Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Το ταξίδι πρός την μητρότητα!

Γεια σου Fairy Girl...

Η σημερινή ανάρτηση είναι εντελώς διαφορετική απ'ό,τι έχεις διαβάσει μέχρι σήμερα στο Fairy Make up Tales, αλλά βλέπεις η πραγματική ζωή δεν είναι μόνο ομορφιά, χαριτωμένα πραγματάκια και μακιγιάζ, η πραγματική ζωή έχει και αγωνίες, ενίοτε πόνο, αλλά και πολύ χαρά! Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να θίξω ένα θέμα που για κάποιους είναι taboo εγώ όμως αποφάσισα ότι δεν θα έπρεπε να είναι! Είναι μερικά πραγματάκια στην ζωή, που για κάποιους είναι τόσο απλά και δεδομένα και για κάποιους τόσο δύσκολα, που καμιά φορά μοιάζουν ακατόρθωτα! 

Μιλάω για το θέμα της μητρότητας! Ναι ένα μωράκι, ένα τόσο δα μικρό μωράκι, είναι το όνειρο πολλών ζευγαριών και μερικές φορές είναι απλά τόσο δύσκολο να το αποκτήσουν! Εμείς μπήκαμε στον αγώνα για την δημιουργία οικογένειας εδώ και 6 περίπου χρόνια! Πάντα ξεκινάς με αυτές τις ατελείωτες προγεννητικές εξετάσεις ώστε να βρεις ποιο είναι αυτό το μικρούλι (ή μεγαλούλι) πρόβλημα  που μας κρατάει μακριά από το όνειρο μας! Και έτσι μετά από ένα εύλογο διάστημα που συνήθως είναι παραπάνω από ένα χρόνο, άπειρες εξετάσεις και άπειρες επισκέψεις σε γιατρούς και από τους δύο μας, καταλήξαμε ότι απλά δεν συμβαίνει τίποτα, είναι όλα συμπτωματικά και θέμα τύχης.. Έτσι μας είπαν και εμείς το πιστέψαμε γιατί δεν ήταν ένας γιατρός, ήταν πολλοί! 
Και κάπως έτσι ξεκινήσαμε και επίσημα τις προσπάθειες τεχνητής γονιμοποίησης γιατί δεν θέλαμε να το αφήσουμε άλλο στην τύχη, αφού αυτή δεν ήταν άλλωστε και με το μέρος μας... Πρώτα δοκιμάσαμε την τύχη μας σε ένα ιδιωτικό κέντρο της Αθήνας. Η προσπάθεια έγινε αλλά εγώ έπαθα υπερδιέγερση ωοθηκών και αργότερα, μετά την πρώτη εμβρυομεταφορά, ήρθε και η πρώτη αποτυχία! Δεν θα σου μιλήσω για την απογοήτευση που νιώσαμε, θα σου μιλήσω όμως για το συναίσθημα που αποκόμισαμε από το Κέντρο που εμπιστευτήκαμε! Νιώσαμε ότι μας χρησιμοποίησαν και ότι απλά μας είδαν σαν πορτοφόλι και όχι σαν ανθρώπους με όνειρα! Αποφασίσαμε ότι δεν θα ξαναγυρνούσαμε εκεί, αυτό ήταν το μόνο σίγουρο! Οι επόμενες προσπάθειες γίνανε σε μεγάλο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και θέλω να σου πω ότι εκεί, ένιωσα την απόλυτη εμπιστοσύνη που θα πρέπει να νιώθει μία γυναίκα για τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν να κάνουν το όνειρο της πραγματικότητα! Θα σου πω ότι οι προσπάθειες μας και εκεί δεν βρήκαν πρόσφορο έδαφος και οι υποψίες μου ότι κάτι φταίει με μένα άρχισαν να μεγαλώνουν! Άφησα ένα χρονικό διάστημα 1,5 χρόνου να περάσει! Θέλαμε να ηρεμήσουμε, να χαλαρώσουμε και γιατί όχι, να αφήσουμε το χρόνο να δουλέψει υπερ μας! Αφού γίνανε όλα αυτά και ανανεωθήκαμε, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να ξαναμπούμε στο παιχνίδι.... Άλλωστε μεγαλώνω και μόνο αυτός είναι ο λόγος που με αγχώνει (ενίοτε), το νούμερο της ηλικίας μου που δεν σταματά να αυξάνεται! 
