Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

So!Beauty New Colors for Winter 2015!

Hi Fairies...

Θυμάσαι που σου είχα δείξει τα matte κραγιόν της So!Beauty εδώ? Εγώ με την πρώτη κιόλας δοκιμή είχα ενθουσιαστεί και αυτός ο ενθουσιασμός μου πέρασε και σε σένα! Και εκεί που δεν ήμουν a lipstick girl, ήρθα και κόλλησα με αυτά τα κραγιόν!
Είναι matte, είναι ενυδατικά και περιέχουν   μικροσφαιρίδια Υαλουρονικού οξέως και  έλαιο argan, που σημαίνει ότι παρέχουν χρώμα, ενυδάτωση και θρέψη! Η So!Beauty λοιπόν μόλις λάνσαρε την χειμερινή σειρά matte lipsticks και όλα τα χρώματα είναι ονειρεμένα! 10 χρωματικές επιλογές για να διαλέξεις.... Εγώ φυσικά, μόλις τα είδα κόλλησα με την απόχρωση Surrender, ένα βαθύ μωβ που παρόλο που δεν ήξερα αν θα μου ταιριάξει, ήθελα επειγόντως να το αποκτήσω!



 Tελικά το μωβ με ξετρέλανε, με την ένταση του αλλά και με την διάρκεια του στα χείλη μου ... Οπότε τώρα έχω κάθε λόγο να φοράω μωβ και στα χείλη μου!

Ένα δεύτερο χρώμα που επέλεξα ήταν το Teen Angel, ένα ροζ/μωβ που κολακεύει κάθε επιδερμίδα! Είναι ιδανικό για τα πρωινά στο γραφείο και μυρίζει υπέροχα! 
Εσύ Fairy Girl δεν ξέρω πόσο εύκολα θα διαλέξεις ανάμεσα στα 10 αυτά υπερ τέλεια χρώματα! Αν πάντως αγαπάς το κόκκινο να σου πώ ότι το Too Much είναι ένα υπέροχο έντονο-γεμάτο κόκκινο που θα σε ξετρελάνει, και αν πάλι επιθυμείς να πας με τις τάσεις της μόδας που επιτάσουν σκούρο μπορντώ-καφέ στα χείλη, τότε το Wanted είναι η καλύτερη επιλογή σου!

Μην ξεχνάς ότι η So!Beauty είναι ελληνική εταιρεία και όλα τα συστατικά και οι συνθέσεις της είναι εξαιρετικά προσεγμένες και άριστες! Θα βρείς όλα τα νέα κραγιόν στην ιστοσελίδα τους εδώ, με εκπτωτική τιμή 9,90€.
Γράψε μου τις εντυπώσεις σου για τα νέα χρώματα, και μείνε εδώ γύρω...θα επιστρέψω με δώρα σε πολλά χρώματα....


Many kisses from Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. η μωβ αποχρωση με τρεαλανε με το που ειδα το ποστ που κατεβασες χθες θα το ηθελα παρα πολυ φοβερο χρωμα τελεια αποχρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I love how the purple looks on you :) :) but you should write an english version of your blog as well-google translate sucks :D greetings from Hungary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφα! Το μωβ είναι σίγουρα το χρώμα σου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπωπω ειναι υπεροχο το μωβ πανω σου σκετη λατρεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...