Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Sunific Premium Regenerating Balm by Lierac!

Hello Fairy Girls....

Πριν μερικές μέρες σας έδειξα το αγαπημένο μου για την εποχή αντηλιακό, Sunific Premium Voluptuous Cream with spf 30. Τώρα ήρθε η σειρά του Sunific Premium Regenerating Balm by Lierac!


Πρόκειται για μία gel-κρέμα  που λειτουργεί ως after sun για το πρόσωπο, για μετά την έκθεση στον ήλιο! Αν σκέφτεσαι ότι είναι πολύ νωρίς για ηλιοθεραπεία και after sun, μην βιάζεσαι, διάβασε ως το τέλος την ανάρτηση και θα καταλάβεις τι εννοώ!
Η συσκευασία του είναι ίδια με της αντηλιακής κρέμας, δοσομετρική με αντλία αέρα, με την διαφορά ότι έχει αυτό το υπέροχο μεταλλικό γαλάζιο χρώμα!
Το Regenerating Balm είναι ένα gel με πολύ ελαφριά σύσταση το οποίο βοηθάει στην ενίσχυση του μαυρίσματος της επιδερμίδας, ενώ παράλληλα, θρέφει, επανορθώνει και αναζωογονεί! Κατά την εφαρμογή του αισθάνεσαι μία απαλή δροσιά και έχει ένα υπέροχο άρωμα. Περιέχει εκχυλίσματα μιμόζας, γιασεμιού και καρύδας.

Έχει απίστευτα καταπραϋντική δράση και με βοήθησε σε πολλές περιπτώσεις που το πρόσωπο μου (λόγω της ευαισθησίας και των αλλεργιών που έχω) ήταν σε έξαρση! Λάτρεψα την ενυδάτωση και την δροσιά που μου χάρισε, οι κοκκινίλες εξαφανίστηκαν άμεσα, και τα σημάδια ξηρασίας επίσης! 

Μπορεί να μην το δοκίμασα μετά την ηλιοθεραπεία αλλά θα το κάνω και αυτό! Είμαι σίγουρη ότι και τότε θα κάνει καταπληκτική δουλειά, αφού έχει τόσο καταπραϋντική και θρεπτική σύνθεση! Παρά το ότι είναι ένα Αfter Sun, εγώ νομίζω πώς μπορώ να το χρησιμοποιώ από την Άνοιξη, αφού είναι πλέον το SOS product μου! Μην ξεχάσεις να επισκεφτείς την ιστοσελίδα της Lierac για λεπτομέρειες, από εδώ!
Αυτά είχα να σου πώ Fairy Girl, για το  Regenerating Balm της Lierac. Θα επανέλθω και το καλοκαίρι με updates για την χρήση του μετά τον ήλιο! Οι τυχερές του Lierac Pre-Summer Giveaway ανακοινώθηκαν και αναμένω τα στοιχεία τους, checkαρε εάν είσαι μέσα σε αυτές εδώ!

Εσύ Fairy Girl, έχεις δοκιμάσει κάτι από την Lierac?

Many summer kisses from Fairy {oo} Mary!


Κάποια από τα παραπάνω  προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!  

3 σχόλια:

  1. Great review I like that is incredibly soothing that is a big plus for me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι η Lierac κάνει θαύματα με τα προϊόντα της είναι πλέον γνωστό αλλά εγώ θα σταθώ και στη συσκευασία που σίγουρα σε κάνει να θέλεις να το αγοράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...