Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Dimitra Goula's natural cosmetics - REVIEW -

 Hey Fairy-Girls...

Η σημερινή ανάρτηση θα είναι αφιερωμένη στα σπιτικά καλλυντικά!! Όχι όμως οποιαδήποτε καλλυντικά, καλλυντικά φτιαγμένα από τα χεράκια της  Δήμητρας Γουλά, που σίγουρα την έχετε ακούσει και την έχετε δει σε εκπομπές στην τηλεόραση και στον τύπο!

Η Δήμητρα διαθέτει ένα ινστιτούτο, το DG Beauty Boutique  στην Αθήνα το οποίο μπορείς να επισκεφτείς και να αφεθείς στα χέρια των ειδικών και των υπέροχων θεραπείων που προσφέρει, όμως επίσης διαθέτει και ένα on-line shop, στο οποίο μπορείς μεταξύ άλλων να συμπληρώσεις ένα δερμοδιαγνωστικό ερωτηματολόγιο, και η Δήμητρα να φτιάξει καλλυντικά αποκλειστικά για τις ανάγκες σου! Μπορείς να δεις εδώ περί τίνος πρόκειται! Εγώ λοιπόν επειδή μένω στην επαρχία και δεν μπορούσα να την επισκεφτώ στο ινστιτούτο της, (αν και θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία), συμπλήρωσα το ερωτηματολόγιο που αφορούσε το δέρμα, το σώμα και τα μαλλιά μου  και σε λίγες μέρες έλαβα τα προϊόντα τα οποία δοκίμασα, ξετρελάθηκα, και θα σας παρουσιάσω τώρα αμέσως! Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι μόλις άνοιξα το δέμα, η έκπληξη μου ήταν πολύ μεγάλη γιατί όλα ήταν σε τόσο όμορφα μπουκαλάκια με μια μοναδική αίσθηση πολυτέλειας και προσεγμενης αισθητικής! Και μύριζαν τόσο υπέροχα όσο δε φαντάζεστε.......

 Ενυδατικό γαλάκτωμα για καθαρισμό της επιδερμίδας με μπανάνα και βανίλια.



Τα λόγια είναι περιττά, αφού λέει μπανάνα και βανίλια καταλαβαίνετε ότι καταρχήν θέλεις να το φας! Να επισημάνω ότι δεν είμαι κορίτσι του γαλακτώματος για χρήση ντεμακιγιάζ, αλλά περισσότερο του πλυσίματος με τζέλ! Αυτό όμως ήταν τόσο απαλό και τόσο αποτελεσματικό που το τελείωσα όλο!! Άσε που αφήνει την επιδερμίδα με την μυρωδιά της μπανάνας και τρελαίνομαι!
  
Υγρό gel καθαρισμού κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες, χωρίς αφρό, με γλυκερίνη, αλόη και καστορέλαιο.


Παρ'όλο που όπως σας είπα αυτό είναι το στοιχείο μου,για τον καθαρισμό του προσώπου μου, το συγκεκριμένο είναι το προϊόν που με ενθουσίασε το λιγότερο, καθαρίζει δεν μπορώ να πώ αλλά όχι τόσο βαθιά όσο επιθυμώ εγώ!
 
24h κρέμα προσώπου για  ενυδάτωση και λάμψη με βιταμίνη Ε, λάδι αργκάν και περγαμόντο.

Υπέροχη κρέμα, αρκετά παχύρευστη (αφού συντηρείται και στο ψυγείο λόγω των φυσικών συστατικών της), πολύ ενυδατική και με επίσης πολύ ωραία μυρωδιά! Σαν κρέμα ημέρας κάποιες φορές μου ήταν πολύ καλή και κάποιες φορές μου έπεφτε βαριά, αλλά σαν κρέμα νύχτας σε γενναιόδωρη ποσότητα ήταν υπέροχη. Το δέρμα μου ήταν πλήρως ενυδατωμένο και πραγματικά λαμπερό!! Αν μπορεί να μου την φτιάξει και με δείκτη προστασίας θα την αγοράσω σίγουρα....

Αλλά έχω και άλλα......
  
