Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Pink Power Invisibobbles and a Pink Giveaway! **CLOSED**

Hi Fairies...

Ποιος δεν αγαπάει τις κοτσίδες, τις αλογοουρές και τα updo's στα μαλλιά του? Εγώ προσωπικά τα λατρεύω και ειδικά οι αλογοουρές και οι πλεξίδες είναι πάντα μέρος της καθημερινότητας μου! Για τα Invisibobble σου έχω ξαναμιλήσει εδώ! Από τότε δεν τα έχω αποχωριστεί στιγμή, έχω γλυτώσει από τους πονοκεφάλους που μου προκαλούσαν τα σφιχτά λαστιχάκια και από τα αντιαισθητικά σημάδια "πιασίματος" στα ίσια μαλλιά μου! Τα έχω σε άπειρα χρώματα και υπάρχουν σε όλες τις τσάντες μου, ακόμα και στο αυτοκίνητο! Διάβασε όλες τις λεπτομέρειες και την ανάρτηση ως το τέλος γιατί κάπου εκεί σε περιμένει μία έκπληξη!

Φέτος τον Οκτώβριο λοιπόν, τα Invisibobble βοηθάνε τις γυναίκες και στηρίζουν τον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού πιο πολύ από ποτέ, με τα Pink Power Invisibobble!




Συγκεκριμένα... "Με το συλλεκτικό λαστιχάκι μαλλιών με την ονομασία Pink Power της invisibobble, στηρίζουμε τον οργανισμό Breast Cancer Now στη δυνατή και συνεχή προσπάθεια τους κατά του καρκίνου του μαστού. Η εταιρία invisibobble θα δωρίσει για τον αγώνα αυτόν τουλάχιστον το ποσό των 20.000 βρετανικών λιρών! Ελάτε να συμμετάσχουμε όλοι μαζί!"

Είναι ροζ, είναι ευκολοφόρετα, είναι εύχρηστα, ανθεκτικά και είναι trend! 
Τα Pink Power είναι Limited Edition και μέρος των εσόδων θα δοθούν από την κατασκευάστρια εταιρεία, στη μεγαλύτερη ομάδα έρευνας καρκίνου του μαστού Breast Cancer Now, για να συνεχίσουν δυναμικά το έργο τους. Ας στηρίξουμε η μία την άλλη! Γιατί η πρόληψη μας αφορά όλες!
Mαζί με τα συλλεκτικά Pink Power, κυκλοφόρησαν τα επίσης συλλεκτικά Valentine's Day σε 2 απίθανα χρώματα και με μηνύματα αγάπης στα κουτάκια τους...
Εγώ διάλεξα τα μοδάτα σκούρα μωβ απλά γιατί αγαπώ το χρώμα και πάει με τα περισσότερα ρούχα μου και μία συσκευασία διάφανα που έχουν μία υποψία glitter στο εσωτερικό τους!!
Δεν είναι πανέμορφα? Εσύ έχει υποκύψει στην γοητεία και την πρωτοτυπία των Invisibobble ή ακόμα?

Αν θέλεις να τα δοκιμάσεις σου δίνουμε την ευκαιρία!
Το Fairy Make up Tales χαρίζει σε μία τυχερή μία limited edition συσκευασία Pink Power Invisibobble γιατί το ροζ είναι το χρώμα μας και γιατί το θέμα καρκίνος του μαστού και η πρόληψη ή η θεραπεία του, μας αφορά όλες! Τα pink power  είναι προσφορά του κου Τάκη Βρεττάκου, εμπορικού αντιπρόσωπου moroccanoil, tangle teezer κ.α. Δυτικής Ελλάδος και Ιονίων νήσων.
To Giveaway είναι για κατοίκους Ελλάδας  και λήγει στις 8 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 18:00. Η τυχερή θα ανακοινωθεί αμέσως μετά στο τέλος αυτής της ανάρτησης!

Τι πρέπει να κάνεις? 
  • Like στην σελίδα Fairy Make up Tales on Facebook  (από εδώ)
  • Kάνε like-comment-share αυτή την φωτογραφία στο Facebook για να τα διεκδικήσεις! Μπορείς να κάνεις μία κοινοποίηση κάθε μέρα για να έχεις  περισσότερες συμμετοχές! 
Αλλά αν θέλεις να έχεις ακόμα πιο πολλές πιθανότητες, τότε...
  • Άφησε ένα σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση μαζί με τις εντυπώσεις σου για τα Invisibobble
  • Γίνε (αν δεν είσαι ήδη) μέλος του blog μέσω GFC , μπορείς να γίνεις από το πλαίσιο δεξιά της οθόνης "Γίνετε μέλος αυτού του Ιστοτόπου"(άφησε και το GFC σου στο σχόλιο)! 
  • Αν είσαι παρούσα σε όλα τα social media, μπορείς να κερδίσεις επιπλέον συμμετοχές κάνοντας follow και repost on instagram από εδώ, και share on Google+ από εδώ!! ( με καθημερινά shares και reposts αυξάνονται οι συμμετοχές σου).
Με το πέρας της κλήρωσης η τυχερή θα ενημερωθεί με e-mail ή Inbox και θα πρέπει να μου στείλει τα στοιχεία της εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσει το δώρο της. Το δώρo θα αποσταλεί από εμένα με ταχυδρομείο, και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή του. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

