Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Curly hair don't care!!

Γεια σου Fairy Girl...

Ξέρω έχω πολύ καιρό να σου γράψω για ότι αγαπάω τον τελευταίο καιρό, αλλά ξέρω θα με καταλάβεις.. Μετακόμιση, μωρό, επιστροφή στη δουλειά και πολλά πολλά άλλα... Είμαι όμως σήμερα εδώ για να σου μιλήσω για 3, ναι ναι καλά διάβασες, για 3 αγαπημένα προϊόντα μαλλιών που αν έχεις και εσύ σγουρά-σπαστά μαλλιά θα τα λατρέψεις.   Πριν από 6+ μήνες είχα κάνει μια ελαφριά φόρμα στα μαλλιά μου γιατί ήθελα επειγόντως μια αλλαγή. Έτσι απο ενα απόλυτα ίσιο μαλλί, είμαι σήμερα με ένα τέλειο σγουρό. Εσύ που έχεις σγουρά μαλλιά ξέρεις καλύτερα από εμένα τις απαιτήσεις που έχει μια μπούκλα για να φαίνεται αλλά και να είναι υγιής.  Τα προϊόντα που θα σου δείξω παρακάτω μου έλυσαν τα χέρια και μου έγιναν απαραίτητα.


ING ινώδης αφρός. Ένας αφρός που δίνει το πιο τέλειο σχήμα στις μπούκλες μου, χωρίς να σκληραίνει τα μαλλιά. 
Ένα μπαλάκι αφρού είναι αρκετό,για όλα μου τα μαλλιά, το αποτέλεσμα είναι υπέροχη απαλή μπούκλα που κρατάει και την επόμενη μέρα χωρίς να φριζάρει. Περιέχει σορβιτόλη (μορφή ζάχαρης) και σε αυτήν οφείλεται ο όγκος και η ενυδάτωση που χαρίζει στα μαλλιά μου.
Θα την βρεις πολύ εύκολα στο αγαπημένο μου Femme Fatale στην τέλεια τιμώ των 7.50€ . Click εδώ.
Το 2ο προϊόν που αγαπώ εδώ και χρόνια, και το χρησιμοποιούσα και στα ίσια μαλλιά μου, είναι και αυτό της ING spray πολλαπλών δράσεων 10 σε 1.

Σε μορφή απαλής κρέμας δίνει στα μαλλιά μου ότι χρειάζονται για να λάμπουν και να είναι όμορφα και δυνατά.

Πιο συγκεκριμένα είναι..
1.ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΡΙΖΑΡΙΣΜΑΤΟΣ - Έλαιο Argan
2.ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΓΙΑ ΑΦΥΔΑΤΩΜΕΝΑ ΜΑΛΛΙΑ - Έλαιο Macadamia
3.ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΓΥΑΛΑΔΑ - Εκχύλισμα Μεταξιού
4.ΠΡΟΛΗΨΗ ΨΑΛΙΔΑΣ - Λιναρόσπορος
5.ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ - Αμινοξέα Κερατίνης
6.ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΟΓΚΟΣ - Φύκια
7.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - Ενεργό X-HP
8.ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ STYLING - Ενεργό MFP
9.ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ -Φίλτρα UV
10.ΘΡΕΨΗ - Σπόρος Σιταριού

Μια ποσότητα ίση με ένα φουντούκι σε νωπά, καθαρά μαλλιά και θα επωφεληθεί τα μέγιστα από αυτό το θαυματουργό προϊόν. Η τιμή του; 9.50€ και η διάρκεια του για πάνω από 6 μήνες. Μη με ρωτήσεις που θα το βρεις. φυσικά στο Femme-fatale.gr...

3ο προϊόν που λατρεύω είναι το ING Anti freez controler serum.
Ένα γαλακτούχο, κρεμώδες serum που βοηθάει στην πειθαρχία των ατίθασων μαλλιών και κρατάει την υγρασία μακριά από τις μπούκλες μου. Περιέχει θρεπτικά έλαια αβοκάντο, argan, βιταμίνη Ε και φίλτρο Uv. 
Το χρησιμοποιώ εναλλάξ με το 10 σε 1 και πραγματικά πίνω νερό στο όνομα τους.. Κάνε click εδώ για να το βρεις στην τιμή των 8.50€ στο femme-fatale.gr

Πες μου αν έχεις χρησιμοποιήσει κάτι από τα παραπάνω fairy girl, και δώσε μου τα δικά σου tips για τέλεια σγουρά μαλλιά...

Many kisses from Fairy {oo} Mary!!!

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΛΟΓΟΟΥΡΑ Η ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΟΤΣΙΔΑ ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...