Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

A SuperStar mascara!


Γεια σου Fairy Girl...

Αν είσαι και εσύ το mascara addict Fairy Girl, τότε τα νέα που σου φέρνω θα σε ξετρελάνουν! Γνώρισα μία νέα mascara που κάνει τις βλεφαρίδες μου αγνώριστες! Η L'oreal κυκλοφορεί μία νέα mascara που φτιάχτηκε για να αποθεώσει τις βλεφαρίδες μας! Ο λόγος για την False Lash SuperStar mascara που μόλις την δοκίμασα  όλοι γύρω μου μιλούσαν για τις βλεφαρίδες μου! H SuperStar είναι μία mascara που συνοδεύεται από ένα primer. 2 step εφαρμογή και αποτελέσματα μοναδικό!
Στο 1ο στάδιο απλώνουμε το λευκό primer, το οποίο χαρίζει όγκο στις βλεφαρίδες μας...
Στάδιο 2ο, απλώνουμε την μαύρη γεμάτη ίνες mascara η οποία χαρίζει απεριόριστο μήκος στις βλεφαρίδες και καλύπτει εξ ολοκλήρου το λευκό Primer!

Πραγματικά και με την πρώτη στρώση οι βλεφαρίδες μου έχουν μεταμορφωθεί! Είναι σαν να έχω φορέσει ψεύτικες, είναι μακριές και έχουν όγκο! Εγώ προτιμώ να βάζω και μία δεύτερη στρώση SuperStar mascara, γιατί απλά για ένα mascara addict girl μία στρώση δεν είναι ποτέ αρκετή! 

Οσες στρώσεις και να να βάλω, κρατάει τις βλεφαρίδες μου ελαστικές  και απαλές και φυσικά δεν "σκορπίζει" κάτω από τα μάτια μου, όσες ώρες και να την φοράω!
Η False Lash SuperStar mascara από την L'oreal είναι μια μάσκαρα που δεν θα περάσει απαρατήρητη, δοκίμασε την και μετά καμία άλλη δεν θα σε ικανοποιεί όσο αυτή!  Είναι διαθέσιμη στα καταστήματα καλλυντικών και κοστίζει περίπου 15€! 
Μήπως την έχεις ήδη δοκιμάσει Fairy Girl? Πώς σου φάνηκε το αποτέλεσμα στις δικές μου βλεφαρίδες?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

2 σχόλια:

  1. Είδα φωτογραφία σου νομίζω στο instagram με αυτή τη μάσκαρα και ναι το ζήλεψα το αποτέλεσμα, ήταν πολύ ωραίο! Σίγουρα θα την έχω κατά νου τη συγκεκριμένη, γιατί δηλώνω και εγώ mascara addict! Φιλιά πολλά Μαίρη :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικα, δινει απιστευτο αποτελεσμα και σε μενα, που οι βλεφαριδες μου ειναι μετριοτατες. μεχρι τωρα ημουν φανατικη των μασκαρα της radiant. τωρα θα κανω παρασπονδια σιγουρα!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...