Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

The Body Shop, Pre-Christmas Post!

Hi Fairies....

Πιστή όπως κάθε χρόνο στο Pre-Christmas The Body Shop post... Φέτος τα αγαπημένα μας TBS μας έφεραν ζαχαρωτά, γλυκές μυρωδιές και υπέροχα χρώματα για να ντύσουμε τις γιορτές μας! 
Τα διαχρονικά Cranberries, Vanilla, Coconut, White Musk αλλά και νέες αφίξεις όπως το ζαχαρωμένο πράσινο μήλο Glazed Apple και το υπέροχο αισθησιακό άρωμα Red Musk!
Το περιβάλλον των The Body Shop καταστημάτων πάντα με μαγεύει με τα χρώματα και τις μυρωδιές του, όμως δεν σου κρύβω ότι αυτό της Αλεξανδρούπολης το αγαπώ περισσότερο απ'όλα! Ίσως, επειδή βρίσκεται στην πόλη που αγαπώ, ίσως πάλι γιατί η Χρυσάνθη που είναι εκεί, είναι η πιο φιλόξενη μορφή που έχω συναντήσει σε ένα TBS! Όπως και να 'χει....η μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινάει και φέτος από τα The Body Shop! Ας αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν για όλα αυτά που αγάπησα φέτος!

Το Glazzed Apple είναι κάτι το διαφορετικό και αν δεν το έχεις μυρίσει, τρέξε να το κάνεις... Είμαι σίγουρη ό,τι μία συσκευασία του (τουλάχιστον) θα σε ακολουθήσει σπίτι!
Και άλλα αγαπημένα...



Το δικό μας σπίτι φέτος τα Χριστούγεννα θα μυρίζει πράσινο μήλο....Το δικό σας??? (Κρατάς μυστικό? Είναι και για το σώμα αλλά η δικαιολογία "Είναι για το σπίτι" πιάνει περισσότερο!)


Εσύ επισκέφτηκες ένα Χριστουγεννιάτικο Body Shop, Fairy Girls??? Πές μου τι σου άρεσε περισσότερο και τι πήρες μαζί σου σπίτι!

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

13 σχόλια:

  1. Μόμο μια φορά;;
    2 έχω πάει μέχρι στιγμής, εγώ ερωτεύτηκα την vanilla-brulee έχω πάρει ήδη 4 πραγματάκια από την σειρά (άρωμα,κρέμα χεριών, body butter και το αιθέριο έλαιο).Και το μήλο είναι πολύ ωραίο... τα αντίστοιχα τα έχει πάρει η αδερφή μου!!
    Σίγουρα μέχρι να τελειώσει ο Δεκέμβρης θα το ξαναεπισκεφτούμε και για κάτι ακόμα!!
    Η φετινές σειρές είναι μια και μια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ κοίτα τώρα που δεν το έχω επισκεφθεί λόγω χρόνου αλλά θα το κάνω το συντομότερο και μάλλον θα κάνω από εκεί τα χριστουγεννιάτικα δωράκια μου! καλημέρα Μαίρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Άνν αμου, να το κάνεις μην αργείς.....Θα βρείς άπειρα σετ για δωράκια!!
      xoxoox

      Διαγραφή
  3. εγώ είχα πει να πάρω την vanilla αλλά κατέληξα με το cranberry πολύ ιδιαίτερες μυρωδιές έχουν για φέτος τα Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω κατορθώσει να κατέβω και χρειαζόμουν αυτή την "εκ των έσω" εικόνα για τα καλούδια που θα βρω στα Body Shop!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πήρα κάποια δωράκια γιατί οι τιμες είναι προσιτές και για καλό σκοπό! Για μένα πήρα το μήλο. Παρότι λατρεύω cremebrulé , η βανίλια δεν μου άρεσε. Και στο ταμείο λογο λογαριασμού μου έδωσαν ενα butter cranberries που δεν με ενθουσίασε η μυρωδια, αλλά το ποσο εύκολα απλώνεται και απορροφάται απο το σωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπέροχα όλα!!! Επισκέφθηκα κι εγώ ένα κατάστημα πρόσφατα και μαγεύτηκα!! Εννοείται ξεχώρισα το πράσινο μήλο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου έδωσες ιδέα για κάποια από τα δωράκια που θα κάνω!Η αλήθεια είναι ότι έχω αρκετό καιρό να επισκεφθώ τα καταστήματα, όμως η ανάρτηση σου και οι φωτογραφίες με ξεσήκωσαν!Να΄σαι καλά και να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια που είναι όλα!!!!! Πρέπει να προμηθευτώ κάποια από αυτά για να αλλάξει και η διάθεσή μου τελικά!!!! Καλές γιορτές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν χορταίνω να βλέπω τις φωτογραφίες. Πολύ ωραίο post. Καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...