Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

#66 TonyMoly MemeBox!

Ηi Fairies...

Ακόμα ένα MemeBox προσγειώθηκε στο Fairy Make up Tales, αυτή τη φορά είναι το #66 TonyMoly SuperBox, με 7 full size προϊόντα TonyMoly!
Η Κορεάτικη ΤonyMoly φημίζεται για τις υπέροχες και χαριτωμένες συσκευασίες της, αλλά και για τις πολύ προσιτές τιμές της! Δε σου κρύβω ότι αυτό το κουτί με ξετρέλανε... Πάμε να σου δείξω..
Εκ πρώτης όψεως, απίθανο, σωστά? Πάμε να τα δούμε αναλυτικά!

1. Tonymoly Panda's Dream White Cream 50g -retails at $12
Μέσα στο τρισ-χαριτωμένο panda, κρύβεται μία λευκαντική κρέμα προσώπου! Είναι γνωστό ότι οι Κορεάτισες ξέρουν πολύ καλά το θέμα "λεύκανση"! Δεν ξέρω αν θα έχει θεαματικά αποτελέσματα, αλλά μόνο για το packaging είναι υπέροχη!

2.Tonymoly Luminous Aura Beam 30ml -retails at $16

Μία κρέμα-βάση με υφή σιλικόνης και ελαφρύ άρωμα, ιδανική για να δίνει λάμψη στην επιδερμίδα! Μπορεί να φορεθεί μόνη της κάτω από το foundation, ή σε μίξη μαζί με την BB-CC-DD μου!
3. Tonymoly Tint Crayon Neon -retails at $8
Ένα κραγιόν σε "neon" φωτεινές αποχρώσεις, με εξαιρετικά ενυδατική σύνθεση! Κυκλοφόρησε σε 4 αποχρώσεις, η δική μου είναι η orange-neon και μοσχοβολάει πορτοκάλια! Μου άρεσε πολύ και στα χείλη αλλά και η μυρωδιά του!
 4. Peach Lip Balm -retails at $7
Lip balm σε υπέροχη μικρή συσκευασία ροδάκινου! Μυρίζει ακριβώς όπως τα ροδάκινα! Δεν μπορώ να πω πόσο ενυδατικό είναι γιατί δεν το δοκίμασα ακόμη! Αλλά δεν είναι πολύ όμορφο?

5. Τonymoly gel eyeliner -retails at $10
Κυκλοφορούσε σε αρκετές αποχρώσεις, η δική μου με ενθουσίασε και την βρίσκω ιδανική για γιορτινά μακιγιάζ! Pearl Black, μαύρο με shimmers σε ιριδίζοντα χρώματα! Το πινελάκι που περιέχεται το καπάκι του είναι ιδανικό για την εφαρμογή του! Είναι πολύ σταθερό και αδιάβροχο!
6. Shiny Skin Soap , Egg pore-retails at $9
Δυο σαπουνάκια που κρύβονται σε μία θήκη αυγών! Είναι χειροποίητα φτιαγμένα από αληθινά αυγά εμποτισμένα σε ξύδι, ώστε να έχουμε τα μέγιστα οφέλη του αυγού και το ασβέστιο του! Είναι ιδανικά για ομοιογενή όψη, σύσφιξη πόρων, έλεγχο λιπαρότητας και καθαριότητα σε βάθος! Το λευκό για το πρωί και το καφέ για βραδυνή χρήση!

7. Green Apple tox Smooth massage peeling Cream
-retails at $11
Δε σου κρύβω ότι αυτό το μήλο το λατρεύω. Κρύβει μέσα του μία φυτική κρέμα με συστατικά από  πράσινο μήλο, AHA και εκχυλίσματα papaya και κάνει ελαφριά απολέπιση στο πρόσωπο, ενυδάτωση και ενίσχυση της αναγέννησης των κυττάρων! Μυρίζει πολύ όμορφα και μου φτιάχνει την διάθεση  η συσκευασία του!

Το κουτάκι μου στοίχιζε $32, αλλά με κάτι πόντους και κουπόνια, το πήρα μόλις 7€! Τα προϊόντα που περιέχει είναι αξίας $72, αλλά αν με ρωτάς, για μένα, μεγαλύτερη αξία έχει το ότι ήθελα πολύ μερικές ομορφιές από Tonymoly και το memebox με βοήθησε να τις αποκτήσω!
New MeMeBoxes που μόλις κυκλοφόρησαν μπορείς να δεις εδώ! Επίσης σου έχω δύο φώτο από τα Etude Box και 911 Βοx της Χριστίνας που τα παρέλαβε στην Βαρκελώνη!
 