Και έτσι διάλεξα έναν νέο γυναικολόγο και ξεκινήσαμε (και πάλι) μια νέα σειρά εξετάσεων! Αφού έγιναν οι εξετάσεις και τις είδε, μου είπε ότι με αυτό τον θυρεοειδή δεν πρόκειται ποτέ να μείνεις έγκυος! Η ιδανική TSH για να τεκνοποιήσεις πρέπει να είναι κάτω του 2, είπε. (Shock!) Η δική μου TSH  συγκεκριμένα είναι 4, πάντα ήταν 4 από τα 18 μου χρόνια ήταν 4, και τα τελευταία 6 χρόνια έβλεπα κάθε χρόνο έναν ενδοκρινολόγο και μου έλεγε ότι όλα είναι φυσιολογικά! 
Δηλαδή τι? Η λύση στο πρόβλημα μας, και το εισιτήριο για το όνειρο μας είναι απλά ένα μικρούλικο χάπι θυρεοειδή? 
Επόμενο στάδιο... Η επίσκεψη σε έναν νέο ενδοκρινολόγο! Μου είπε ακριβώς τα ίδια με τον γυναικολόγο μου και απόρησε γιατί με έβαζαν στην διαδικασία της εξωσωματικής με αυτούς τους δείκτες θυρεοειδούς! Αν απόρησε εκείνη, καταλαβαίνεις πόσες απορίες είχαμε εμείς!!! Ξεκίνησα όμως την θεραπεία και σήμερα 1 σχεδόν χρόνο μετά η TSH μου έχει πέσει και εγώ έχω όλες τις ψυχικές δυνάμεις να ξαναμπώ στην διαδικασία και να ονειρεύομαι να αποκτήσουμε ένα μωράκι! 
Πριν συνεχίσω όμως ήθελα να είμαι σίγουρη ό,τι δεν συμβαίνει και κάτι άλλο με μένα, και έτσι αποφάσισα να κάνω μία υστεροσκόπηση! Υστεροσκόπηση, είναι μία μικρή επέμβαση στην οποία ο γιατρός έχει πλήρη εικόνα του εσωτερικού της μήτρας, αν βρει κάτι που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί, τότε απλά το αφαιρεί και μιλάμε για παρεμβατική υστεροσκόπηση!
Θέλεις να μάθεις ποιόν επέλεξα να εμπιστευτώ? Και πάλι ένα Δημόσιο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο!  Ο καθηγητής που επισκεφτήκαμε μας ενέπνευσε εμπιστοσύνη και ανθρωπιά! Η υστεροσκόπηση έγινε και δεν βρέθηκε κανένα εύρημα! Όλα ήταν εντάξει... Ήμασταν έτοιμη για μία νέα εξωσωματική... Ίσως την τελευταία?
Και αυτήν την προσπάθεια την έκανα στο ίδιο νοσοκομείο που έγινε η επέμβαση, με τον ίδιο καθηγητή-γιατρό-άνθρωπο που εμπιστευτήκαμε!
Τώρα? Απλά αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα!
Θέλεις να σου πω τι έχω αποκομίσει από όλο αυτό το ταξίδι μας μέχρι σήμερα? 
Καταρχήν όταν επιλέγεις ένα γιατρό ή ένα Κέντρο, να έχεις πάντα μαζί σου τον άντρα σου. Οι άντρες είναι πιο διαισθαντικοί και βλέπουν πιο καθαρά από εμάς τις γυναίκες! 
Μην απορρίπτεις τα δημόσια νοσοκομεία, γιατί κάνουν πραγματικά καλή δουλειά και δεν έχουν σκοπό να σε "κλέψουν". Τους ενδιαφέρει να πετύχεις γιατί έτσι θα αποκτήσουν ακόμα καλύτερη φήμη! 
Στην εξωσωματική δεν ισχύει πάντα το "όσο πιο ακριβά  τόσο πιο καλά"! Οι πιθανότητες είναι  σχεδόν πάντα οι ίδιες αρκεί οι άνθρωποι πίσω από το κέντρο να κάνουν σωστά και υπεύθυνα την δουλειά τους. Και μην ξεχνάς, η εξωσωματική δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ντρέπεσαι! Είναι η δική σου μάχη για να αποκτήσεις μία οικογένεια!

