Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

My Feminine Boudoir Pleasure Calendar for 2016!

Γεια σου Fairy Girl..

Λίγες οι μέρες που μείνανε από το 2015 και κοιτώντας πίσω αναρωτιέσαι που πήγε ένας ολόκληρος χρόνος... Σκεπτόμενη όμως λίγο καλύτερα έχω πολλές στιγμές να θυμηθώ, έντονες μοναδικές που σημάδεψαν τον χρόνο που έφυγε, για πάντα βαθιά μέσα στην μνήμη μου! Ένας νέος χρόνος έρχεται γεμάτος με 365 λευκές σελίδες, έτοιμες να τις γεμίσουμε με εμπειρίες και αναμνήσεις!
Κάθε νέος χρόνος μπαίνει με τις καλύτερες προδιαγραφές, ελπίδες, όνειρα, σχέδια και κάπου εκεί... στην ρουτίνα της καθημερινότητας τα χάνουμε και τα ξεχνάμε! Λάθος, λάθος, μέγα λάθος! Κάθε μέρα είναι εκεί για να την ζούμε και να την απολαμβάνουμε! Απλά πρέπει να είμαστε λίγο πιο οργανωτικοί και να μην ξεχνάμε να χαμογελάμε στο κάθε νέο πρωινό! Κάπως έτσι απλά, αισιόδοξα και ξαφνικά ήρθε στην ζωή μου ένα ημερολόγιο!

Ένα ημερολόγιο φτιαγμένο με αγάπη και αισιοδοξία! Ένα ημερολόγιο που θα μου θυμίζει κάθε μέρα να απολαμβάνω την ζωή! Το My Feminine Boudoir Pleasure Calendar  από την Feminine Boudoir-Κλαίρη ήρθε για να γεμίσει τις μέρες μου με χρώμα και αισιοδοξία!

...."Η παρατήρηση και η καταγραφή του χρόνου σου, των απολαύσεων και της χαράς σου θα σηματοδοτούν το ταξίδι σου μοναδικά.  Θα σηματοδοτούν Εσένα, έτσι όπως ποθείς Εσύ να είναι οι μέρες σου, έτσι όπως ποθείς να είσαι Εσύ αυτή τη χρονιά"....
Ναι, είναι ένα διαφορετικό ημερολογίο, ένα γυναικείο ημερολόγιο με αισιόδοξα μηνύματα και υπέροχο σχεδιασμό! 
Κυκλοφορεί σε 6 χρώματα και εγώ επέλεγα το Parisian Red, ένα έντονο κόκκινο που είναι συνώνυμο με την καλή τύχη! Το κάθε Pleasure Calendar μπορεί να γίνει αυστηρά δικό σου, χαράζοντας το όνομα σου στην άκρη του! Το δικό μου έγινε αυστηρά προσωπικό!
Έτσι λοιπόν εγώ ξεκινάω το δικό μου 2016 με χαμόγελα, αισιοδοξία, όνειρα και ένα Pleasure Calendar για να μην ξεχνάω να απολαμβάνω την κάθε μέρα! Θέλεις και εσύ?
Τα My Feminine Boudoir Pleasure Calendars 2016 μπορείς να τα βρεις εδώ:
1. www.pleasurecalendars.gr
2. Καταστήματα Public σε όλη την Ελλάδα
http://www.public.gr/storelocator/

Αγαπάς τα ημερολόγια Fairy Girl??? Επέλεξες το δικό σου για το 2016?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο! Εγώ έχω το πιο "αθώο" ροζ, και ήδη ξεκίνησα να το γεμίζω με τις σημειώσεις μου. Μακάρι να μας περιμένει ένα 2016 πιο τυχερό :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Einai teliea kai an den eixa parei idi tha to paragelna


    http://www.distinguisheddiva.com/2015/12/festive-evening-monochromatic-outfit.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...