Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

No more Brittle Nails!!!!

Hi Fairies....

Kάποιες φορές τον χρόνο τα νύχια μου γίνονται απίστευτα αδύναμα και ξεφλουδίζουν! Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από το να σπάνε τα νύχια σου και να μην μπορείς να τα μακρύνεις!! Κατά καιρούς δοκιμάζω διάφορες θεραπείες και λαδάκια τα οποία όμως αργούν πάρα πολύ να αποδώσουν!

Έπρεπε λοιπόν να βρω ένα σκληρυντικό που να κάνει τα νύχια μου πιο δυνατά, να σταματήσουν να ξεφλουδίζουν και να μακρύνουν επιτέλους! Έψαξα στο Bebeauty και κατέληξα στο QuickCare Strenght Treatment της Sally Hansen!
Eίναι ένα σκληρυντικό σε μορφή στυλό, με ένα βουρτσάκι στην άκρη του. Κάνεις κάνα δύο κλικ κλικ και το υγρό έρχεται στο βουρτσάκι! Το χρησιμοποιώ κάθε δύο μέρες και μέσα σε δεκαπέντε μέρες τα νύχια μου διορθώθηκαν άμεσα! Τέρμα στο ξεφλούδισμα και ήδη άρχισαν να μακραίνουν!













Περιέχει προβιταμίνη Β5 και εκχυλίσματα Bamboo και κάκτου!

Αν έχεις και εσύ νύχια που ξεφλουδίζουν συστηματικά η λύση είναι το QuickCare Strenght Treatment της Sally Hansen, θα το βρεις εδώ στο Bebeauty.gr και κοστίζει μόνο 4€.

Έχεις βρει κάποια άλλη λύση για τα νύχια που ξεφλουδίζουν Fairy Girl? Αντιμετωπίζεις και εσύ μήπως παρόμοιο πρόβλημα?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Θα το έχω σίγουρα υπόψιν μου. Εκτός του ότι είναι πολύ οικονομικό θα μου είναι σίγουρα χρήσιμο μετά από ημιμόνιμο μανικιούρ που τα νύχια μου παθαίνουν μεγάλο σοκ. Thank you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...