Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

L'occitane Christmas Box Giveaway! **CLOSED**

Hey Fairy Girls.....
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και το Fairy Make up Tales, είναι αποφασισμένο να σας χαρίσει πολλά πολλά δωράκια!!! Χωρίς πολλά λόγια πάμε στο Giveaway σε συνεργασία με την αγαπημένη L'occitane! (Μπορείς να διαβάσεις review για την L'occitane, εδώ!
ΤΟ ΔΩΡΟ

3 χριστουγεννιάτικα κουτιά-κύλινδροι γεμάτα με μινιατούρες και δείγματα προιόντων L'occitane, για 3 τυχερά Fairy Girls.
 Το Giveaway θα είναι ανοιχτό για την Ελλάδα και την Κύπρο, μέχρι τις 31-12-2013 τα μεσάνυχτα, και την Πρωτοχρονιά θα ανακοινωθούν οι 3 τυχερές!

Τα αρώματα τα λάτρεψα...Είμαι σίγουρη και εσείς!

ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ  
Υποχρεωτικά - Necessarily:
1. Να είστε μέλη στο blog μου μέσω του GFC (Google Friend Connect), και αν δεν είστε μπορείτε εύκολα να γίνετε πατώντας δεξιά στην σελίδα το γαλάζιο πλαίσιο "Γίνετε μέλη αυτού του ιστοτόπου" .Be member of Fairy Make up Tales via GFC (Google Friend Connect).
2. Like L’OCCITANE en Provence - Greece on Facebook from here
3. Να ακολουθήσετε το Fairy Make up Tales via Bloglovin από εδώ
Follow Fairy Make up Tales via Bloglovin from here. 
4. Nα αφήσετε το email σας στην φόρμα του Rafflecopter, ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας, σε περίπτωση που κερδίσετε! Leave your e-mail on the Refflecopter form, so I can contact you in case you win!
5. Follow Fairy Make up Tales via Google+ from here.

Προαιρετικά - Optional:
Αφού ολοκληρώσετε τα 5 υποχρεωτικά βήματα μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές, για περισσότερες πιθανότητες να είσαι εσύ η νικήτρια, κάνοντας τα εξής: For extra entries (increasing your odds to win) you can do the following: 
5. Like Fairy Make up Tales οn Facebook here. 
6. Αφήστε ένα σχόλιο λέγοντας μου εάν έχετε δοκιμάσει κάτι από την L'occitane, και αν ναι ποιό είναι το αγαπημένο σας.
7. Nα κοινοποιήσετε αυτό το Giveaway στο Facebook κάνοντας Share την φωτογραφία της ανάρτησης από εδώ (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές). 
8. Κοινοποιήστε τον διαγωνισμό στο Google+ από εδώ! (μπορείτε να το κάνετε καθημερινά για επιπλέον συμμετοχές)!

*(επειδή οι συμμετοχές ελέγχονται λεπτομερώς, θα σας παρακαλέσω να μην σβήνετε την κοινοποίηση σας μέχρι την ημερομηνία λήξης του Giveaway, διαφορετικά, η συμμετοχή σας ακυρώνεται). Τα σχόλια δεν αποτελούν υποχρεωτική συμμετοχή, αλλά είναι πάντα ευπρόσδεκτα!!! Μοναδική συμμετοχή αποτελεί η συμπλήρωση της φόρμας του Rafflecopter.
Συμπληρώστε την φόρμα παρακάτω για την εγκυρότητα της συμμετοχής σας:   
 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
a Rafflecopter giveaway



Με το πέρας της κλήρωσης οι τυχερές θα ενημερωθούν με e-mail και θα πρέπει να μου στείλουν τα στοιχεία τους εντός 48 ωρών ώστε να κατοχυρώσουν το δώρο τους. Τα δώρα θα αποσταλλούν από το L’OCCITANE en Provence - Greece και καμία ευθύνη δεν φέρω για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Σε περίπτωση που με το πέρας του διαγωνισμού κάποια μέλη κάνουν UNLIKE ή UNFOLLOW στο Fairy Make Up Tales θα αποκλειστούν από μελλοντικούς διαγωνισμούς!

Εσείς που έχετε στις πόλεις σας L'occitane Boutique (δες εδώ), θυμηθείτε ότι μπορείτε μόνο με 2€ να δώσετε την όραση σε κάποιον που δεν βλέπει, αγοράζοντας ένα σαπουνάκι L'occitane.

