Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Rimmel London Stay Matte Foundation Vs Match Perfection Foundation!

Hi Fairies...

Σήμερα θα συγκρίνουμε 2 πολυσυζητημένα foundations by Rimmel London.
Το  Rimmel London Stay Matte Foundation  είναι ένα perfectly matte foundation με διάρκεια 12 ωρών και έλεγχο της γυαλάδας καθ' όλη την διάρκεια της εφαρμογής του.


Η υφή του είναι σαν mousse και η κάλυψη του είναι μέτρια προς πλήρης. Το Rimmel London Match Perfection Foundation από την άλλη πλευρά, γίνεται ένα με την επιδερμίδα μου και αντανακλά φωτεινότητα και φυσικότητα!
Όχι δεν είναι απολύτως matte, αλλά αφήνει το δέρμα τόσο βελούδινο σαν να μην φοράς καν foundation! Έχει δείκτη προστασίας spf18,  μέτρια προς πλήρη κάλυψη και αυτό και είναι ιδανικό για όλη την ημέρα. 


Θα με ρωτήσεις ποιο από τα δύο προτιμώ? Θα σου απαντήσω με το χέρι στην καρδιά ότι λάτρεψα το Match Perfection για πολλούς λόγους.
Με κέρδισαν η ιδιότητα του να προσαρμόζεται με τον τόνο της επιδερμίδας μου,  ότι το αποτέλεσμα του είναι απίστευτα φυσικό, ότι η διάρκεια του ξεπερνά τις 8 ώρες, καθώς και το ότι δεν μου βγάζει επιπλέον λιπαρότητα στην διάρκεια της εφαρμογής του.
Σε αντίθεση, το Stay Matte μου φαίνεται λίγο πιο "βαρύ" στο πρόσωπο μου, μάλλον λόγω της πιο παχύρρευστης σύστασης του. Όμως είναι 100% matte και αν ψάχνεις μία ματ διάρκεια, αυτό θα σου την προσφέρει για πάνω από 8 ώρες! Αν όμως σου αρέσουν τα πιο φυσικά τελειώματα τότε το Match Perfection θα σου ταιριάξει γάντι!


Το  Rimmel London Stay Matte Foundation θα το βρεις διαθέσιμο στο Eyewish.gr και κοστίζει μόνο 8,50€, ενώ το  Rimmel London Match Perfection Foundation κοστίζει 9,90€ και θα το βρεις και αυτό στο Eyewish.gr εδώ!

Έχεις δοκιμάσει κάποιο foundation by Rimmel London, Fairy Girl? Θα χαρώ να μου γράψεις τι έχεις γενικά δοκιμάσει από την Rimmel! Διάβασε περισσότερα reviews για τα Rimmel εδώ!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

4 σχόλια:

  1. Stay Matte!!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά από την περιγραφή σου είναι ό,τι χρειάζομαι αυτό τον καιρό που η λιπαρότητα όλο και βγαίνει στην επιφάνεια όσο ζεσταίνει ο καιρός..
    Πολύ ωραία παρουσίαση και σύγκριση Μαίρη μου! Ευχαριστούμε πολύ!!

    Φιλιά πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review! Ήθελα κι εγώ να δοκιμάσω αυτά τα 2 foundations της Rimmel. Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τα φυσικά από τα ματ αλλά λόγω της λιπαρής επιδερμίδας μου, μου ταιριάζουν τα ματ περισσότερο. Τι απόχρωση είσαι σ'αυτά τα 2;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν έχεις ατέλειες δεν χρειάζεσαι πολύ βαρύ foundation, αυτής της άποψης είμαι κι εγώ και συμφωνούμε απόλυτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία σύγκριση Μαίρη μου! Το Match Perfection θα δοκίμαζα αν δε με ενοχλούσαν τα foundations της Rimmel στα σημεία όπου έχω σμηγματορροϊκή δερματίτιδα. Κρίμα και έχουν ωραία foundations γενικά! Φιλάκια πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...