Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Let's Clean our Face with Organic Beauty From the Sea!

Γεια σου Fairy Girl...

Σου έχω ξαναμιλήσει για τα προϊόντα Voya από την Ιρλανδία. Ναι, και καλά θυμάσαι, είναι εκείνα τα φυτικά προϊόντα που έχουν σαν κύριο συστατικό τους τα θαλάσσια φύκια, τα οποία είναι όλα μαζεμένα με το χέρι από τα βάθη της θάλασσας (μπορείς να φρεσκάρεις την μνήμη σου εδώ).
Σήμερα λοιπόν θα σας αποκαλύψω 3 προϊόντα που θα κάνουν τον καθαρισμό του προσώπου σου παιχνιδάκι!


Ξεκινάμε πάντα με ένα πολύ καλό καθαρισμό! Το Voya Cast Away είναι ένα καθαριστικό Gel, τόσο απαλό και τόσο ελαφρύ που χαίρεσαι να το χρησιμοποιείς! Έχει μία απαλή ελαφριά μυρωδιά θάλασσας και καθαρίζει το πρόσωπο εκπληκτικά!
Βρεγμένο πρόσωπο, λίγο gel και λέμε "αντίο" σε λιπαρότητα, ρύπους αλλά και μακιγιάζ! Είναι τόσο απαλό, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και στα μάτια,αφού  δεν τσούζει και δεν τα ερεθίζει! Περιέχει φυτικά, πιστοποιημένα οργανικά, συστατικά και χαρίζει μία πολυτέλεια στην ρουτίνα καθαρισμού μου! Αφού λοιπόν το απλώσω στο πρόσωπο μου, βρέχω ένα πανάκι από μουσελίνα Voya και κάνω απαλό κυκλικό μασάζ. Όλο το μακιγιάζ μου,  μεταφέρεται ως δια μαγείας στο λευκό  πανάκι καθαρισμού.
Είναι απαλό και δεν κοκκινίζει την επιδερμίδα με την τριβή! Αμέσως μετά ξεπλένω το πρόσωπο μου με κρύο νερό και "Voila"... πεντάκαθαρο πρόσωπο, φρέσκο και με μία απαλή μυρωδιά φρεσκάδας!
2 φορές την εβδομάδα επιλέγω να χρησιμοποιήσω ένα scrub προσώπου, για απολέπιση και απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων! Ξέρεις είμαι λίγο "δύσκολη" (και) στο θέμα των scrubs!  Δεν θέλω να είναι πολύ απαλό γιατί δεν καταλαβαίνω την απολέπιση, αλλά και ούτε πολύ σκληρό γιατί το δέρμα μου κοκκινίζει και ερεθίζεται πανεύκολα. Το Love a Scrub έχει ακριβώς την ποιότητα και την ποσότητα των κόκκων που επιθυμώ, και οι συγκεκριμένοι είναι από οργανικό bamboo! Θέλω πολλούς, σε αριθμό κόκκους, μικρούς σχετικά, ώστε να κάνουν μία ολοκληρωμένη απολέπιση την οποία και νιώθεις αλλά και βλέπεις μετά το ξέβγαλμα! Άλλωστε μην ξεχνάς ότι με κάθε απολέπιση προσώπου απομακρύνεις τα νεκρά κύτταρα, τα οποία είναι η αιτία για την θαμπή όψη του δέρματος σου!

Τα προϊόντα Voya είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα από την AlgaFair, μαζί με μία μεγάλη συλλογή από διάφορα φύκια για πολλές χρήσεις!

Το Cast Away καθαριστικό gel θα το βρείς εδώ, τα πανάκια καθαρισμού από μουσελίνα θα τα βρεις εδώ σε συσκευασία των 3 τεμ. μέσα σε ένα υπέροχο πουγκί! Να μην ξεχάσω να σου πω ότι τα πανάκια muslin clothes by Voya, καθαρίζονται πανεύκολα, στο πλυντήριο στους 30-40 βαθμούς! Τέλος, το Love a Scrub μπορείς να το βρεις διαθέσιμο εδώ, και είμαι σίγουρη ότι θα το αγαπήσεις! 
Το Vοya Cast Away, μου άρεσε τόσο, που το έχω ήδη τελειώσει, αφού το χρησιμοποιώ πρωί - βράδυ, είτε με τα πανάκια καθαρισμού είτε με το αγαπημένο μου πλέον Foreo Luna!
Να σημειώσω ότι η ιστοσελίδα της Algafair έχει καλύτερες τιμές από την επίσημη ιστοσελίδα της Voyaρίξτε μία ματιά στην ποικιλία "ξεχωριστών" καλλυντικών που διαθέτει από εδώ!

Εσύ Fairy Girl πως προτιμάς να είναι οι κόκκοι του scrub σου? Είμαι πολύ απαιτητική πιστεύεις? Πώς σου φάνηκαν τα voya?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

Κάποια από τα παραπάνω προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!  

1 σχόλιο:

  1. Μαίρη μου ακούγονται εξαιρετικά....Μου κέντρισαν σίγουρα την προσοχή,και πάω να μελετήσω.xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...