Διαβάστε σχετικά!
Γνωρίζετε ότι 80% της τύφλωσης συνανθρώπων μας παγκοσμίως μπορεί να αποφευχθεί; Κάθε φορά που αγοράζετε το "Rose Solidarity Soap", 100% των κερδών πηγαίνουν στη χρηματοδότηση προγραμμάτων υγείας της όρασης σε αναπτυσσόμενες χώρες με τη βοήθεια του Ιδρύματος L'OCCITANE. 
 
 Many kisses  and wishes for happy Christmas from Fairy{oo}Mary!

140 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Βλέπω αυτή την φωτογραφία και σκέφτομαι....είναι η ευκαιρία μου να δοκιμάσω την l occitane! Λες; Μακάρι..
    Καλά Χριστούγεννα!
    Σε ακολουθώ παντού, το ξέρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά θέλω πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα πολυ ομορφος διαγωνισμος ,σε ευχαριστουμε πολυ!!
    καλες γιορτες!
    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμ νομίζω οτι κάτι έκανα και δε δημοσιεύτηκε το προηγούμενο σχόλιο.....λοιπόν να η ευκαιρία μου να δοκιμάσω l occitane!
    Καλά χριστούγεννα!
    Σε ακολουθώ παντού, το ξέρεις. :)
    fb elpiniki argy
    omorfh kathe mera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ! τελικά είχε δημοσιευτεί και το προηγούμενο...... :/

