Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Batiste Dry Shampoo.....

Hello Fairy Girls...

Όταν έχεις λιπαρά μαλλιά με τάση να λαδώνουν κάθε δεύτερη μέρα, μαθαίνεις να συμβιβάζεσαι με αυτό... Υπάρχουν όμως και κάποιες στιγμές που θέλεις να βγείς για ένα αυθόρμητο καφέ, ένα ποτό βρε παιδί μου, έξω έχει παγωνιά και το να λουστείς και να βγείς δεν ενδείκνυται! Οπότε τι κάνουμε?? Ένα dry Shampoo είναι η λύση και συγκεκριμένα το νέο Batiste, που μόλις διαπίστωσα ότι κυκλοφορεί στην Ελλάδα έπρεπε να το δοκιμάσω! 




Εχω φίλες βλέπεις που είναι " τρελές" με το Batiste και το φέρνανε αποκλειστικά από την Αγγλία σε συσκευασίες του μισού κιλού (!!). Οπότε έπρεπε να έχω μία προσωπική γνώμη γι' αυτό! Το Batiste  το βρήκα στο Makeuphouse.gr και είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή σε 5 τουλάχιστον αρώματα και η τιμή του είναι φανταστική!
Δοκίμασα 2 Batiste Dry Shampoos, το Blush με άρωμα λουλουδιών και το Tropical που μυρίζει εξωτική καρύδα!  Εντάξει παραδέχομαι ότι το Tropical το αγάπησα ένα κλικ παραπάνω.... Το ψεκάζεις στις ρίζες σε απόσταση 20εκ. και ασπρίζουν τα πάντα, μην το φοβηθείς.....άφησε το 2-3 λεπτά, κάνε ένα απαλό μασάζ και χτενίσου.... Τα μαλλιά σου θα είναι σαν φρεσκολουσμένα..
Είναι μακράν το καλύτερο dry shampoo που έχω δοκιμάσει και super οικονομικό, αφού κοστίζει μόνο 3,90€.
Θα το βρείς διαθέσιμο στο Makeuphouse.gr εδώ! 

Extra Tip: Μπορείς να ψεκάσεις τις ρίζες των μαλλιών σου με dry shampoo λίγο πριν κοιμηθείς. Η θερμοκρασία του σώματος το βράδυ απορροφά τα λευκά σημάδια και το πρωί τα μαλλιά είναι ολόφρεσκα στο λεπτό και χωρίς καθόλου κόπο!

Έχεις δοκιμάσει κανένα dry shampoo, Fairy Girl??

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

12 σχόλια:

  1. Αααα τέλεια!!! Δεν ήξερα ότι μπορείς να τα βρεις Ελλάδα! Εννοείται ότι έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα και εννοείται θα δοκιμάσω το Tropical! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι τελεια που κυκλοφορουν Ελλαδα..Θελω πολυ να τα δοκιμάσω..Ειδικα αυτό με την καρύδα και αυτό με το κερασι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω πολύ να δοκιμάσω ένα, έχω λυσάξει που δεν έχω αποκτήσει κάποιο ακόμα, ελπίζω να μου βγει καλό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα θέλω τόσο πολύ αλλά εδώ και ένα μήνα μπαίνω στο συγκεκριμένο και site και ενώ κάποια δείχνει ότι είναι διαθέσιμα,μόλις τα βάζω στο καλάθι μου λέει ότι δεν υπάρχουν! Δυστυχώς,μου το κάνει με όσα προϊόντα διαλέγω κάθε φορά.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομολογώ δεν γνωριζα οτι υπαρχει τετοιο προιον!Θα ηθελα να δοκιμασω την καρυδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω αυτό με το κεράσι και είναι όντως πολύ καλό! θέλω όμως να πάρω ένα για καστανά μαλλιά για να μην αφήνει άσπρη σκόνη και μοιάζω σαν γριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυκλοφορούν στην Ελλάδα??? Τέλεια!!! Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Natss Ts, Δοκίμασα αυτό για τα καστανά μαλλιά, άλλης εταιρείας αλλά δυστυχώς αφήνει και αυτό άσπρα σημάδια, αν κάνεις το κολπάκι να το βάλεις απτο βραδυ δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα πήρε κι εμένα το μάτι μου και την επόμενη φορά που θα τα δω θα πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα νέα! Τα δικά μου μαλλιά ευτυχώς λαδώνουν με πολύ αργό ρυθμό, αλλά καμιά φορά που θέλεις να καθυστερήσεις το λούσιμο ή δεν προλαβαίνεις είναι ιδανική επιλογή :)
    Θα το έχω υπόψην μου όμως για φίλες μου που έχουν λιπαρά μαλλιά να τις το προτείνω.
    (Μαίρη είσαι τρομερή στο να μας δείχνεις νέες ανακαλύψεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω!!Επιτέλους βρέθηκε λύση για το μαλλί μου!Μπαίνω στο site να το παραγγείλω,γιατί έίναι απίστευτα κουραστικό να λούζεσαι,κάθε 2 μέρες!!!Να σαι καλά Μαίρη!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο dry sampoo και ειλικρινά σκέφτομαι να το παραγγείλω γιατί έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και λούζομαι συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...