33 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ INSTAGRAM NAME Helen9april GFC NAME Helen Stamatiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τα εχω δοκιμάσει και θα το ήθελα πολυ!! Εχω και γω το ίδιο θέμα με πονοκεφάλους από τα σφιχτά λαστιχακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
    INSTAGRAM NAME Helen9april
    GFC NAME HELEN STAMATIOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο δώρο.Ευχαριστούμε 😊 gfc Maria Papavasileiou instagram mariapapa2203

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά νομίζω ότι είναι η κατάλληλη ευκαιρία να τα δοκιμάσω..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν τα έχω δοκιμάσει,φαίνονται όμως τέλεια!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω δοκιμασει κ θελω πολυ,μιας κ εχω κ μακρια μαλλια!!
    Fb:Anastasia Tripsa gfc:Strawberry girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω χρησιμοποιω κυριος κλαμερ. Μια μερα ομως το δοκιμασα απο μια φιλη και παρολο που ειχα αμφιβολιες γιατι εχω μπουκλες, οτι δεν θα μπλεχτει, μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! Από αυτά που διαβάζω, φαίνονται πολύ βολικά!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google Friend Connect και google plus: Αλκμήνη Πι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο δώρο!!!GFC, FB & G+: Iosif Grigoriou Instagram: sifis1970 Twitter: Sifis1970
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τα εχω δοκιμάσει και θα το ήθελα πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια!!!Ευχαριστούμε!!!
    gfc/google+:Κρυστάλω Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνονται ιδανικά για τα μακριά μαλλιά,που μπλέκονται στα κοινά λαστιχάκια...Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!
    Fbn & G+ :Maria Charatsiari

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν τα έχω δοκιμάσει.Θα ήθελα παρα πολύ να τα δοκιμάσω.γιατί εχω μακρια μαλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν τα έχω δοκιμάσει και θέλω πολύ γιατί έχω ακουσει τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν τα εχω δοκιμασει......ευχαριστουμε πολυ.....
    (instagram:nantia_kartsiouni.....gfc:nantia kartsiouni)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά θελω να τα δοκιμάσω οσο τίποτα αλλο!!! Ελπίζω να σταθω τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα το ήθελα πολύ!! Τα πιάνω συνέχεια με κλαμερ κτλ και σπάνε και μπερδεύονται και και και!!!!!!! Μου φαίνονται σαν τη λύση που ψάχνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχο δωρο!!! Gfc allbeautyincluded
    Fb/instagram Despina Despinaki
    Google + Δεσποινα Δεσποινακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είναι πραγματικά καταπληκτικά !! έπαθα πλάκα μόλις τα δοκίμασα !! ευχαριστούμε πολύ <3
    fb: Βασιλική Σουχλέρη
    gfc, google+: Vicky Souchleri
    instagram: zoumpi_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τελειο δωρο ευχαριστουμε gfc sofia markou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει! Επειδή πολύ συχνά εγώ και η κόρη μου έχουμε τα μαλλιά μας πιασμένα σε αλογουρά, με τα κοινά λαστιχάκια τα μαλλιά μας σπάνε. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσουμε τα συγκεκριμένα λαστιχάκια αφού δεν κάνουν κακό στα μαλλιά, αλλά είναι και πανέμορφα!!!!!
    GFC: iliahtida
    INSTAGRAM:iliahtida
    GOOGLE+: Μένη Πασατσιφλικιώτη
    FB: Μένη Πασατσιφλικιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα
    facebook:Maria Chrysafidou
    gfc:Maria Chrysafidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θελω να τα δοκιμασω πολυ!!
    fb: Slavica Tasevska
    gfc: Slavica Tas
    instagram: tasevskas89

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα!!!
    Τα έχω δοκιμάσει κι εγώ, αλλά και η μικρή μου που είναι τεσσάρων!!
    Σε αυτήν θα πάνε τα υπέροχα ροζ Invisibobble αν τα κερδίσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα ψάχνω εδω και καιρό και έχω ακούσει τις καλύτερες εντυπωσεις!!!Σ'ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά!!! <3 instagram:tania karamani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμασω!!!
    Gfc Nikoleta Ioannou
    Fb Nikoleta Ioannou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν τα έχω δοκιμάσει,φαίνονται όμως τέλεια!
    gfc Lefko
    email lefkoz@hotmail.com
    G+Lena Zafiri
    fb Lena Zafiri
    Instagram lefkoz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φανταστικά! Ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε! Ευχαριστούμε! GFC: phaos - Youtube: APOLLWNIAgr - Instagram: apollwnia - Email: petroula16@outlook.com.gr - Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...