      Διαγραφή
    2. χαχαχ δε πειράζει!!! Καλη επιτυχία και Καλά Χριστούγεννα

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικα προιοντα!!
    Αγαπημενο προιον ειναι η κρεμα χεριων shea butter και απο δριγμα μου αρεσε πολυ η σειρα Divine!
    Καλα Χριστουγεννα!!!
    Κοινοποιηση εγινε στο google+ αλλα δεν γνωριζω
    πως βρισκω το λινγκ. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν αυτης της εταιρίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα ηθελα να δοκιμασω κατι απο τη σειρα Angelica...καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστουμε πολυ για τα δωρα!Δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτη την εταιρια αλλα θα ηθελα πολυ!Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο υπέροχα! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αυτή την εταιρία! good luck!
    Σε ακολουθώ παντού το ξέρεις!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν τα έχω δοκιμάσεις, αλλά θα το ήθελα πάρα πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!!! Ω, τι όμορφη έκπληξη!! Αγαπώ L'Occitane (ναι, ναι, θα το λέω συνεχώς, μέχρι να ξαναβγάλει τη σειρά με το μέλι). Και όταν σταμάτησαν το μέλι, αγάπησα το κίτρο (σε σαμπουάν, κρέμα, αφρόλουρο, κρέμα σώματος!!!)
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι αν και πολύ θα το ήθελα...ελπίζω να πάρω αυτό το υπέροχο κουτάκι -πολύ εντύπωση μου έκανε η συσκευσία- καλή επιτυχία κι αν δεν τα κερδίσω θα πάρω οπωσδήποτε να δοκιμάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλημέρα: δεν έχω δοκιμάσει διότι στην ευρύτερη περιοχή που ζω δεν υπάρχουν. Κρίμα! Μπορεί όμως να νικήσω κ να έχω την ευκαιρία!!! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. teleia dwraaaaaaaa
    fb demmy papaefthimiou
    σε ακολουθω παντου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ την συγκεκριμένη αλλά μια φορά που είχα περάσει απ' έξω από κατάστημα ειχα τρελλάθει. Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχώς δεν εχω δοκιμασει ακόμα τίποτα, οπότε θα χαρω πολυ αν κερδισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eίναι η ευκαιρία μου να δοκιμάσω την l occitane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω δοκιμάσει L'occitane και θέλω πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν εχω δοκιμασει προιοντα της συγκεκριμένης εταιρειας αλλα θα ηθελα να δοκιμασω!!! Καλη επιτυχια σε ολους!!! Καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφα! Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία, αλλά θα αναζητήσω τα προιόντα τους γιατί φαίνονται πολύ ποιοτικά!
    Καλές Γιορτές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Great giveaway doll awesome products. Welcome to join my giveaway.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την εταιρεία Loccitane αλλά θα ήθελα πάρα πολύ!!Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει καποιο απο L'occitane! Θα ηθελα ομως πολυ να δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από τη συγκεκριμένη εταιρεία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ τι ωραια πραγματακια!! οτι πρεπει για ανεβει η διαθεση μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραίο άρθρο για την Occitane και το έργο της αλλά και για τα προϊόντα της τα οποία πρέπει να είναι πολύ ποιοτικά. Θα ήθελα πολύ να σταθώ τυχερή για να τα δοκιμάσω.
    Ευχές σε όλο τον κόσμο για Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ειρήνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν..καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν από την εταιρία...ευχαριστούμε πολύ...καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν αυτης της εταιρίας!Καλές Γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Από L'occitane ειχα πάρει μια κρέμα σώματος, κι έμεινα ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θυμαμαι ενα αφρολουτρο με αρωμα πικραμυγδαλο!! Ηταν ονειρικο!! Σε ευχαριστουμε για τα δωρα ειναι καταπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. έχω δοκιμάσει διάφορα και μου άρεσαν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λατρεύω L'Occitane, ιδιαίτερα τη σειρα verbena!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν έχω δοκιμάσει L'Occitane, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμασω κάποιο προϊόν αυτής της μάρκας.
    Ευχαριστούμε για τα ωραία σου δωράκια!!!
    Καλές γιορτές!!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαριστούμε για την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την εταιρία αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Hi dear! I´ve just discovered your blog and I love it!! Would you like to follow each other ? It would be great!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Nice giveaway and lovely products. :)
    I´d be glad if you enter on my giveaway- http://fashionhappenss.blogspot.sk/2013/12/1-giveaway-firmoo-okuliare-1-giveaway.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. dysthxws den nomizw na exw dokimasei kati!! makari na eimai h tuxerh!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι, αλλά θα το ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. οχι δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον γι αυτο σ ευχαριστω που μας δινεις τι ευκαιρια να τα γνωρισουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Την γνωρίζω σαν μάρκα, αλλά δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΝΑΙ! Την ενυδατική σώματος κεράσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. I loveL'occitane Bonne Mere Lavender soap, it's my favorite :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι έως τώρα!
    Ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!
    Καλές γιορτές!
    E-mail :kyr.intzeidou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. δεν εχω δοκιμάσει!! καλές γιορτες!!!
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151918605643003
    Ioanna Pipi (facebook)
    Ioanna pi (Bloglovin)
    Ioanna pi (GFC)
    joannapi@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. I have not tried any product of this company :/ thats why wish to win <3
    Thank you for the giveaway :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έιχα δοκιμάσει δείγμα απο κρέμα προσώπου.Πολύ καλή.
    Σε ακολουθώ σε όλα ως Φωτεινή Καραχάλιου.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη! μακάρι να είμαι να τυχερή ώστε να είναι αυτή η ευκαιρία μου. έχω ακούσει πάντως τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν τους ακόμα και θα το ήθελα πάρα πολύ!
    Καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ακόμη κάτι..αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για την εταιρία και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα προΪόντα της..!! Μήπως ήρθε η ώρα..;!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. cool!

    Please, check my latest giveaway :)
    monic-dzej.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. this looks wonderful i need new makeup so bad! geten low on everything

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Delice de fleurs & fleurs merveilleuses άρωμα και αφρόλουτρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. όχι ποτέ ,καλές γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά θα το 'θελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. δεν θυμαμαι να χω δοκιμασει κατι αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια και θα ηθελα πολυ να δοκιμασω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά θέλω πολύ!
    gfc:Σταυρούλα
    fb & google+: Stavroula Douvropoulou
    bloglovin:stavroula211977
    email: stavroula211977@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Όχι, ποτέ δυστυχώς! Καλά Χριστούγεννα σε όλες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. I've never try anything from Loccitane, but I would like to try Divine Extract.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. I love these products.I have tried them and they are amazing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν εχω δοκιμάσει κάποιο αλλα θα ήθελα να δοκιμάσω αν το θελει και η τυχη.οκ ολα τα βήματα έγιναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προ'ι'όντα της εταιρείας,ελπίζω να είμαι μια από τις τυχερές του διαγωνισμού :) Καλές γιορτές σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δέν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από την εταιρεία και θα ήθελα πολύ!Μακάρι να είμαι τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Nai εχω δοκιμασει την κρέμα χεριών και μου αρέσει πολύ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα καλούδια τους ακόμη, αλλά στη λίστα μου είναι ένα ντεμαγιάζ και η κρέμα χεριών με λεβάντα που έχουν. Καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. καλησπερα!δυστηχως δεν εχω δοκιμασει καποιο!ευχομαι να ειμαι τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ποσο υπεροχα!!! Δεν εχω δοκιμασει κατι αλλα θα ηθελα παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δεν εχω δοκιμασει γιατι ειναι και λιγο απλησιαστα οικονομικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι και για την ακρίβεια σήμερα τις έμαθα από εδώ! Μακάρι να κερδίσω για να τις δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. thank you so much for this wonderful giveaway :) happy holidays

