Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Summer Loading with Sand and Coconut Colognes!

Γεια σας Fairy Girls...

Νέο λανσάρισμα από τον Korres, με 6 νέα απίθανα Eau de Colognes που μυρίζουν καλοκαίρι! 
Κάτι από καρύδα, λίγο μήλο, φρεσκάδα λουλουδιών, γλύκα εξωτικών φρούτων και δροσιά της θάλασσας, είναι αυτά που επέλεξε ο Korres για να εμπνευστεί!

Τα 6 νέα Eau de Colognes είναι τα Pure Cotton, Apple Blossom, Coconut Sand, Summer Woods, Mango Candy και Lilly Bouquet. Επέλεξα 2 από τα 6 eau de colognes, το Coconut Sand γιατί το καλοκαίρι ,μόνο καρύδα και εξωτικά νησιά θα θέλω να μυρίζω και το Summer Woods γιατί είναι τόσο δροσερό και ανάλαφρο που μπορεί να απευθυνθεί και σε άντρες! Το κάθε ψέκασμα είναι απολαυστικό και έχει μία δόση δροσιάς από Aloe Vera!

Τα μπουκάλια τα λατρεύεις με την πρώτη ματιά, θυμίζουν παλιές κλασσικές κολόνιες, μόνο που τα Eau de Cologne έχουν spray και απίθανα χρώματα. Θα σου φτιάξουν την διάθεση σου το εγγυώμαι. 

Το τρίτο άρωμα που δοκίμασα είναι το Apple Blossom και δεν το δοκίμασα στο Eau de Cologne, αλλά σε Body Wash και Body Milk !
Είναι ένα γλυκό, πικάντικο άρωμα σαν κλασσική μηλόπιτα αλλά με ένα ίχνος ginger. Το body wash (4,76€ link) σε συνδυασμό με το body milk (5,46€ link) μπορεί να φορεθεί και σαν άρωμα, αφού μυρίζει υπέροχα έντονα και διαρκεί ώρες! Εγώ τα βρήκα όλα διαθέσιμα στο Andele.gr στην καταπληκτική τιμή των 12€ (eau de cologne), δες τα όλα εδώ
και διάλεξε το δικό σου!

Αν και εσύ αγαπάς τις απαλές μυρωδιές για το καλοκαίρι τότε τα Korres Eau de Cologne ήρθαν για να μείνουν και για σένα! Εμάς στο σπίτι μας, μας κέρδισαν ήδη, εσύ Fairy Girl τα δοκίμασες? 

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

6 σχόλια:

  1. Υπέροχες συσκευασίες και μυρωδιές που πραγματικά σε ταξιδεύουν!! Έχω ξεχωρίσει το Coconut Sand και το Pure Cotton :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στα υπόψη! Αγαπάμε Κορρέ έτσι κι αλλιώς!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από αυτά που βλέπω νομίζω θα διάλεγα τα ίδια με σένα! Το άρωμα της καρύδας μου θυμίζει καλοκαιράκι και παραλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά είναι υπέροχες μυρωδιές!
    Το coconut sand Eau de Colognes, το έχω πάρει ήδη και το έχω ξεχωρίσει! Φλερτάρω βέβαια και με το apple blossom και μάλλον θα είναι η επόμενη μου αγορά!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από alternativebeautybymaria.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμ υπέροχα φαίνονται και σε οικονομική τιμή!Δεν έχω δοκιμάσει,πιστεύω θα μου αρέσουν σαν μυρωδιές τα coconut sand και το pure cotton.
    Φιλιά,
    Δέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπεροχες μυρωδιες πραγματικα και το βρηκα πολυυυ δυσκολο να ξεχωρισω μονο μια... Αγαπημενο μου το μανγκο αλλα εχω βαλει στο ματι και την καρυδα που για καλοκαιρι ειναι ιδανικη!!!
    Εξαιρετικη παρουσιαση 😊 Φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...