Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

My favorite face creams!

Γεια σου Fairy Girl...

Στην σημερινή μου ανάρτηση μάζεψα τις αγαπημένες μου κρέμες προσώπου και σου τις παρουσιάζω! Να σου θυμίσω ότι το δικό μου δέρμα είναι μεικτό με τάση λιπαρότητας !
Ξεκινάμε την πρόσφατη ανακάλυψη μου το Clinique Id dramatically different gel με την πορτοκαλί κάψουλα και σου είχα μιλήσει γι' αυτό εδώ! Την αγάπησα γιατί δεν μου αφήνει καμία λιπαρότητα και γιατί αναζωογονεί και τονώνει την επιδερμίδα μου ορατά!

Clinique ID

Melumin Dermedic

Επόμενη είναι η Dermedic Melumin κρέμα νύχτας κατά των πανάδων η οποία "ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ". Πραγματικά αφήνει το πρόσωπο ενυδατωμένο και λευκαίνει σταδιακά τις πανάδες μου!

Clinique Smart

Clinique Smart είναι  μία κρέμα ενισχυμένη που συσφίγγει ορατά το δέρμα, μειώνει τις ρυτίδες και επαναφέρει την νεανική εμφάνιση στην επιδερμίδα! Την αγάπησα γιατί πραγματικά κάνει την επιδερμίδα να δείχνει αλλά και να είναι νέα, λαμπερή, σφριγηλή και παράλληλα προστατεύει και από την βλαβερή ακτινοβολία!
Bee Radiant Apivita
Τελευταία αλλά όχι λιγότερο αγαπημένη, άφησα την Bee Radiant της Apivita. Ανακτά την χαμένη λάμψη της επιδερμίδας και ακτινοβολείς ομορφιά, κυριολεκτικά! Είναι μία κρέμα με ιδανική υφή και αληθινό αντιγυραντικό αποτέλεσμα!

Όλες αυτές αλλά και όλες οι καλύτερες ενυδατικές (και όχι μόνο) κρέμες προσώπου είναι διαθέσιμες στην αγαπημένη Notino.gr! Σπεύσε να τις αποκτήσεις στις καλύτερες τιμές του μήνα!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...