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. nu am incercat,dar as dori am auzit ca e superb,de fapt toate produsele sunt superbe.Sarbatori Fericite!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ L'occitane. Μακάρι να κερδίσω!
    fb name - Nandia Perd
    twitter - @autocadthess
    bloglovin' - Nandia Perdiki
    email - nantia38@hotmail.com
    google+ - autocadthess thess

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Hi ..love ur blog
    check out my and let me know ,what do u think,maybe we can follow each other ?
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κάποιο προϊόν της εταιρείας.
    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. δεν εχω δοκιμασει ποτε... χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Χρονια πολλα και καλα. Δεν εχω δοκιμασει κανενα αλλα τωρα που θα κερδισω :P θα τα δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλησπέρα! Δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα κανένα προιόν, αλλά γνωρίζω απο φίλες που έχουν δοκιμάσει και έχουν ξετρελαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο...αλλά έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια από πολλούς και θέλω να τα δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. δεν εχω δοκιμασει, αλλα θα να δοκιμασω!!!! χρονια πολλα!!! ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χρόνια πολλά! Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. δυστηχως δεν εχει τυχει να δοκιμασω κατι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Χρόνια πολλά ! Δεν τα έχω δοκιμάσει θα ταν μια ευκαιρία για να συμβεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Δεν θυμάμαι αν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρείας... Γενικά είμαι fan των δοκιμών όποτε μου δίνεται η ευκαιρία! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Yperoxo dwro makari!!! Kales girotes se olous!!
    gfc: Theoni Valentinos
    Bloglovin: Theoni Valentinos
    Google+: Theoni Valentinos
    fb: Theoni Christofi
    twtter: Theoni Christofi
    email: theoni_1991@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πάρα πολύ!
    fb: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    gfc: Βάσω Α.
    mail: vaso9280@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. iam a portuguese girl and im trying wining this fantastic gift

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. poli wraio giveaway!!!dystyxws den exw dokimasei akoma kati!kales giortes!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. οχι δεν εχω δοκιμασει κ θα ηθελα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον....χρονια πολλα!!!
    dora.dk@hotmail.com
    Dora Kerani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα της εταιρείας αυτής και θα ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία να κερδίσω όλα αυτά τα δείγματα για να αποκτήσω σφαιρική γνώμη! Καλή χρονιά και φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Δυστηχως δεν εχω δοκιμασει κατι απο την συγκεκριμενη εταιρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Δεν θυμάμαι να έχω χρησιμοποιήσει..
    GFC:Savvina Chalkidi

    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Η κοπέλα μου θέλει πολύ να τα δοκιμάσει, επειδή δεν τα έχει δοκιμάσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Δεν έχει τύχει ως τώρα!
    Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!
    Καλές Γιορτές με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αρκετά από τα προϊόντα, όπως αφρώδες καθαριστικό προσώπου, μάσκα ενυδάτωσης, αφρόλουτρα, κρέμες για το σώμα. Το αγαπημένο μου είναι το γαλάκτωμα σώματος Cherry Blossom, έχει καταπληκτικό άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ωραίος διαγωνισμός.καλή χρονιά σε όλες....
    email:vickyvolos@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Καλες γιορτες!Δεν εχω δοκιμασει κατι απο αυτη την εταιρια αλλα θα ηθελα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. δεν εχω δοκιμασει καποιο ακομα
    αλλα πολυ θα ηθελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...