Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Lavender and Lemon Organic Toner by Lulu and Boo!

Hello Fairy Girls...

Το πόσο σημαντικός είναι ο σωστός καθαρισμός της επιδερμίδας μας στο έχω πει αμέτρητες φορές... Επιμένω όμως σε ένα επόμενο βήμα που πολλές από εσάς παραλείπετε! Την τονωτική lotion. Για τον σωστό καθαρισμό και την υγεία της επιδερμίδας μας, είναι πολύ περισσότερο σημαντική απ' όσο φαντάζεσαι! Μετά τον καθαρισμό οι πόροι της επιδερμίδας μένουν ανοιχτοί και εκτεθειμένοι σε μικρόβια. Χρησιμοποιώντας μία τονωτική lotion κλείνεις τους πόρους και επαναφέρεις την επιδερμίδα σου στο φυσιολογικό της ph ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει κανονικά! Εγώ αγαπώ πολύ τις τονωτικές lotion και από τότε που γνώρισα αυτές από τα Lulu and Boo, αδυνατώ να τις αποχωριστώ!



Σήμερα θα σου δείξω την τελευταία μου αδυναμία, η Lavender and Lemon Organic Toner  της Lulu and Boo απευθύνεται σε δέρμα λιπαρό και με τάση ακμής! Περιέχει αμαμελίδα και aloe vera που καταπραΰνουν, καθώς και λεμόνι και λεβάντα που είναι αντισηπτικά και τονωτικά συστατικά! Η μυρωδιά της είναι κάτι μεταξύ λεβάντας, λεμονιού και δενδρολίβανου αλλά η τόνωση που σου προσφέρει είναι αισθητή! Τα συστατικά της είναι όλα φυτικά και το 99,6% αυτών είναι πιστοποιημένα οργανικά!
Αγαπώ τα Lulu and Boo και ό,τι έχω δοκιμάσει από αυτά είναι μοναδικό και εξαιρετικά ιδιαίτερο! Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα reviews για τα αγαπημένα μου προϊόντα Lulu and Boo, που έχω δοκιμάσει όπως το eye gel, την τέλεια μάσκα μαλλιών, το μακράν αγαπημένο μου καθαριστικό προσώπου με λεμόνι και Tea tree, καθώς και την άλλη τονωτική Lotion με άνθη πορτοκαλιάς που έχω δοκιμάσει εδώ


Αυτό που με ξετρελαίνει με τα Lulu and boo, πέρα από τις υφές, τα αρώματα και την φυσικότητα των προϊόντων τους, είναι οι συσκευασίες! Γυάλινο μπουκάλι για την τονωτική Lotion με κομψό μεταλλικό καπάκι, και σε κάθε συσκευασία toner εμπεριέχεται και μία αντλία ψεκασμού που λατρεύω! Κάνει την χρήση της τόσο εύκολη και απολαυστική που με ενθουσιάζει κάθε φορά! 

Το Lavender and Lemon Organic Toner by Lulu and Boo το αγόρασα από το Andele.gr σε τιμή προσφοράς 16€. Να σου θυμήσω ότι το Andele.gr είναι το μοναδικό οn line eshop στην Ελλάδα που διαθέτει όλη την γκάμα των Lulu and Boo

Αν δεν έχεις δοκιμάσει τίποτα από αυτή την εταιρεία Fairy Girl, σε προκαλώ να το κάνεις και είμαι σίγουρη ότι μετά θα με ευχαριστήσεις για την εμπειρία! Αλήθεια μήπως έχεις δοκιμάσει κάτι ήδη??


Many kisses from Fairy {oo} Mary!

5 σχόλια:

  1. Ουφ άρχισα να διαβάζω και να ενθουσιάζομαι, γιατί έχω και εγώ λιπαρό δέρμα, ώσπου έφτασα στο κομμάτι με τη λεβάντα :( Δεν τη μπορώ με τίποτα :( Μυρίζει έντονα λεβάντα; x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω λυσσαξει να δοκιμασω κατι απο αυτη την εταιρια και μαλλον το πρωτο που θα παρω θα ειναι αυτο το toner..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. από συσκευασία και μόνο και ετικέτα φαίνονται πολύ ωραία αυτά τα LULU!!ζήλεψα θα το πω!!!πολλά φιλάκια φίλη Μαίρη Μαίρη με τα δελεαστικά σου post!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @stavroula νομιζω οτι πιο εντονα απο ολα τα συστατικα είναι το δενδρολίβανο και όχι η λεβάντα!! οποτε μαλλον θα εισαι οκ! αλλιώς δοκίμασε το αλλο Toner που εκανα review παλαιοτερα με τα ανθη πορτοκαλιας, ειναι επισης καταλληλο για μεικτα δερματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @vasiliki ειναι μια πολύ ωραια αρχη νομιζω για να γνωρισεις τα lulu... συστηνω ανεπιφυλακτα κ το καθαριστικο προσωπου με λεμονι και tea tree

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...