Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Sundays.......


 Κυριακή σήμερα, και αποφάσισα να μην γράψω κάτι σχετικό με μακιγιάζ και περιποίηση, σκέφτηκα τις Κυριακές να γράφω απλά μερικές σκέψεις μου και να συζητάμε τις απόψεις σας.

Σήμερα λοιπόν έκανα ένα συνηθισμένο κατά τα άλλα ταξίδι με το αυτοκίνητο για να επιστρέψω στην βάση μου μετά απο ένα πολύ ομορφο Σαββατοκύριακο. 
Ένα σαββατοκύριακο με βόλτες, καφέ(fredo capuccino), καλό φαγητό, παρέα και χαλάρωση στον καναπέ!!

Το συναίσθημα που με κατακλύζει όλη τη μέρα είναι αυτό της -ας πούμε- "μοναξιάς". Είναι πολύ δύσκολο να αφήνεις πίσω (έστω και προσωρινά) τους ανθρώπους που αγαπάς  για να επιστρέψεις στην ρουτίνα της εργασιακής σου καθημερινότητας. Ίσως κάποιες απο εσάς να με χαρακτηρίσετε υπερβολική, όμως πραγματικά όταν είμαι μόνη χάνω το ενδιαφέρον μου για πολλά πράγματα, διότι παίρνω ζωή απο τους ανθρώπους που αγαπώ και έτσι έχω πολλούς λόγους να χαμογελάω καθημερινά!!!

Έτσι λοιπόν μετά απο 4ωρη οδήγηση και πολύ τραγούδι απο το usb stick του αυτοκινήτου (νομίζω ότι βράχνιασα και λίγο), έφτασα στο σπίτι και σκέφτηκα ότι ο πιο καλός τρόπος για να χαλαρώσω είναι να γράψω τις σκέψεις μου και να τις μοιραστώ μαζί σας.
Δεσμεύομαι λοιπόν να κάνω κάποια πράγματα προκειμένου να περάσει πιο γρήγορα και πιο επικοδομητικά ο καιρός μέχρι να μετακομίσω!!

1.Θα γράφω καθημερινά ένα post στο fairy-blog

2.Θα προσέχω περισσότερο τη διατροφή μου
 
3.Θα προσπαθήσω να γυμνάζομαι με το Balance Board του Wii-Fit (για γυμναστήριο ούτε λόγος), τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα.

4. Θα φροντίσω να κάνω πιο θετικές σκέψεις γιατί όταν κάνεις μόνο θετικές σκέψεις,προσελκύεις μόνο τα θετικά και παράλληλα απωθείς κάθε τι αρνητικό.



Έχετε και εσείς μελαγχολικές Κυριακές???? Τι κάνετε για να διώχνετε τη μελαγχολία μακριά? Περιμένω τις δικές σας σκέψεις.....


 

Sunday kisses from Fairy {oo} Mary  



2 σχόλια:

  1. Μελαγχολικές δεν θα τις έλεγα τις Κυριακές μου γιατί είναι η μόνη μου μέρα που δεν δουλεύω και την περνάω με τον άντρα μου που δεν βλέπω καθόλου όλη την εβδομάδα.
    Οι δικές μας Κυριακές κάποιες φορές είναι απλά λίγο βαρετές γιατί όσο νάνε στην επαρχία δεν έχεις και πολλά πράγματα να κάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμεις στην επαρχία ειμαστε, και εμενα καπως ετσι ειναι οι Κυριακες μου, εκεινη η Κυριακη έτυχε να ειναι μελαγχολικη, βοηθησε και το φθινόπωρο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...