Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Coconut Oil for Cooking and Beauty!

Hi Fairies....

Σε σένα που αρέσει η γεύση της καρύδας έχεις σκεφτεί πόσες χρήσεις μπορεί να έχει το λάδι καρύδας? Έλαβα από το e-vitamins το Organic Coconut Oil και άρχισα να σκέφτομαι διάφορες χρήσεις του. 

Καταρχήν το συγκεκριμένο λάδι-βούτυρο είναι οργανικό και 100% ιδανικό για μαγειρική αλλά και για συνταγές ομορφιάς! Μυρίζει υπέροχα, φρέσκες εξωτικές καρύδες και το πρώτο που έκανα ήταν να βάλω 2 γεμάτες κουταλιές Coconut oil μέσα στο μείγμα του cake μου.  Του έδωσε μία πιο "μαστιχωτή" υφή και ασυναγώνιστη μυρωδιά καρύδας! Το λάτρεψα! 

Στους απογευματινούς χυμούς smoothies που κάνω προσθέτω μία κουταλιά του γλυκού coconut oil και αποκτούν άλλη διάσταση γεύσης και δεν είναι καθόλου, μα καθόλου βαρετοί! To λάδι καρύδας εκτός από εξωτική γεύση προσδίδει ενέργεια και βιταμίνες στον οργανισμό!
Στην συνέχεια ανάμιξα 3 κουταλιές της σούπας coconut oil με ζάχαρη και έκανα απολέπιση σώματος στο μπάνιο. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, να το κάνεις, πιο απαλό δεν έχεις νιώσει το δέρμα σου. (θυμήσου εδώ το Ritas homemade scrub με βάση το coconut oil) Μετά το μπάνιο δεν θα χρειαστείς καν ενυδατική κρέμα... Επίσης μπορείς να προσθέσεις και κάποιο αιθέριο έλαιο εάν θέλεις μία επιπλέον μυρωδιά. 
Το coconut oil είναι ιδανικό για ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών, και επίσης βοηθάει στην ενδυνάμωση των βλεφαρίδων! Το χρησιμοποιώ σε χείλια και χέρια όταν απλά νιώθω ότι ξεράθηκαν και θέλω να μυρίζουν υπέροχα (!!)
Το λάδι καρύδας είναι η πιο θρεπτική μάσκα μαλλιών, σχεδόν θαυματουργή. 2-3 κουταλιές του γλυκού σε όλο το μήκος των μαλλιών  για μία τουλάχιστον ώρα ή ιδανικά για όλο το βράδυ! Τα μαλλιά μου, μετά το λούσιμο ακτινοβολούν και είναι απίστευτα απαλά!
Το λάδι καρύδας έχει άπειρες χρήσεις και το Organic Coconut Oil by Evitamins είναι ιδανικό γιατί είναι ωμό, ακατέργαστο και οργανικό. Σε χαμηλές θερμοκρασίες έχει υφή βουτύρου, οπότε μπορείς πριν το χρησιμοποιήσεις να το βάζεις για λίγο πάνω στο καλοριφέρ για να μαλακώσει, ή σε ένα μπολ με ζεστό νερό!
Μπορείς να το βρεις διαθέσιμο εδώ και κοστίζει μόνο 5,55€.
Μαζί παρέλαβα και τις πολυβιταμίνες Nature's Way Alive σε μασώμενα φρουτάκια! Είναι ιδανικό συμπλήρωμα βιταμινών με ευχάριστη γεύση φρούτων.

Ιδανικά μπορείς να καταναλώσεις από 1-3 κάθε μέρα για την κάλυψη της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμινών. Μπορείς να τα βρεις εδώ στην τιμή των 10,43€ για 90 κομμάτια! 
Σε οποιαδήποτε αγορά σου από το evitamins μπορείς να χρησιμοποιήσεις το εκπτωτικό μου κουπόνι για να κερδίσεις $5 discount. 
Discount code: fairymakeuptales














Έχεις δοκιμάσει ποτέ λάδι καρύδας στην μαγειρική ή την ομορφιά σου Fairy Girl???

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

 Κάποια από τα παραπάνω  προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review, αλλά η γνώμη  και τα άρθρα μου είναι πάντα αντικειμενικά και ειλικρινή!  

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ λάδι καρύδας και μου χει μείνει το μαράζι!
    Πρέπει επιτέλους να παραγγείλω, και ελπίζω να μυρίζει καρύδα, γιατί έχω ακούσει οτι κάποια δεν μυρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. How I love coconut oil for cooking, moisturizer and add hair conditioner. Great post. Have a lovely weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Elena, Το συγκεκριμένο πάντως μοσχοβολάει, και ακόμα και στο κεικ είχε δώσει αυτή την εξωτική μυρωδιά!!
    xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο ποστ!!! Χρησιμοποιω λαδι καρυδας για το ντεμακιγιαζ μου, για τα μαλλια καθως και στο μουστακι μετα τη αποτριχωση φοβερο!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω ακούσει τόσα για το λάδι καρύδας που απορώ με τον εαυτό μου που δεν το έχω πάρει ακόμα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρέπει να το χρησιμοποιήσω σε κέικ και γενικά σε φαγώσιμα, όσον αφορά την καλλυντική του χρήση το έχω τιμήσει δεόντως! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Enya Project! The Greek Skincare Project!

 Hello Fairies.... Σήμερα θα σου δείξω τα υπέροχα "διαμαντάκια" που είναι αποτελεσματικά, φυσικά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Το Enya Project αν...