Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Dragon Blood by Kueshi!

Γεια σου Fairy Girl...

Βλέπεις και εσύ Game of Thrones? Άσχετη ερώτηση για να ξεκινήσεις μία ανάρτηση με θέμα τα προιόντα ομορφιάς σωστά? Καθόλου άσχετη θα σου πώ εγώ... Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη μόλις αντίκρυσα τις νέες κρέμες Kueshi με dragon bloood.. Τώρα άρχισες να καταλαβαίνεις τον συνειρμό μου σωστά? 

Η Rediscover Night Cream είναι μία κρέμα νύχτας που περιέχει αίμα δράκου, μην τρομάζεις, η κόκκινη ρητίνη από το τροπικό δέντρο Δράκαινα είναι ευρέως γνωστή με αυτό το όνομα (dragon blood).


Είναι ένα πανίσχυρο φυσικό αντιοξειδωτικό με αναζωογονητική δράση και Έλαιο Argan που υπόσχεται ξακούραστη και αναζωογονημένη επιδερμίδα το επόμενο πρωί!
Σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα ματιών με Dragon blood και υψηλή περιεκτικότητα σε Υαλουρονικό οξύ και Μήλο, βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και μειώνει το βάθος των ρυτίδων. Θέλεις να σου πώ την γνώμη μου? Τις αγάπησα από την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής και τις δύο!
Είναι άκρως αποτελεσματικές και πραγματικά το δέρμα μου είναι πιο ελαστικό, τονωμένο και ξεκούραστο! Το ίδιο ισχύει και για τα μάτια μου. H κρέμα νύχτας είναι όσο λεπτόρρευστη πρέπει να είναι για να απορροφάται αμέσως χωρίς να βαραίνει ακόμα και το λιπαρό δέρμα, και η κρέμα ματιών είναι σε μορφή gel cream και απλώνεται πολύ εύκολα στην περιοχή γύρω από τα μάτια.
Τις Rediscover Night Cream και Eye contour cream θα τις βρείς στο Femme-Fatale.gr και θα τις αγαπήσεις τόσο για τιην προσιτή τιμή τους, όσο και για την αποτελεσματικότητα τους! Κάνε click εδώ και εδώ για να τις αποκτήσεις!

Πώς σου φάνηκαν οι κρέμες με Αίμα Δράκου Fairy Girl? Θα τις δοκίμαζες? Περιμένω τα σχόλια σου..

Many Kisses from {oo} Fairy Mary!

1 σχόλιο:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...