Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

La vie est Belle......

Hi Fairy dolls!!

La vie est belle..... Ναι, ναι η ζωή είναι ωραία! Πολύ ωραία μάλιστα, και ειδικά όταν την αντιμετωπίζεις με αισιοδοξία και βρίσκεις την ομορφιά στα απλά και καθημερινά! Όταν πρωτο- κυκλοφόρησε το ομώνυμο άρωμα γνωστού γαλλικού οίκου La vie est belle, ξετρελάθηκα με την μυρωδιά του αλλά είχα ήδη πολλά αρώματα στην κατοχή μου και έτσι δεν το απέκτησα!


Πρόσφατα όμως είδα στο site του αγαπημένου femme-fatale.gr μία νέα εταιρεία με "χύμα αρώματα τύπου" διαφόρων γνωστών οίκων! Μόλις είδα και την super τιμή τους, δεν βρήκα τον λόγο να αντισταθώ και παρήγγειλα το τύπου La vie est Belle by Lancome και το ανδρικό αγαπημένο μου τύπου Armani Code.
Η εταιρεία ονομάζεται  Catrin και όλα τα αρώματα της έρχονται σε γυάλινο μπουκάλι των 100ml με spray! Όλα τα αρώματα Catrin μοιάζουν πάρα πολύ με τα αντίστοιχα αυθεντικά αρώματα και διαρκούν για αρκετή ώρα. Περιέχουν υψηλής ποιότητας αρωματικά έλαια σε ποσοστό 11%. 

To τύπου La vie est Belle ταιριάζει άψογα στην επιδερμίδα μου και κρατάει για τουλάχιστον 4-5 ώρες! Δεν μπορώ να συγκρίνω με το γνήσιο αφού δεν το είχα ποτέ στην κατοχή μου, αλλά η διάρκεια του για χύμα άρωμα είναι εξαιρετικά ικανοποιητική!
Το ανδρικό δε Armani Code το έχουμε αγοράσει (γνήσιο) άπειρες φορές, αφού λατρεύω να το μυρίζω στον καλό μου και μπορώ να πω ότι η μυρωδιά του είναι ακριβώς η ίδια και κρατάει επίσης αρκετές ώρες. Τα χύμα αρώματα Catrin κοστίζουν 4,90€ τα 100ml και θα τα βρείτε διαθέσιμα στο eshop του femme-fatale.gr εδώ, σε πολύ μεγάλη ποικιλία αρωμάτων!
Έχεις δοκιμάσει χύμα αρώματα Fairy Girl? Πώς σου φαίνεται η τιμή των Catrin?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. Είχα το γνήσιο! Μάλλον θα το παραγγείλω για να συγκρίνω το άρωμα και την διάρκεια! Τα αρώματα της Lancome είναι έρωτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έχω την La Vie Est Belle από Αρωματοποιείο και την λατρεύω... Έχω ήδη ξοδέψει δύο μπουκαλάκια :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...