Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Win an Unani Face Care set!

Hi Fairies...

Πριν λίγο καιρό σου μίλησα για την αγαπημένη μου κρέμα προσώπου  αυτή την περίοδο.. Μιλάω για την Unani Il-luminate,  την κρέμα που λάτρεψα για αυτά που δίνει στο δέμα μου και την λάμψη που του χαρίζει.  Και ως γνωστόν ότι λατρεύει το Fairy Make up Tales το χαρίζει και στα Fairy Girls του για να το δοκιμάσουν. Έτσι λοιπόν  το Fairy Make up Tales σε συνεργασία με το αγαπημένο FemmeFatale.Gr χαρίζουν σε ένα  τυχερό Fairy Girl ένα υπέροχο σετ με προϊόντα Unani Illuminate. Πιο συγκεκριμένα το set περιλαμβάνει την κρέμα προσώπου σύσφιξης-λάμψης Il-luminate, το γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου Unani Illuminate και την Lotion καθαρισμού Unani Illuminate Micellar τα οποία λάτρεψα.





Το Giveaway είναι ανοιχτό για κατοίκους Ελλάδας και λήγει στις 1 Mαίου και ώρα 18:00! Την επόμενη μέρα θα ανακοινωθεί η τυχερή στο τέλος αυτής της ανάρτησης!


Οι όροι είναι απλοί!


Υποχρεωτικοί:
1. Nα είστε μέλη του blog μέσω GFC από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"

2. Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook (από εδώ)

3. Like στην σελίδα Femme Fatale on Facebook, από εδώ!

4. Like, Share and Comment την φωτογραφία του διαγωνισμού από εδώ! Γιατί είναι όμορφο να μοιράζεσαι! (Καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές) 

5. Άφησε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση αφού διαβάσεις τις λεπτομέρειες για την αγαπημένη μου κρέμα εδώ, και πες μου ποια είναι η δική σου αγαπημένη κρέμα, και γιατί θέλεις να δοκιμάσει την Unani? Φυσικά μην ξεχάσεις να αφήσεις το email σου για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου σε περίπτωση που κερδίσεις.


Μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές εάν.... 

6. Εάν κάνεις Follow το Fairy Make up Tales  on Instagram, να κάνεις Repost την φωτογραφία του giveaway με το hashtag #Fairymakeuptales_Giveaway , μην το ξεχάσεις για να μπορέσω να το ελέγξω και φυσικά να είναι δημόσιο.

7.Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!

Good Luck Fairies...



39 σχόλια:

  1. αγαπημενες κρεμες που χρησιμοποιω εδω και ενα χρονο ειναι της pure philosophy τις οποιες γνωρισα απο σενα οποτε πιστευω οτι και αυτες θα μου αρεσουν αφου ειναι οτι πρεπει για τις παναδες και τις λεπτες γραμμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ότι σας αρέσουν προϊόντα που συστήνω... Καλό Πάσχα και φιλιά πολλα

