Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

New Dimension Contouring - The Experience!

Γεια σου Fairy Girl...

Παντού τον τελευταίο καιρό, στο κόσμο της ομορφιάς ακούς να μιλάνε συνέχεια για το contouring! Το Contouring είναι μία νέα τάση στο μακιγιάζ που μας βοηθάει να κάνουμε στο πρόσωπο μας τις απαραίτητες φωτοσκιάσεις ώστε αυτό να φαίνεται με γωνίες και να αναδεικνύονται τα καλύτερα του στοιχεία! Για μένα το "μικρόβιο" του Contouring μπήκε μέσα μου όταν η Estee Lauder κυκλοφόρησε τις νέες παλέτες New Dimension για το πρόσωπο και τα μάτια!




Η εφαρμογή τους όμως μου φαινότανε "βουνό" και έτσι πήγα σε μεγάλο κατάστημα καλλυντικών στην Κομοτηνή, στον πάγκο της Estee και ζήτησα να μου εφαρμόσουν την μέθοδο contouring με τις New Dimension palettes!
H ευγενέστατη αισθητικός της Estee Lauder Φανή Καμπαρμούση ήταν καθ' όλα πρόθυμη, και κάπως έτσι απλά....ξεκινήσαμε!
Μου έκανε ένα απολαυστικό ντεμακιγιάζ με τα Perfectly Clean (review) που λατρεύω και στην συνέχεια μία μάσκα καθαρισμού και αναζωογόνησης 3 λεπτών της σειράς Clear Difference (για τον ορό της σειράς σου μίλησα εδώ).


Στην συνέχεια προετοίμασε το πρόσωπο μου με τον ορό New Dimension Shape and Fill Expert ο οποίος βοηθάει στην διατήρηση της σφριγηλότητας του προσώπου. Για βάση διαλέξαμε το μοναδικό Double wear και ήρθε η ώρα του contouring! 


Με τo Shape and sculpt Face kit, κάναμε σκιάσεις κάτω από το κόκκαλο των ζυγωματικών, στους κροτάφους κατά μήκος της ρίζας των μαλλιών,στο λαιμό και στο κόκκαλο της μύτης (βλέπε σχεδιάγραμμα στην αρχή της ανάρτησης).
Στην συνέχεια, με την παλέτα New Dimension Shape and sculpt Eyes kit, βάλαμε την βάση (Primer) σε όλο το κινητό βλέφαρο, χρησιμοποιήσαμε την φωτεινή ιριδίζουσα απόχρωση για να φτιάξουμε λάμψεις κάτω από τα μάτια, στην μύτη και στο άνω χείλος!

Και στην συνέχεια τοποθετήσαμε την σκούρα απόχρωση, για να δώσουμε βάθος στο μάτι και να διορθώσουμε τυχόν αποστάσεις από την μύτη! Τo αποτέλεσμα είναι υπέροχο και πραγματικά φαίνεται πανεύκολο το Contouring με τα New Dimension! Άσε που βρήκα ευκαιρία να ερωτευτώ (ακόμα) μία mascara για την οποία θα σου μιλήσω προσεχώς!

 
 Ξεκινάω και δικές μου δοκιμές στο σπίτι και θα επανέλθω να σε ενημερώσω για τα ποσοστά επιτυχίας μου!
 
 
Ευχαριστώ Φανή για την εμπειρία New Dimension και το υπέροχο αποτέλεσμα!
Εσύ έχεις δοκιμάσει το contouring, Fairy Girl? Πες μου τις εντυπώσεις σου... Πώς σου φάνηκε το αποτέλεσμα σε μένα?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

  1. Κορίτσι τέλειο το αποτέλεσμα..Δεν το έχω δοκιμάσει το kit αλλα εννοείται πως με δελέασες πολύ. Επίσης μιας και το ανέφερες το Perfectly Clean πολύ το αγαπώ!! Φλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...