχέση όμως!

9. Συνήθως τι παραγγέλνεις απ’έξω;
Σουβλάκια, γύρους, hamburger, και όλα αυτά τα υγιεινά!

10. Είσαι γλυκατζού ή fan των αλμυρών σνακ;
Και τα δύο αναλόγως την περίσταση, αλλά γλυκατζού είμαι οπωσδήποτε και δεν θα πώ ποτέ όχι σε γλυκό!

11. Αγαπημένο σνακ;
Σοκολατίτσα γάλακτος ΙΟΝ!

12. Πως τρως το σάντουιτς σου;
Με ότι υπάρχει στο ψυγείο μας! Κάτι λιτό, καταλαβαίνεις!

13. Σ’αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το ‘χεις ρίξει στη μάσα;
Σε αυτή τη φάση τρώω, λίγο, υγιεινά και γυμνάζομαι τακτικά! Προσπαθώ να χάσω μερικά κιλά, αλλά το μυαλό μου παραμένει "χοντρό"!

14. Ποιος μαγειρεύει καλύτερα μέσα στην οικογένεια;
Ο άντρας μου γιατί βάζει φαντασία και τόλμη στο φαγητό!

Αν σου άρεσε αυτό το νόστιμο tag, μπορείς να το κάνεις και εσύ και να μου αφήσεις το Link!!!

Εγώ με τη σειρά μου θα κάνω tag τα παρακάτω blogs!


Eλπίζω να διασκεδάσατε με τις απαντήσεις μου Fairy Girls...και θα χαρώ να διαβάσω και τις δικές σας! Πιστεύω ότι πολλές από τις #100HAPPYDAYS μου, θα αφορούν το καλό φαγητό!

Many yummi kisses from Fairy {oo} Mary! 

6 σχόλια:

  1. You just got me hungry everything looks delicious funny tag.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ για το tag! Θα το κάνω σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τις διασκεδάσαμε και πολύ μάλιστα! :) Τελικά πολύ άντρες έχουν μεγαλύτερη φαντασία στο φαγητό από τις γυναίκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω και επαυξάνω...Δεν ειναι τυχαίο που οι μεγαλύτεροι chef στον κόσμο είναι αντρες!

      Διαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...