Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

My Precious... Greek Hair Oil!

Hi Fairy Girl...

Έρωτας με την πρώτη ματιά.... Ένα λάδι μαλλιών που απλώνεται σαν υγρός χρυσός πάνω στα μαλλιά μου..... Με βοήθησε στο να κρατήσω τα μαλλιά μου ενυδατωμένα καθ' όλη την διάρκεια του καλοκαιριού, ακόμη και στην παραλία και! Ο λόγος γίνεται για το αγαπημένο μου πλέον Precious Hair Oil by Messinian Spa. Ελληνικότατο, με αποκλειστικά αγνά, πολύτιμα. ελληνικά συστατικά.


Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από την Καλαμάτα, το έλαιο argan, το λάδι καλέντουλας, το μετάξι, το αμυγδαλέλαιο και τα λάδια από σταφύλι και βερίκοκο είναι εκείνα που το καθιστούν τόσο πολύτιμο για τα μαλλιά μου! 
Με λίγες μόνο σταγόνες σε νωπά μαλλιά, τα θρέφει, τα ενυδατώνει σε βάθος, τα προστατεύει από την δημιουργία ψαλίδας και τους δίνει απίστευτη λάμψη και απαλότητα! Φαντάσου να απλώνεις στα μαλλιά σου λίγες σταγόνες χρυσού μεταξιού.... Τόσο πολύτιμο και τόσο μοναδικό είναι το Precious Hair Oil!
Φυσικά για να μου άρεσε εμένα, εννοείτε ότι δεν βαραίνει τα ήδη λιπαρά μαλλιά μου και τα αφήνει διακριτικά αρωματισμένα.
Για σημεία πώλησης και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Precious Hair Oil επισκέψου την ιστοσελίδα της Messinian Spa από εδώ!
Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από την Messinian Spa, Fairy Girl? Γράψε μου τι σου έχει αρέσει για το βάλω στην wish list μου!
Many kisses from Fairy {oo} Mary!

3 σχόλια:

  1. This looks like it would do wonders for my hair! I usually just wear coconut oil as a conditioner. But this oil sounds amazing!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I use coconut oil as a mask because as a conditioner makes my hair too heavy!!! Thanks for commenting doll!
    xoxoox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκεφτομαι να παραγγειλω μεσινιαν σπα αυτες τις μερες μαλλον θα το δοκιμασω κ εγω το λαδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...