Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Exotic Review with Tiki Monoi Oil with Ylang-Ylang!

Γεια σας Fairy Girls....

Είναι μερικά e-shops που δεν σταματούν να με εκπλήσσουν με τα προϊόντα τους! Ανανεώνουν συνεχώς την γκάμα τους, δεν είναι προβλέψιμα και βαρετά και είναι πάντα ενημερωμένα, όσον αφορά νέα ενδιαφέροντα προϊόντα! Αυτό μου συμβαίνει κάθε φορά, που περιηγούμαι στο Eyewish.gr. Εκεί που έψαχνα να ανανεώσω το εξωτικό Monoi Tiki Oil μου, έπεσα πάνω σε μία νέα, luxury συσκευασία με γυάλινο μπουκάλι και άρωμα Ylang - Ylang!

Καταλαβαίνεις ότι δεν ήθελα πολύ να μαγευτώ! Το μυστικό των γυναικών της Πολυνησίας με έχει μαγέψει έτσι και αλλιώς, εδώ και πολλά χρόνια! Ο συνδυασμός του λουλουδιού Tiare (γαρδένια Ταιτής) και του λαδιού καρύδας κάνει αυτό το μυστικό, μεθυστικό και ακαταμάχητο.


Αυτά που σε μαγεύουν είναι, το αισθησιακό και εθιστικό άρωμα της γαρδένιας που αφήνει τα πολύτιμα αρώματα της και τα ευεργετικά της έλαια μέσα στο πλούσιο σε καθαρότητα λάδι καρύδας.  Εδώ και χρόνια έχω αφήσει το Monoi Oil να θρέφει τα μαλλιά μου πριν από το λούσιμο, και να μοιραστώ μαζί σου και ένα μυστικό? Μετά από 4 χρόνια που το χρησιμοποιώ σαν μάσκα μαλλιών πριν το λούσιμο, βρίσκω ότι έχει κάνει την τρίχα μου πιο λεία και πιο ίσια, δεν είναι πια τόσο σπαστή και φριζαριστή όσο ήταν!

Φυσικά η χρήση του μετά το μπάνιο, σε νωπό δέρμα είναι αυτό που θα σε κάνει να το ερωτευτείς αμέσως! Το παιχνιδιάρικο άρωμα του Ylang-Ylang σε συνδυασμό με το Monoi θα αφήσουν στο σώμα σου μία αισθησιακή μυρωδιά και μία απίστευτη απαλότητα στην οποία δεν θα μπορεί να αντισταθεί κανείς! 
Εγώ κατά την διάρκεια του μπάνιου μου επέλεξα να χρησιμοποιώ και το σαπούνι Monoi Tiki Ylang-Ylang για να ενισχύσω την μυρωδιά αλλά και την απαλότητα στο σώμα μου!
Πραγματικά τα σαπούνια monoi tiki, δεν έχουν καμία σχέση με κανένα άλλο σαπούνι, ούτε χειροποίητο αλλά φυσικά ούτε και του εμπορίου! Είναι αυτό το έλαιο, που όταν το αγαπήσεις μπορείς αμέσως, να αναγνωρίσεις την μυρωδιά του, αλλά και την ιδιαίτερη απαλότητα που αφήνει στο σώμα σου!
Το Luxury Edition Monoi Oil Ylang - Ylang μπορείς να το βρεις διαθέσιμο στο Eyewish.gr εδώ, στην απίθανη τιμή των 13,50€ για 100ml σε γυάλινη συσκευασία! Και το σαπούνι Monoi Τiki Soap Bar Ylang Ylang, θα το βρεις εδώ, στην τιμή των 4,80€! 
Μην ξεχάσω να σου πω ότι ακόμα και αυτή την εποχή το monoi oil σε θερμοκρασίες κάτω από 20 βαθμούς στερεοποιείται και αυτή είναι και η απόδειξη της γνησιότητας του! Λίγο ζεστό τρεχούμενο νερό πάνω του και είναι έτοιμο για χρήση!!! Αν δεν το έχεις δοκιμάσει,  να το κάνεις Fairy Girl, γιατί πραγματικά δεν ξέρεις τι χάνεις!! Το γνήσιο Tiki Monoi Oil είναι αυτό με το λουλούδι στο εσωτερικό του!!
Αν το έχεις δοκιμάσει θα χαρώ να μοιραστείς μαζί μας τις εντυπώσεις σου!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

6 σχόλια:

  1. Ειναι τελειο! Το χρησιμοποιω και εγω εδω και καιρο και δεν το αλλαζω με τιποτα. Ειδικα για ενυδατωση στο σωμα, δεν εχω καλυτερο. Ωραια ιδεα το γυαλινο μπουκαλι, δινει μια αισθηση πολυτελειας, αλλα επειδη στο μπανιο ειμαι λιγο αγαρμπη θα προτιμησω το πλαστικο. Πολυ ωραιο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά είναι πολύ όμορφο το γυαλινο μπουκάλι και ζεσταίνεται και ευκολότερα σε ζεστο νερό, αλλά αν είσαι λιγακι απροσεκτη καλά κάνεις και επιλεγεις πλαστικό! Ειναι πραγματικά ό,τι καλύτερο το Monoi!! φιλιά πολλά @eva diama

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω δοκιμασει το άρωμα tiare και ηταν εκπληκτικο. Αυτο πρεπει να μυριζει φανταστικα, σιγουρα θα το αναζητησω, σε πλαστικο μπουκαλακι ομως! Πολυ ομορφο review!
    Αν θες δες και το δικο μου review και giveaway!
    http://beautys-infinity.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το λατρεύω αυτό το λαδάκι! Είχα αγοράσει 2 συσκευασίες το περασμένο καλοκαίρι, οπότε η μία είναι σχεδόν καινούρια! Το σαπουνάκι φαίνεται τέλειο! Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά έπειτα από τα όσα γράφεις δεν νομίζω να του αντισταθώ!! Φιλιά πολλά! Να έχεις ένα όμορφο μήνα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. lovely post! have a nice week :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...