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε Μαίρη για την γνωριμία της περι ης ο λογος και για την προσφορά της.Μετά απο ενα πρόβλημα υγείας και την απώλεια πλέον ορμονών,παλεύω με ένα δέρμα που δυσκολεύεται να ενυδατωθεί και οι πανάδες είναι πιο εύκολες.Χρησιμοποιώ εντατικά κρέμες φαρμακείου και πολλά έλαια αλλά δεν έχω βρει ακόμη το ιδανικό.Με δελέασε το γεγονός οτι αυτή η κρεμα,περα απο τα συστατικά που θέλω,ειναι λεπτορευστη.Καλή Ανάσταση εύχομαι. gfc+fb:Αικατερίνη Ράπτη - katiarpt64@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια κρεμα.Ευχαριστουμε πολυ για των ομορφο διαγωνισμο.Καλο πασχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει η κρέμα της Mystico με πούδρα μαργαριταριών, που έχει ανάλαφρη υφή και δε μου προκαλεί λιπαρότητα! Με τράβηξε αρκετά η πληροφορία ότι η κρέμα της Unani είναι λεπτόρρευστη κι απορροφάται γρήγορα!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.
    Instagram: morbid_girl
    Google Plus: Αλκμήνη Πι.
    Αλκμήνη Πιστικοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα κρέμα! Το αιώνιο πρόβλημά μου είναι η λιπαρότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχω ανάγκη από ενυδάτωση! Η κρέμα που παρουσίασες, αναφέρεις πως έχει λεπτόρρευστη υφή, που το μεταφράζω σε πιο ανάλαφρη αίσθηση κι όχι αυτήν του "μπουκώματος"! Θα με ενδιέφερε πολύ να τη δοκιμάσω! Για να πω την αμαρτία μου, συνήθως χρησιμοποιώ σκέτο ορό, αλλά μια κρέμα που χρησιμοποιώ μερικές φορές την εβδομάδα είναι (μάσκα ύπνου ουσιαστικά), αυτή του Κορρέ με άγριο τριαντάφυλλο!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    gfc: Fotini Xanthopoulou
    google plus: Fotini Xanthopoulou
    Instagram: f_xanth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ήθελα να τη δοκιμάσω για την υπόσχεση να εξαφανίσει τις πανάδες!! Τώρα η αγαπημένη μου κρέμα είναι η της Lierac από την σειρά Magnificence!! Ευχαριστούμε πολύ! mail mariannakigr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αγαπημενη μου κρεμα ειναι η time filler της Filorga. Θα ηθελα να δοκιμασω τα προιοντα της Unani λόγω της υφης που εχεις περιγραψει οτι εχουν. Ευχαριστουμε για το δωρο & Καλο Πασχα! FB: Maria Marconiou , Instagram: mariamarconiou email: mariamarconiou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να τη δοκιμάσω. Αγαπώ τις ενυδατικές. Πολλές με άφησαν ικανοποιημένη. Δεν έχω κάποια αγαπημένη. mail: emi22lyk@yahoo.gr // fb & gfc Moutzouri Emi (Μουτζούρη Έμη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπημένη μου κρέμα είναι η Bee Radiant της Apivita.
    Μου αρέσουν πολύ οι κρέμες που δίνουν λάμψη και φωτεινότητα στην επιδερμίδα!
    Καλό Πάσχα! (olgaki_pa@hotmail.com-gfc:Olga P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι η bepanthol...ενυδατωνει και δεν ειναι καθολου λιπαρή!!!
    email:zoezoe19788@yahoo.gr
    fb:ζωη ζωιτσα χρηστος σαμαρας
    google:ζωη ζωιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xρησιμοποιώ την Vichy Idealia !Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Unani και να δώ τα αποτελέσματα της!!!!Ευχαριστούμε!!!
    anthi_pa@hotmail.com
    GFC Anthi Papadopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αγαπημένη μου κρέμα είναι η Κορρές Άγριο τριαντάφυλλο. Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η βαθιά ενυδάτωση.
    email: thebillymar@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Moυ αρεσουν ολες κορρε...κ θα ηθελα να δοκιμασω αυτη γιατι εχω ακουσει τα καλυτερα! marakiblonde@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xρησιμοποιω τη V1969. Μπορω να πω οτι δεν εχω μεινει ικανοποιημενη. Χρειαζομαι βαθια 24ωρη ενυδατωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει η κρέμα της Mystico με πούδρα μαργαριταριών, Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Unani και να δώ τα αποτελέσματα της ntinapapadia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρησιμοποιώ την Bepanthol απο το φαρμακείο Θα θελα να δοκιμάσω την Unani γιατί πάντα είμαι ανοιχτή να δοκιμάζω νεα προιόντα ,αλλά και επειδή διάβασα ότι είναι λεπτόρευστη ,χωρις να βαραίνει το δέρμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρεσει η daywear της Este Lauder την οποια χρησιμοποιω χρονια αν και εχω δοκιμασει κι αλλες σε αυτη παντα καταληγω!email pavlopoulougiota@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το καιρό χρησιμοποιώ τη κρεμα ημέρας της Vichy Idealia. Θα ήθελα πολύ να μου δωθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τη κρεμα ημέρας της Unani.
    GFC: Νίκη Σαρρή
    instagram: nikhsarri
    google+: Νίκη Σαρρή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρώτη φορά,ακούω για τη συγκεκριμένη κρέμα,και ομολογώ οτι δεν ήξερα οτι η εγκυμοσύνη επιφέρει πανάδες στο δέρμα!Κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι νέο!!!