Ενυδατικό serum προσώπου για  ευαίσθητες επιδερμίδες με κόκκινα αγγεία  με τριαντάφυλλο, αλόη και καλέντουλα.

Λεπτόρευστο serum που μυρίζει τριαντάφυλλα και απορροφάτε άμεσα απο την επιδερμίδα, χωρίς την αίσθηση της λιπαρότητας...Τόσο ελαφρύ και τόσο ωραία άισθηση κατα την διάρκεια  της εφαρμογής του, αλλά και μετά! Και αυτό στη λίστα της επόμενης αγοράς!
  







Θρεπτικό λάδι μαλλιών για ξηρές άκρες με καστορέλαιο, δαφνέλαιο, τσάι του βουνού και  φασκόμηλο.

Δοκιμάζω κατά καιρούς πολλά λάδια στα μαλλιά μου για την αποφυγή της φίλης μου ψαλίδας, και ελαιόλαδο με μέλι βάζω πολλές φορές. Αλλά αυτό το λάδι πραγματικά ενυδάτωσε τις άκρες μου! Μετά το λούσιμο το αποτέλεσμα ήταν ορατό και στην απαλότητα των μαλλιών αλλά ακόμα και με το μάτι, οι  άκρες ήταν πλήρως ενυδατωμένες!! 
Λάδι σώματος κατά της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους με κανέλα και πεύκο.
  
Θα μιλήσω και πάλι για την μυρωδιά πρώτα, τόσο ιδιαίτερη που νομίζεις ότι σου ξυπνάει τις αισθήσεις. Δεν μπορώ να πω πόσο αποτελεσματικό είναι γιατί το χρησιμοποίησα για σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι σφίγγει το δέρμα και το τονώνει!!
 
Καταπραϋντικό gel για μετά το ξύρισμα με αλόη, λεβάντα καιαλέντουλα (για τον άντρα μου).

Τέλεια μυρωδιά, και πολύ καλή ενυδάτωση, ιδιαίτερα καταπραυντικό για μετά το ξύρισμα!! Άρεσε πολύ στον άντρα μου που το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση!

Η θέση που τους αρμόζει στο μπάνιο μου

Καταρχήν καταλήγω στο συμπέρασμα ότι επιλέγω και προτιμώ προϊόντα πρώτα βάση της μυρωδιάς τους. Όμως τα συγκεκριμένα με άφησαν άφωνη! Δεν περίμενα ότι θα ενθουσιαστώ τόσο πολύ μαζί τους!
Γιαυτό λοιπόν σπεύστε να γίνετε μέλη της σελίδας της Δήμητρας Γουλά εδώ, και να συμπληρώσετε απαραίτητα το δερμοδιαγνωστικό ερωτηματολόγιο!!
Η Δήμητρα προσφέρει δώρα στα μέλη του Fairy Make up Tales τα οποία θα σας ανακοινώσω αύριο με νέα ανάρτηση η οποία θα σημάνει και την έναρξη του Giveaway!!

Stay tuned Fairy - Girls.....'Εχετε δοκιμάσει ποτέ παρόμοια προιόντα που σας ξετρέλαναν με την φυσικότητα και τις μυρωδιές τους?

Many kisses from  Smiley Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

  1. Πιστεύω ότι τα φυσικά προϊόντα είναι τα καλύτερα!Χρησιμοποιώ κηραλοιφή ως κρέμα νυχτός,αλλά και στα χείλη,και σε οποιοδήποτε ξηρό σημείο,κάνει θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το πιστεύω ό,τι πιο φυσικό τόσο πιο καλό!! ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!

      Διαγραφή
  2. Χρησιμοποιουμε στην καθημερινοτητα μας τοσα χημικα
    που πρεπει πιστευω σιγα σιγα να γυρισουμε στα φυτικα
    που εχουν τοσα πολλα να μας προσφερουν χωρις να επιβαρυνουμε το σωμα μας!Απλως θελει χρονο μεχρι να προσαρμοστουμε μετα απλα θα τα λατρεψουμε δεν υστερουν σε τιποτα σε σχεση με τα χημικα των εταιρειων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...