Για τα παραπάνω, πιο αναλυτικά θα μας κατατοπίσει η Crazy Jazzy που έχει παραλάβει 4 νέα memeboxes!
Το προηγούμενο μου MemeBox μπορείς να το δεις εδώ!

Αν κάτι από τα περιεχόμενα του Tonymoly Βox σας άρεσε λίγο παραπάνω και θέλετε μεμονωμένο review, παρακαλώ αφήστε μου ένα σχόλιο!

Εσείς αγαπάτε το MemeBox, Fairy Girls? Έχετε πάρει κανένα?

Many kisses from Fairy {oo} Mary!

17 σχόλια:

  1. Αχ αυτοι οι Κορεατες...το εχουν τερματισει το θεμα. Πολυ καλη ποιοτητα, προσιτη τιμη, εξαιρετικη συσκευασια. Τι αλλο να θελουμε; Μεγεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι κουτάκια με θεματικό περιεχόμενο, σαν συνδρομητικά που ερχονται απο την κορέα... Αν θελεις μπές στον σύνδεσμο που έχω στην αναρτηση να δεις......

      Διαγραφή
  3. Αχ τελειο το κουτακι σου! Ελπιζω να το πετυχω σε καποιο restock. Ειδικοτερα, μου αρεσε πολυ το panda's dream και η luminous aura beam και θα ηθελα πολυ να δω ενα review σ'αυτα. Καλη σου μερα και φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα tonymoly δίνουν ρεσιτάλ σε ότι αφορά την συσκευασία και από το λίγο που είδα και σε ποιότητα δεν πάνε πίσω!!!ευχαριστώ για την αναφορά φίλη Μαίρη και σίγουρα θα ανταλλάξουμε και μια πιο ολοκληρωμένη άποψη!!!να τα χαρείς και περιμένουμε εντυπώσεις όταν δοκιμαστούν!!!πολλά φιλάκια Μαίρη Μαίρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο το κουτάκι σου και πολύ πρωτότυπα προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι τόσο όμορφες και παιχνιδιάρικες συσκευασίες...που τα θες όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα, αυτά τα αυγά όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο τέλειο κουτάκι!! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από TonyMoly και φαίνονται όλα πανέμορφα! Το panda μου έκλεψε την καρδιά!! Να τα χαρείς όλα!! Εγώ παρέλαβα το Etude House! Είναι η πρώτη μου επαφή με το Memebox και ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο πρωτότυπα! Περιμένουμε να μας πεις εντυπώσεις κ από τις δοκιμές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eίναι υπέροχα όλα!! Είμαι σ΄ίγουρη ότι τα έχεις διακοσμήσει στο μπουντουάρ σου!! Περιμένουμε review,ειδικά για την λευκαντική κρέμα- panda!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι συσκευασίες είναι άπαικτες και είμαι σίγουρη ότι θα έχουν και την αντίστοιχη εξαιρετική ποιότητα!!!Να τα χαρείς όλα, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πω πω τι εξαιρετικό κουτί είναι αυτό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το κουτάκι σου...Δεν έχω πάρει κάποιο ακόμη , αλλά επειδή πρόσφατα ακουσα για Memebox και είναι φανταστικά κουτάκια, θέλω να ρωτήσω γιατί αυτό το διάστημα έχει μόνο δύο κουτάκια ? Ξέρετε κάτι? Ευχαριστώ και με γειά σου...φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχουν παρα πολλα κουτακια οχι μονο δυο δεν ξερω που κοιταξες. Μπες στην ιστοσελιδα κ κοιταξε στην επιλογη boxes....αν χρειαστεις κατι περισσοτερο..πες μου

      Διαγραφή
  14. Πολυ ωραιο τ κουτακι σ τ 911 τ πηρα κ εγω κ περιμενω το Κλεοπατρα!!! Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω διχνει υπεροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιμένω τα σχόλια σας.....και δεσμεύομαι να απαντάω σε τυχόν ερωτήσεις σας !!!!
Σας ευχαριστώ.....

Top Hair Products by ING!!

 Hello Fairies... Ανοιξιάτικη ανάρτηση με θέμα την περιποίηση μαλλιών με προϊόντα από την αγαπημένη IΝG Professional .  Κάποια τα γνωρίζω κα...