Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Cleansing Radiance Mask

Γεια σας Fairies....

Οι γιορτές πέρασαν και ήρθε η ώρα να ανασυνταχθούμε... Ξεστολίσαμε το δέντρο μας, γυρίσαμε στις δουλειές μας και προσπαθούμε να βάλουμε τον οργανισμό μας σε μία φάση αποτοξίνωσης από τα γλυκά... Το δέρμα μας και πιο ιδιαίτερα το πρόσωπο μας χρειάζεται και αυτό μία αποτοξίνωση για να δείξει λαμπερό και ξεκούραστο!!! Η Youth Lab κυκλοφόρησε την Cleansing Radiance Mask και μας έσωσε!


Είναι μία κρεμομάσκα που καθαρίζει το πρόσωπο μου σε βάθος ενώ παράλληλα μειώνει τους διεσταλμένους πόρους και χαρίζει λάμψη! Έχει κρεμώδη υφή που ενώ την απλώνεις στο πρόσωπο σου νιώθεις αυτό το ελαφρύ γαργάλημα που ξέρεις ότι θα απολεπίσει ελαφριά την επιδερμίδα σου, χωρίς βέβαια να την ερεθίσει!
Εάν έχεις μικρές εξάρσεις ακμής ή ξεκάρφωτο σπυράκια μια στο τόσο όπως εγώ, η εφαρμογή της cleansing radiance mask θα σε βοηθήσει και υπόσχομαι πώς θα σε ενθουσιάσει! Δεν ερεθίζει και δεν κοκκινίζει καθόλου το πρόσωπο και είναι ιδανική για χρήση πριν από ένα ιδιαίτερο μακιγιάζ που θέλεις να κρατήσει πολλές πολλές ώρες, αφού έχει την ιδιότητα να απομακρύνει το σμήγμα  από τους πόρους και να ρυθμίζει την ανεπιθύμητη λιπαρότητα κατά την διάρκεια της μέρας.
Την διαφορά την είδα από την πρώτη κιόλας χρήση της, το γαργάλημα και η υπέροχη μυρωδιά της "δούλεψαν" τέλεια στην επιδερμίδα μου χαρίζοντας της καθαριότητα και άμεση λάμψη! Η παιχνιδιάρικη girly cute ροζ συσκευασία της θα στολίσει το μπάνιο σου και θα σε κάνει να χαμογελάς σε κάθε χρήση της! Την χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα και η διάρκεια εφαρμογής της είναι 10 με 15 λεπτά!

Αν δεν έχεις δοκιμάσει (ακόμα) κάτι από την Youth Lab σου προτείνω να ξεκινήσεις με αυτή τη μάσκα και με το βουρτσάκι Beauty tool (review) που θα κάνει τον καθαρισμό σου παιχνιδάκι!
Μπορείς να αποκτήσεις την Cleansing Radiance Mask από το eshop της YouthLab εδώ, στην τιμή των 16€.
Επόμενη δοκιμή από την αγαπημένη πλέον Youth Lab, η ενυδατική κρέμα προσώπου για μεικτές επιδερμίδες Balance Moisture Cream!

Μην ξεχνάς ότι όλα τα προϊόντα της YouthLab είναι ελληνικά, δερματολογικά ελεγμένα, χωρίς parabens και sulfate.

Έχεις δοκιμάσει κάτι από την Youth Lab?? Πες μου εάν έχεις να μου προτείνεις κάτι γιατί θέλω να δοκιμάσω και άλλα από αυτή την εταιρεία!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

5 σχόλια:

  1. Παντα ήθελα να δοκιμάσω κάτι από αυτήν την μάρκα!! Ίσως ήρθε η ώρα να το κάνω! Πολύ ωραίο post! Φιλιά! :)

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ ή εταιρεία και μου κέντρισε το ενδιαφέρον ή μάσκα φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω δοκιμασει κατι απο την συγκεκριμενη μαρκα,εχω ακουσει ομως τα καλυτερα και συντομα θα δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ,ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΟΥ,ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΤΣ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η συγκεκριμένη μάσκα, την έχω ερωτευτεί! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...