    Αγαπησα το Femme Fatale,απο 'σενα και έκανα μερικές αγορές που δε τις μετάνιωσα,όπως μια σειρά σαμπουάν,και θεραπείας μαλλιών!Θα ήθελα να τη δοκιμάσω,προς το παρον η δικιά μου αγαπημενη είναι εδώ και ένα δύο χρόνια η VAGHEGGI Matyfing cream,για λιπαρά δέρματα και σαν αντηλιακή χρησιμοποιώ τη VAGHEGGI με SPF 30,που τις δοκιμασα στην αισθητικό μου,και έμεινα απολυτα ικανοποιημένη,καθώς έχω ένα μεικτό και περίπλοκο δέρμα!Το χειμώνα χρησιμοποιούσα μια ενυδατική΄της Essense για λιπαρά δέρματα,που ήταν πολύ ελαφριά,και δροσερή(συνηθως τη χρησιμοποιούσα μετά το γυμναστηριο)αλλά πλέον,έχει αποσυρθεί,όπως έψαξα και έμαθα δυστηχως...
    Facebook: Σουλτάνα Καραμάνη -Instagram:tania_karamani-email:agapiscorpio1988@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα ήθελα να τη δοκιμάσω για την υπόσχεση να εξαφανίσει τις πανάδες!! Τώρα η αγαπημένη μου κρέμα είναι η της Lierac από την σειρά Magnificence! Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 🌹 🌸 💖 💟 ❤ mail:marthadv77@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω αγαπημένη κρέμα! Κατά καιρούς δοκιμάζω διαφορές ψαχνόντας αυτήν που θα μου κάνει είναι ΤΗΝ διαφορά! Απέκτησα ένα κοριτσάκι πέρυσι και οι πανάδες εμφανίστηκαν! Πολλές Μάλιστα. Θα ήθελα να την δοκιμάσω για την υφή που μας λες ότι έχει και για τα αποτελέσματα! Εμπιστεύομαι την κρίση σου γιατί ξέρω ότι έχεις δοκιμάσει πολύ περισσότερες από εμένα. Όμως στον κάθε τύπο δέρματος η κάθε κρέμα έχει διαφορετικά αποτελέσματά!
    Instagram : gianna_christaki
    Facebook : Gianna Christaki
    Google: ΓΙΑΝΝΑ ΧΡΙΣΤΑΚΗ
    Emaik: giannnax@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Bepanthol for oily skin ⭐⭐ thank you and wishing to try unami cream �� e-mail lugnerus@yahoo.com instagram mulanx79 GFC eleni lachana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένη κρέμα είναι η Bee Radiant της Apivita!!!
    Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Unani.
    FB name:Μαρια Κωστη
    gfc:MARI KOS
    marikos21o@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι η bepanthol!!!!!
    Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τη κρεμα ημέρας της Unani.
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!
    FB name:Ανδρια Διωτου
    gfc:ΑΝΔΡΙΑ ΔΙΩΤΟΥ
    andriadiotoy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΛΛΕΣ Κ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ Κ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ
    ΘΑ'ΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aγαπημένη μου κρέμα είναι η Bee Radiant της Apivita.
    antonia1p@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θέλω να κερδίσω την σειρά περιποίησης γιατί μου άρεσε η περιγραφή σας...
    Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την super multi - corrective cream της Kiehl's
    Ευχαριστούμε πολύ! <3
    Fb Triantafyllia Toti
    lilian.toti@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αγαπημενη μου εδω και 2-3 μηνες ειναι η Vichy Idealia.θα ηθελα να δοκιμασω το δωρο μας γιατι μας ειπες οτι δεν αφηνειβαρια αισθηση στο δερμα και αυτο μου αρεσει fb Mairi Mairoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αγαπημενη μου εδω και 2-3 μηνες ειναι η Vichy Idealia.θα ηθελα να δοκιμασω το δωρο μας γιατι μας ειπες οτι δεν αφηνειβαρια αισθηση στο δερμα και αυτο μου αρεσει fb Mairi Mairoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπημένη κρέμα δεν έχω και γι' αυτό θέλω να τη δοκιμάσω!
    F/B: Nina Kampouri.
    e-mail: ninacardu@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μου αρέσει η κρέμα της Mystico με πούδρα μαργαριταριών, που έχει ανάλαφρη υφή και θελω να δοκιμασω και το δωρο μας,δεν μου αρεσει να μενει βαρια αισθηση στο δερμα μετα φβ τζουλια χορευτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χρησιμοποιω της pure philosophy τις οποιες γνωρισα απο σενα και θελω να δοκιμασω αυτες που κανουν καλο στις παναδες,γιατι εχω λιγες σαν φακιδουλες fb Maria Diakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θαυμάσιο σετ ομορφιάς!! Ευχαριστούμε πολύ!! Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη αγαπημένη κρέμα... Δοκιμάζω... Θέλω να δω αν μου ταιριάζει η Unani Il-luminate και αν είναι τόσο αποτελεσματική, θα γίνει η αγαπημένη μου!! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Instagram: apollwnia - Twitter: @petroula1608 - GFC: phaos - Google+: APOLLWNIAgr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την Vichy Liftactiv Supreme!!!Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την Unani γιατί φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερη!!!Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!!
    gfc/google+/facebook:Κρυστάλω Σταμάτη
    e-mail:marakim13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΑΣΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΡΆ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΑΣ 💟💚💚💝💗💞🌷💝💞🌷🌷🌷Fb. Ολυμπια Αντωνοπουλου email.olyanto77@yahoo.gr. Google Ολυμπια Αντωνοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η αγαπημένη μου κρέμα είναι η Benefiance της Shiseido. Θα ήθελα όμως να δοκιμάσω την Unani γιατί από την παρουσίαση που έκανες, φαίνεται εξαιρετική απ' όλες τις απόψεις. ❤️ Facebook Iro Bakali

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...