Σήμερα σου άνοιξα ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της καρδιάς μου και θέλησα να σου δείξω και την άλλη μου πλευρά! Εκείνη την πλευρά που δεν είναι η Fairy Mary, αλλά η Μαίρη, εκείνη που ονειρεύεται, προσπαθεί, απογοητεύεται, ζητάει βοήθεια από τον άντρα της ζωής της και μετά πάλι σηκώνεται, πιο αισιόδοξη από ποτέ, έτοιμη να δαμάσει όλους τους δαίμονες του σύμπαντος! Ο άντρας της ζωής μου είναι για μένα η δύναμη μου, με την αγάπη μας για όπλο θα τα καταφέρουμε να γίνουμε γονείς!  Εύχομαι αυτή να είναι η τυχερή μας φορά!!! Και ναι όλη η αισιοδοξία του κόσμου είναι μαζί μας, καμία αρνητική σκέψη αυτή τη φορά! 
Update 8-8-2016
Και τελικά......

23 σχόλια:

  1. Με συγκίνησε το γραπτό σου! Σου ευχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία με την εξωσωματική και να έχεις γρήγορα μια υπέροχη και υγιή εγκυμοσύνη και το μωράκι σου στην αγκαλια σου υγιές! γιατί όχι, και 2 μαζι!!! ;-) φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχες σου...νομίζω έπιασαν. Χιχι

      Διαγραφή
  2. στο ευχομαι με ολη μου την ψυχη,να πανε ολα καλα μαιρη μου!τα υπολοιπα δεν θα μπω στην διαδικασια να τα σχολιασω,υπαρχουν ΓΙΑΤΡΟΙ-ΑΝΘΡΩΠΟΙ κ γιατρουδακια...ντρεπομαι για το συναφι μου κατι τετοιες στιγμες..
    τελος παντων..θετικη σκεψη,καθολου αγχος κι απο μενα ολην την αγαπη μου και τις ευχες μου,τετοιον καιρο τ χρονου η κι αργοτερα να μ λες...ολγα δεν μπορω τωρα θελω να θηλασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω σε λίγο καιρό θα σου το πω ολγα μου.... υπέροχη ή απάντησή σου...

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική ανάρτηση, ανθρώπινη στην οποία περιγράφεις σκέψεις, συναισθήματα και καταστάσεις που βιώνει πολύς κόσμος στη σημερινή εποχή! Εύχομαι τα καλύτερα από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι το όνειρο σας να γίνει πραγματικότητα ❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι αυτή η φορά να ειναι η πολυπόθητη για εσας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαιρετικό αυτό που έγραψες πολλές γυναίκες είναι σε αυτή την φάση και μάλιστα είναι το νούμερο 4 μπροστά της ηλικίας τους.. όντως η γιατροί σου λένε θες παιδί πλήρωνε αλλά μήπως τελικά όλα εξαρτώνται απο εμάς όταν δεν υπάρχει κάποιο θέμα σοβαρό υγείας...από το να κάνεις μια γενική εξέταση για παιδί μέχρι να καταλήξεις σε σαλπιγγογραφία η ακόμα και σε Υστεροσκόπηση...? Αρχίζω να πιστεύω πως πολλές φορές εμείς τα ίδια τα άτομα μπλοκάρουμε την όλοι διαδικασία...έχω ακούσει τα απίστευτα πράγματα..Μίας και έκανα όλες μου τις εξετάσεις και εγώ στο Ελένα με τον γιατρό τον κό Παπαδή..Το συμπέρασμα ακόμα και για τις ποιο δύσκολες περίπτωσης είναι η ψυχολογία.Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου όλα να πάνε καλά για όλες τις οικογένειες γιατί το σίγουρο είναι ότι σε αυτή την όλοι διαδικασία το ζευγάρι πρέπει να είναι δυνατό και ενωμένο...Απο καρδίας μια μικρή συνοδοιπόρισα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι τα καλύτερα κορίτσι μου... σίγουρα ή ψυχολογία είναι σύμμαχος αλλά και ή τύχη και οι καλοι γιατροί που θα βρεθούν το δρόμο σου... εύχομαι σύντομα να μου πεις τα ευχάριστα... εγώ θα τα ανακοινωσω σύντομα...

      Διαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας, τις ευχές και την θετική σας ενέργεια... εύχομαι τα καλύτερα σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας, τις ευχές και την θετική σας ενέργεια... εύχομαι τα καλύτερα σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου εύχομαι ολόψυχα, σύντομα να πραγματοποιήσετε το όνειρο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mary μου, θελω να σου εκφρασω το θαυμασμο μου για το κουραγιο σου κ την επιμονη σου για το ΟΝΕΙΡΟ. Σε οσα διαβασα ειδα τον εαυτο μου. Εγω προσπαθουσα 8χρονια. Εκανα 6 εξωσωματικες σε μεγαλα κ μικρα κεντρα που παντα κοιταζαν την τσεπη μας κ οχι τη λαχταρα μας. Τελικα μετα απο επιμονη, υπομονη κι αγαπη για το ονειρο τα καταφεραμε κι εχουμε τωρα μια μπεμπουλα 2,5 μηνων. Σου το ευχομαι κι σενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω μου έφερε γούρι το υπέροχο σχόλιο σου.... να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και σύντομα και στα δικά μας... χιχι

      Διαγραφή
    2. Νομίζω μου έφερε γούρι το υπέροχο σχόλιο σου.... να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και σύντομα και στα δικά μας... χιχι

      Διαγραφή
  11. Μαιρούλα μου με συγκίνησες με τα γραφόμενα σου. Θα γίνεις και εσυ μανούλα σύντομα, το αξίζεις, όπως το αξίζουν όλες οι γυναίκες του κόσμου που θέλουν φυσικά να γίνουν.Το ταξίδι σου ήταν πολύ μεγάλο.Αλλά πιστεύω η υπομονή, επιμονή, θέληση και και η κατανόηση που είχες απο τον σύντροφο σου νίκησαν.Σύντομα εύχομαι να πάρεις το μωράκι αγκαλιά,και θα το πάρεις. Και ξέρεις κάτι..Θα γίνεις πολύ καλή μανούλα.
    Σαγαπώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαίρη μου.. μετά από αυτή την κατάθεση ψυχής, πιστεύω ότι το μωράκι σας είναι καθ'οδόν... μόνο τα καλύτερα σας εύχομαι γλυκό μου πλάσμα... αναμένουμε με χαρά τα ευχάριστα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαίρη μου....baby loading....!!!!... μπράβο.... Θαυμάσια...με το καλό να το κρατήσετε αγκαλιά γλυκιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανατρίχιασα!όλα καλά από εδώ κ πέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω περάσει την διαδικασία που περιγράφεις, αλλά έχω περάσει πολλά άσχημα σε διαδοχικές εγκυμοσύνες.αλλαξα γιατρούς, έκανα όλες τις εξετάσεις ακόμη και όσες δεν χρειάζονταν, κοντεψα να χάσω την ζωή μου. Στο τέλος όμως, με κόπο και βάσανα και θυσίες και με την βοήθεια της παναγιας,κρατησα την κορούλα μου στα χέρια μου. Σήμερα είναι σχεδόν 11 ετών και ή αγαπημένη της μωρουδιακη φωτογραφια, είναι αυτή που είναι διασωληνομενη στην θερμοκοιτιδα! Όλα καλά σου εύχομαι να σου πάνε! Ηρεμία και προσοχή!και αγάπη φυσικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκια μου Μαιρη σου ευχομαι ολοψυχα να κρατησεις συντομα το παιδακι σου στη αγκαλια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χάρηκα πολύ με το update!! Με το καλό Μαίρη μου <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...