Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Bioten Skin Moisture Cleansers - REVIEW

Γειά σας και πάλι Fairy Girls....

Είναι γνωστή η αγάπη μου για τα καλά καθαριστικά προσώπου και σήμερα θα σας μιλήσω για δύο νέα που δοκίμασα, πολύ αποτελεσματικά και πολύ οικονομικά!


  
Bioten λοιπόν, μία σχετικά νέα, ελληνική εταιρεία με ποιοτικά προιόντα και υπέροχες πολυτελείς συσκαυασίες..Το αγαπημένο μου απο τα δύο καθαριστικά, είναι η καθαριστική κρέμα Gel με γάλα βαμβακιού και βιταμίνη Ε*
Ένα ροζ καθαριστικό με μικρόκοκους που απελευθερώνουν βιταμίνες στο δέρμα και με σύνθεση πολύ ενυδατική που αφήνει μία ευχάριστη αίσθηση...

 Πολύ οικονομικό όπως όλα τα προιόντα της Bioten, αλλά τόσο αποτελεσματικό όσο λίγα high end καθαριστικά.  Αφαιρεί το μακιγιάζ μου αμέσως με ένα πλύσιμο και έχει προστεθεί στη (πολύ μικρή, πιστέψτε με) λίστα με τα αγαπημένα μου καθαριστικά! 

Αν λοιπόν αγαπάς τα αποτελεσματικά καθαριστικά προσώπου σε μορφή Gel όπως εγώ, τότε η κρέμα καθαρισμού της σειράς Skin Moisture, είναι η ιδανική για εσάς, όπως και για μένα!!

Το δεύτερο καθαριστικό που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω είναι το Ενυδατικό γαλάκτωμα με νέκταρ κυδωνιού* που ρυθμίζει την φυσική υγρασία του προσώπου!

 Ομολογώ ότι δεν είμαι κορίτσι του γαλακτώματος και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, όμως αφού το δοκίμασα μου άρεσε πολύ! Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και απευθύνεται σε μεικτά και λιπαρά δερματα! 
Μου άρεσε η πολύ ελαφριά μυρωδιά του, αλλά θα μείνω σταθερή στην επιλογή του Gel....

Αν όμως εσύ αγαπάς τα γαλακτώματα καθαρισμού, θα σου το συστήσω ανεπιφύλακτα, και με την τιμή του δεν έχεις και τίποτα να χάσεις... Μάλλον να κερδίσεις μόνο...   

Και τα δύο τιμολογούνται περίπου στα 4,00€ και τα βρίσκεις παντού.... 
 
Στα πολύ θετικά της Bioten ότι τα προιόντα της είναι χωρίς σαπούνι, χωρίς χρωστικές και χωρίς παραβένες, και φυσικά δεν είναι δοκιμασμένα σε ζώα (όπως και κανένα άλλο καλλυντικό στην Ε.Ε. πλέον). 

 Εσείς τα έχετε δοκιμάσει Fairy Girls τα παραπάνω καθαριστικά? Τι άλλο έχετε δοκιμάσει απο την Bioten?

Μany Kisses from so happy Fairy {oo} Mary!   
   
**Τα παραπάνω προιόντα στάλθηκαν απο την εταιρεία για δοκιμή και review, αλλά αυτό δεν επηρρεάζει την γνώμη μου και την άποψη μου ούτε στο ελάχιστο!

13 σχόλια:

  1. katapliktika ola ta proionta!! ta dokimasa kai enthousiastika!~filiaa
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενθουσιάστηκα κ εγώ επίσης...Ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
      xoxo

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προιόν της εταιρεία. Εχουν οικονομικη τιμή, συνήθως που τα βρίσκεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματιά πολύ καλά προιόντα, στην συνέχεια θα γράψω και για τις κρεμουλες, τα βρίσκεις όπου έχουν καλλυντικά και ακόμα και σε μεγάλα Supermarket.

      Διαγραφή
  3. wraia seira i sugkekrimeni !!!

    giveaway on my blog ..win a great bracelet!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπώ bioten! Έχω κι εγώ το καθαριστικό gel και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K εμένα με εντυπωσίασε, παρόλο που είμαι αρκετά απαιτητική στο θέμα!
      xoxo

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι είμαι γαλάκτωμα all the way. Τα καθαριστικά με νερό, αν και είναι δραστικότερα, αφήνουν την επιδερμίδα μου λίγο ξηρή και αυτό δεν μου αρέσει. Βέβαια προτιμώ light εκδόσεις που μοιάζουν με νερό.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα "νερά"λοιπόν, με κερδίζουν και εμένα όλο και περισσότερο!
      Kisses sweetie

      Διαγραφή
  6. ειχα body lotion και ειναι φοβερη!!
    http://mairhxeno.blogspot.gr/2013/04/dress.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...