Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

My multi-effective Secret!

Γεια σου Fairy Girl...

Είναι εκείνο το πρωινό που ξυπνάω με το ζόρι και έχω μόλις κοιμηθεί 4 ώρες... Ω ναι, περάσαμε πολύ ωραία χθες το βράδυ, ξενυχτίσαμε και γέλασαμε με την καρδιά μας..Αλλά το πρωινό ξύπνημα της Δευτέρας είναι πάντα δύσκολο! Σήμερα θα είναι ακόμα δυσκολότερο! Και ο λίγος ύπνος αφήνει πάντα τα σημάδια του στο πρόσωπο μου! Σηκώνομαι μετά βίας από το κρεβάτι και πηγαίνω στο μπάνιο! Κοιτάω το πρόσωπο μου στον καθρέφτη, με επιφύλαξη για να μην τρομάξω!
Ωπ....Τι γίνεται εδώ? Γιατί είναι τόσο ήρεμο το πρόσωπο μου? Γιατί δείχνει τόσο φρέσκο, με τόσες λίγες ώρες ύπνο? Χμ..... Για να δω.... Είναι τόσο ενυδατωμένο και τόσο απαλό.... Μα πώς γίνεται? Μήπως μπέρδεψα τις μέρες? Μήπως χθες κοιμήθηκα ένα φουλ 8ωρο?

Όχι, όχι δεν κάνω λάθος..είμαι με 4 ώρες ύπνο! Α!!!! Τώρα θυμήθηκα, χθες το βράδυ πριν κοιμηθώ έβαλα για πρώτη φορά την κρεμο-μάσκα της Macrovita με την ελπίδα ότι ίσως και να σώσω κάτι!
Και τελικά έσωσα όλη μου την ημέρα! Η νέα Multi effective Κρέμα - μάσκα προσώπου 24ωρου από την σειρά Olive and Argan είναι θαυματουργή! Έχει την μορφή κρέμας, και απλώνεται υπέροχα και απολαυστικά στο πρόσωπο μου, χρειάζεται 10 λεπτάκια για να απορροφηθεί και μετά απλά ξεχνάς ότι είναι εκεί! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το 24 ωρο και σε πολύ ξηρές επιδερμίδες μπορεί να χρησιμοποιηθεί και 10 λεπτά πριν από την κανονική κρέμα ημέρας σου!
Εγώ λόγω της μεικτής μου επιδερμίδας επιλέγω να την χρησιμοποιώ νύχτα και το αποτέλεσμα της με αποζημιώνει κάθε φορά!


Απομακρύνει τοξίνες, αναπλάθει κύτταρα και ενυδατώνει σε βάθος, καταπολεμά ρυτίδες, τονώνει, απαλύνει την υφή του δέρματος και φωτίζει! Ζητάς κάτι παραπάνω από μία κρέμα? Εγώ όχι!

Είναι η πρώτη μου γνωριμία με την Macrovita και όπως αντιλαμβάνεσαι είμαι ενθουσιασμένη! Η 24ωρη Multi effective Κρέμα - μάσκα προσώπου μεταξύ άλλων δραστικών συστατικών -εκ των οποίων το 83% είναι φυσικής προέλευσης- περιέχει Μαροκινό έλαιο argan, Κρητικό ελαιόλαδο, υαλουρονικό οξύ και αλόη! Το προϊόν αυτό, όπως και όλα τα προϊόντα της Macrovita είναι Δερματολογικά Ελεγμένο, Χωρίς παραφινέλαιο, Βαζελίνη, Σιλικόνη και Parabens!

Διάβασε περισσότερα για την Macrovita στην επίσημη ιστοσελίδα της εδώ! 
Πώς σου φαίνεται η ιδέα  να ξυπνάς κάθε μέρα με φρέσκια επιδερμίδα Fairy Girl? Έχεις κάποια tips να μοιραστείς μαζί μας?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

1 σχόλιο:

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...