Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Lierac - REVIEW

Hi Fairy - Girls

Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα μου Lierac που είχα παραλάβει πριν αρκετό καιρό!




Πρώτα στην λίστα μου είναι ο ορός Luminescence που αγάπησα για το πόσο μου ταίριαξε και έγινε η αιτία να αγοράσω και την κρέμα ημέρας. Δείτε πιο αναλυτικά την προηγούμενη ανάρτηση μου εδώ!


 

HYDRA-CHRONO+ 
Προστατευτικό ενυδατικό ζελ-κρέμα για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες με χρώμα.

 Μου άρεσε πολύ η υφή του και η ελαφριά μυρωδιά του, αλλά δυστυχώς ήταν πολύ "βαριά" για το δικό μου τύπο δέρματος, αφού μάλλον θα μου ταίριαζε καλύτερα αυτή για τις μεικτές πρός λιπαρές επιδερμίδες. Περιέχει αντιοξειδωτικά και αντιβακτηριδιακές, αντιφλεγμονώδεις, στυπτικές, δροσιστικές και βαθιά καθαριστικές ιδιότητες. Θα επιλέξω να την ξαναδοκιμάσω στο πιο ανοιχτό χρώμα και στον σωστό τύπο αυτή τη φορά!


INITIATIC

Λεπτόρρευστη κρέμα για τις πρώτες ρυτίδες.
 

Την λάτρεψα και την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους αφού με βόλεψε τόσο πολύ η μικρή συσκευασία της για ταξίδια. Ήταν 10ml και την χρησιμοποίησα πάρα πολύ καιρό! Νομίζω ότι πραγματικά γεμίζει τις πρώτες ρυτίδες και κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο σφριγηλό! Δεν ήταν καθόλου λιπαρή στο πρόσωπο μου και γι' αυτό μου άρεσε διπλά!

Ηigh Peel

Αυτό το προίον το θεώρησα ιδιαίτερα καινοτόμο! Πρόκειται για μία Λεπτόρευστη κρέμα που απολεπίζει μέχρι τις βαθύτερες στοιβάδες της επιδερμίδας και την ανανεώνει! Περιέχει μεταξύ άλλων   Σαλικυλικό οξύ + Γλυκολικό οξύ, επίσης περιέχει υδροξυοξέα (AHA), τα οποία ευθύνονται για το ελαφρύ τσούξιμο που νιώθεις στην επιδερμίδα, αλλά αυτό είναι η απόδειξη ότι λειτουργεί, και απλά ανανεώνει την επιδερμίδα του προσώπου! 
Αυτό είναι ένα απο τα προιόντα που θα αγοράσω σίγουρα απο την Lierac



 LAIT SENSORIEL

 
                                            Αισθησιακό γαλάκτωμα σώματος με 3 λευκά λουλούδια για 24ωρη ενυδάτωση. Πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά  και πολύ καλή ενυδάτωση αλλά δυστυχώς θεωρώ την τιμή του λίγο τσιμπημένη (περίπου 25€) για μία κρέμα σώματος.





Όμως το......




 

 HUILE SENSORIELLE

Το αισθησιακό λάδι με 3 λευκά λουλούδια για 24ωρη ενυδάτωση σε πρόσωπο-σώμα-μαλλιά είναι Must have. Mυρωδιά που σε ταξιδεύει σε εξωτικά μέρη, απίστευτη ενυδάτωση και πολυχρηστικό προιόν, για παντού και παντός καιρού!! Η συσκευασία που μου έστειλαν των 15ml είναι απίστευτα βολική και θα την χρησιμοποιήσω ξανα και ξανά αφού έτσι μπορώ να το παίρνω παντού μαζί μου!!


Τέλος θα σας μιλήσω για την ...

MASQUE PURETÉ 

Μία καθαριστική μάσκα προσώπου με πράσινο άργιλο ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες , την οποία την αγόρασα και σε κανονική συσκευασία, αφού απο τις 2 εφαρμογές του δείγματος ενθουσιάστηκα! Πολύ καθαρή επιδέρμιδα μετά την εφαρμογή της και ορατή μείωση της λιπαρότητας και των πόρων του δέρματος!

Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τις άλλες δύο μάσκες της σειράς, γιατί έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές και άν κρίνω απο την πράσινη.....θα μου αρέσουν σίγουρα!
 

 

 Kερασάκι στην τούρτα το πολύ όμορφο ροζ νεσεσέρ που έκρυβε όλα τα παραπάνω... 


Τι γνώμη έχετε για την Lierac Fairy Girls? Υπάρχει κάτι απο τα παραπάνω που θα θέλατε να δοκιμάσετε?

Many Kisses from pink Fairy {oo} Mary!  

 

12 σχόλια:

  1. ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ Ηigh Peel!!!!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι είναι εξαιρετικό και αξίζει....όσο για το high peel θα το αγοράσω σίγουρα γτ βλέπεις διαφορά στο πρόσωπο! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Αυτό που θέλω τόοοσο πολύ να δοκιμάσω είναι το HUILE SENSORIELLE!!Το θέλωωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μας ''τραβάει'' τόσο σε αυτό το λαδάκι αλλά πραγματικά φαίνεται εξαιρετικό!!! Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στο huile sensorielle!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως είναι η υπέροχη αισθησιακή μυρωδιά του, ίσως είναι η απαλότητα που χαρίζει, ό,τι και αν είναι, είναι υπέροχο!
      Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

      Διαγραφή
  4. Ακούγονται πολύ καλά. Με γεια!
    Φιλιά!

    http://www.beautyandthemist.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την θεωρώ από τις καλύτερες εταιρίες. Εγώ έχω το λάδι και δεν το αλλάζω με τίποτε.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τις καλυτέρες εταιρείες, θα συμφωνήσω για ακόμα μια φορά μαζί σου! Και αυτό το λάδι μαζί με το monoi είναι από τα fetich μου και δεν τα αλλάζω με τπτ!
      xoxo

      Διαγραφή
  6. Η καλύτερη by far εταιρία !
    Τα έχω δοκιμάσει και δεν τα αλλάζω με τπτ.
    Το λαδάκι και όλη η σειρά με τα 3 λουλούδια τα αγαπάω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η κρέμα με χρώμα βγαίνει και για λιπαρές επιδερμίδες?έχω ψάξει και δεν την έχω βρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...